mm ik ging op level 5. je krijgt online ook meer exp. points dus level je sneller op. en wat ben je eigenlijk?
Ben online gegaan, inmiddels level 9, en heb al heel wat vette wapens etc. Devil's Tail, Ancient Saber +9
..... Devil's Tail = Gehackt Mags die gemaakt worden met behulp van een Mag Cell , wat bij deez het geval is, zijn allemaal gehackt. Mag Cells zijn pas te verkrijgen op speciale dagen zoals Halloween, Kerst en Pasen. weet je dat ook weer voordat iedereen je een hacker en cheater noemt wat ik je zeker genoemd zou hebben -_- en die Ancient Saber...... waarschijnlijk geduped, alleen een hele grote rare meneer zou zoiets weggeven want hij is behoorlijk zeldzaam tip: neem niks van mensen aan want je krijgt 99% van de keren alleen gehackte en gedupte spullen ik ben legit dus van mij zou je bijvoorbeeld wel wat kunnen krijgen zonder dat je bang hoeft te zijn dat het gecheatte voorwerpjes zijn Archie en Domme Zebra ook maar Zebra is gierig en get rid of those items plz >
ikke gierig? wie geeft jou altijd hp mats. ? oh ja zaadje ,ik heb een meteor cundgel geruild tegen m'n oriotagito (gebruikte ik toch niet en hij was idd legit die agito ,het was toch een agito dat ik gevonden had )
Die Ancient Saber is gedupt ja, maar zit ik niet zo mee...(kan hem nog niet gebruiken trouwens, heb hem maar weer geruild...). En of die Davil's Tail gecheat is...tsja, kan, maar ik doe hem liever niet weg aangezien m'n ATP nu meer dan 1100 is (ben lvl 11 ). Enne, ik lust ook wel wat van jouw items hoor Heb trouwens net met iemand geruild, heb een Double Saber
jongens! voeg mij ook maar toe aan 'de lijst' ik zie jullie nog wel op iolite block 1 of hoe dat eerste schip ook mag heten sWo0Sh - lvl 56 RAmarl
denk jij nu echt dat wij (en zeker superzaadje niet ) jou nog items gaan geven als je weet dat je gehackte dingen hebt maar ze toch gebruikt? i dont think so....... nu good stuff 4 u ,ik speel alleen met legit mensen ,zoals de meeste mensen op dit forum
ja rot lekker op man je krijgt niks van mij vuile cheater, mensen als jou verneuken de hele game hoe zal ik de wereld van PSO eens uitleggen? ok zie het als dit, je hebt een stad genaamd Ragol. In die stad heb je 2 wijken. 1- De nette wijk; daar wonen de mensen die de moeite nemen zich te gedragen zoals het hoort, die niet cheaten, deze mensen heten de Legits. 2- De achterbuurt; daar woont dus het tuig van Ragol, de cheaters, de mensen die het spel verknallen door het hele "Rare" systeem naar de klote te helpen. Deze mensen noemen we maar hackers (hackers maken dingen kapot, precies wat cheaters ook doen) De nette wijk heeft dus vrijwel altijd ruzie met de achterbuurt, want de Legits spelen graag het spel zoals het bedoeld is, ze zoeken de items met pijn en moeite, levelen up met pijn en moeite. De Hackers zijn liever lui, die kan het niks schelen dat ze het spel verpesten met hun gecheat en daardoor alle zeldzame items degraderen tot common item. Zoals Xenox. Natuurlijk hebben de Legits gelijk, want zo hoor je het spel te spelen zoals hun doen, maar helaas hebben de Hackers uit de achterbuurt de overhand door Ragol te terroriseren met hun gecheat. De Legits zijn een uitstervend ras, de meesten stappen over naar de ahterbuurt, alleen de echte die-hard gamers blijven over als Legit (ik bijvoorbeeld) en weigeren een deel te worden van de achterbuurtbende die Ragol teisterd. Het grootste probleem van deze stad Ragol is is dat er geen Politiebureau is, er is dus totaal geen overzicht en de achtebuurt kan dus gerust hun gang gaan. "Het word toch niet afgestraft", zeggen de Hackers "Dus waarom zouden we moeite doen die zeldzame items te vinden als we ze meteen kunnen hebben?" Jammer ja, heel jammer, maar zo gaat het in Ragol. 