1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 36.000 Meseta's had ik toen ff van de bank gehaald om wat te gaan kopen.....ben ik het vergeten terug te storten op de bank ging ik dood....al mijn geld kwijt:'-(
     
  2. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    wat nodig :p Ik heb op m'n bank 999999 Meseta (max) en op zak ongeveer 100000 :D ik wil je wel wat geven :)
     
  3. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    lol rond de 20.000-25.000 zou wel genoeg zijn ;)
     
  4. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    kzal je 70000 geven ofzow ,dan bennek van die rommel af :D
    ps.: kheb je troiuwens vandaag gezien in een game ,simmertje ,maar kheb niet gejoined omdat ik net ging levellen,en dat gaat toch wat rapper in ulti :)
     
  5. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag jou samen met Jam Masta in een game maja jullie speelden Hard dus ik kon er niet in:)
     
  6. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 122 photon drops maar wat moet ik ermee? die dingen moeten gauw weg want ik heb geen zin om met steeds 23 photon drops te lopen omdat de rest niet meer in de bank past
     
  7. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en zeker allemaal zelf gevonden he? -_- |:-
     
  8. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ^_^ get off the server bitch :p neejneej :) geen idee, je moet ze ergens bij de gallon's shop quest kwijt spelen...
     
  9. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet ze effe op 'n tweede char totdat je ze kunt inwisselen
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat hier eigenlijk allemaal betalen?? ik denk dat ik mss nog 2 maanden ofzo na de gratis periode ga betalen,maar zeker niet lang meer. gewoon teveel hackers enzo,en tegen dan ben ik ook wel al een hoger level enz,dus ikdenk dat ik tegen dan het spel niet meer ZO fantastisch ga vinden om ervoor te betalen
     
  11. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de service die ze bieden echt bagger slecht

    Ze doen niks tegen die hackers, ze geven geen nieuwe content om te downen, geen nieuwe quest enzo.


    als ze niet snel iets doen zal ik niet langer betalen hiervoor


    die hackers beginnen me echt te irriteren
    gister een lvl 12 force maakte meer damage dan mij
    en een lvl 22 force bijna net zo veel damage als mij
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2003
  12. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    echt he,niet normaal. met hun Al Rappy's en J-swords (geen force chars. dan) zelfs als je een game "ONLY LEGIT" maakt komen er gasten met angels wing en vragen ze "do you know how to dupe" DAAR KRIJG IK DUS ECHT HET VLIEGEND SCHIJT VAN HE!!!
     
  13. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, zelfde gebeurde vandaag bij mij.. ik maak een server ''No Hacks!'' komt er iemand binnen die vraagt:,, can sum1 tell me how to dupe'' wat een lozer zeg...
     
  14. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    die gasten zijn echt zielig... sommigen beweren zelfs dat het bij het spel hoort! och ik laat die gasten gewoon bezig en geef ze gewoon de shortcut: Isn't it time to leave?>>>....
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ,lol. Moet ik ook eens in m'n shortcut zette (mss ter vervanging van "SuperZaadje heeft een piemel..." of toch niet :p )
     
  16. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen piemel!!!!!! :mad:
     
  17. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke wel...

    Maar hoe zeer ik er ook van baal (van die hackers dan! :D), zal voor mij niet een reden zijn om met PSO te stoppen. Beleef er nog té veel plezier aan, ondanks 'alles'.

    En nu maar hopen dat er snel nieuwe downloadable content/quests komen, en dat we eindelijk onze Photon Drops om kunnen wisselen.
    En dat Sega/Microsoft iets kunnen verzinnen om het hacken tegen te gaan. Zou geweldig zijn, maar ik denk dat dat meer 'Wishfull thinking' is van mijn kant. :'-(
     
  18. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    tja.... het is niet alleen daarvoor dat ik stop hoor ,gewoon ,dat betalen is teveel. Ik werk ook niet ofzo ,dus dan zou ik dat van m'n magere zakgeld moeten aftrekken :|

    Zou ik zaadje nu echt kwaadgemaakt hebben :p ?
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    pas als ik op terug ben van vakantie ga ik voor het eerst online.:cool: en an enk ik at ik na de 2gratis maanden er nog een 2maanden aan vast plak, en an heb ik denk wel weer genoeg gespeeld.
     
  20. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom ga je dan pas online? ik snap je niet goed :)
    @ zaadje : het was toch de agito die ik gevonden heb :) gelukkig niet int zak gezet :{ (heb ff gezien ,had ik nog de echte agito gevonden :eek: nu jij der nog een vinden )
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2003

Deel Deze Pagina