Ik hou denk ook op met spelen want dit spel valt me toch wel tegen ..ik zie jullie misschien wel online met true fantasy live ...pm als je de game zoekt.
@Great one, hoe kun je nu zeggen dat ie tegenvalt als je nog niet online hebt gespeeld? vaag.. @superzaadje en Kwodox.. paar leuke potjes gespeeld vandaag, hopelijk morge weer!
hij is misschien wel leuk online maar die hackers enzo verpesten alles. maar ik moet een game zowel offline en online leuk vinden dus daarom.
Moeilijk te zeggen, ligt er natuurlijk aan wat je nodig hebt. Maar ik zou denk ik nog effe doorsparen en als je bijvoorbeeld 'n paar Addslots nodig hebt PD's gaan omwisselen. Let wel op, één PD per keer voor 'n Addslot! Niet alle 37 in je inventory houden, want dan ben je ze kwijt. :{
jaja ,zo ver was ik ook al kben vanmiddag met een RAmarl gestart ,en in een paar uurtjes was ik lvl 15 whiiii ranger is cool
whiii I love PSO en om dat te bewijzen heb ik dit voorPSO gemaakt http://www.geocities.com/superzaadje666/PSO2.jpg (copy paste in browser anders niet werken)
zeg weet iemand trouwens hoe dat nou zit met dat afmelden want ik ga 3 weken op vakantie en ik heb geen zin om daar dan voor gaan te betalen. ik meld me dan wel terug aan als ik terug ben. in de handleiding staat een nummer dat je kan bellen als je vragen hebt maar zo kan je jezelf toch nooit afmelden? mmm najah ik zal toch maar eens bellen denk ik.
Op welke level gingen jullie voor het eerst online? Ik ben nu level 4, maar kan eigenlijk mijn geduld niet bewaren om online te gaan