omdat me ouders het zone vonden om die 2gratis weken te besteden terwijl ik tusseoor nog 3.5 week naar spanje gaa, zodoende
ik ben nog steeds niet online geweest maar zijn die 2 maanden helemaal gratis of moet je toch iets betalen bij hunters licnese???
oo iemand zei dat je eerst 10 euro moet betalen om te registreren dan krijg je 2 maanden gratis. en ik kan stoppen wanneer ik wil?
EDIT: beetje lame post van me anyway JA je eerste 2 maanden zijn gratis en LEEEEEEEEES dan ook gewoon wat er allemaal staat voor je een hunters licence neemt, word allemaal uitgelegd na die 2 maanden moet je 8,95 betalen voor de volgende maand enz enz je kunt het opzeggen wanneer je het wilt om het op te zeggen bel dan dit nummer: 0800 023 3894 en ja het staat gewoon in de handleiding dus voortaan eerst ff handleiding lezen k -_-
Ik heb geem handleiuding..was de eerste dag al kwijt. maar in ieder geval ik kreeg zo n zschermpje van ga je akkoord met betalen en verder dan dat ben ik niet gegaan omdat iemand zei dat je 10 euro moest betalen. thnx for teh answer*)
Ik ga zo m'n Pokemon inruilen voor een andere game, en zit dus zwaar aan Phantasy STar te denken. Aanradertje, zoja waarom?
zeker aanrader. lekker verslavend!! lees anders eens een paar pagina's van deze thread door ,dan weet je ineens een hele hoop meer
Zo, PSO is binnen. Gelijk maar een vraagje, blijft de game zo low paced? Ik bedoel, het lopen en draaien van je persoontje gaat wel erg langzaam. Zat me net gewoon kapot te ergeren.
How dare u think that!!! anyway kijk neem meestal boekjes overal door het huis mee als ik een spel pas heb gekocht en dan lees ik die boekjes(tijdens eten.op de wc,overal maar ik weet niet meer waar ik heb had gelegd dus daarom.
Hèhè, vanaf heden kunnen we dan eindelijk onze Photon Drops omruilen. Ik heb zojuist een 'Parasitic cell type D' gehaald, om m'n STINK FRAME te upgraden, maar nu kom ik er achter dat androïds dat niet kunnen. lol Dus als iemand dat 'n keer voor me wil doen...