90% van de bevolking (en het neemt toe) is inmiddels deel geworden van de achterbuurtbende, en de echte Legits zijn gedwongen met Legitte vrienden in het gesloten gedeelte van de stad (Password) te spelen met elkaar zodat de Hackers er niet bij kunnen. De Legits voelen zich terrecht genaait, ze betalen immers bellasting om in de stad te mogen wonen en ze krijgen er niks voor terug. Maar wij Legits leven wel met 1 troost, wij zullen dit spel nog lang blijven spelen omdat het spannend is om zeldzame items te vinden en te gebruiken, en omdat Hackers die extase niet voelen omdat ze alle goede items al hebben kappen hun er na 2 maanden mee want dan moeten ze betalen. Ze vervelen zich al in Ragol want ze hebben alles al, wat is dan nog de rede om in Ragol te blijven? En dus gaan ze naar een andere stad. Legits blij -> weer een cheater opgerot En zo gaat het in PSO, de eeuwige strijd tussen de mensen die het spelen zoals het hoort, en de cheaters die het spel verneuken voor de Legits. Deze strijd zul je ook vaak tegenkomen in open games. Xenox... tja, toen ik zijn eerste post las dacht ik dat hij nieuw in de game was en dus items kreeg van mensen waar hij blij mee was en ze wel zou wegdoen als hij er achter kwam dat ze gecheat waren. Helaas is dat niet waar en is Xenox nu definitief een deel van de bende van de achterbuurt geworden (lees: Zielige rotcheaters). Jammer, weer een nieuweling overgestapt naar hun, wij Legits balen daar uiteraard altijd van want tegenwoordig komt er niemand meer bij ons. (Valt me btw tegen dat een XBW moderator zoiets doet, ik hoop dat je snel oprot uit PSO.) Volgende post vervolg van hoe het leven in Ragol is->
Stel je komt in Ragol terrecht, je komt als nieuweling precies op de grens terrecht van de Legitwijk en de achterbuurt. Je kunt voor jezelf beslissen helemaal niet te cheaten, dan ben je dus Legit. Maar dan? Je komt iemand tegen (bankrover) en hij heeft allemaal geld gepikt uit de bank (gecheatte wapens) en deelt het vrolijk uit zodat mensen hem aardig vinden. Je neemt de items aan en je gebruikt ze..... wat nu? 1)Nu sta je met 1 been in de achterbuurt, je kunt nog terug door de items weg te doen omdat je weet dat ze gecheat zijn. Je doet ze weg en weigert ooit nog wat van vreemden aan te nemen. Wat nu? Nu ben je Legit, welkom bij de mensen die de game spelen zoals het gespeeld hoort te worden. 2)Nu sta je met 1 been in de achterbuurt, je kunt nog terug diir de items weg te doen omdat je weet dat ze gehackt zijn. Je doet ze niet weg want je hebt immers de kracht ervan geproefd en kunt niet meer zonder, je voelt de rijkdom van het geld van de bankrover door je heen vloeien, en je doet ze niet weg. Nu ben je een cheater, zielig dat je zo doet, en je weet best waarom je zielig bent en we je liever zien gaan dan komen. Ok dus wat doe je eraan om Legit te blijven? - Even internet checken. Leren over de wereld van PSO om te weten te komen wat gehackt/geduped is en wat niet. (DB saber) - Niks aan nemen van vreemden en meestal ook niet van vrienden(helaas) - NIET ruilen tenzij je weet dat de persoon 100% Legit is Dit zijn de 3 geboden in de bijbel van de Legits. En hier gaan de meeste Hackers de mist in: Ze gebruiken gecheatte wapens en zeggen "Ja ik gebruik ze maar even, als ik iets beters legaal vind dan ga ik die gebruiken en dan doe ik dit weg" of "oh ik gebruik het even om snel een paar levels omhoog te gaan en dan doe ik dit weg" FOUT Je verdiend je level niet zodra je al maar 1 level omhoog bent gegaan met je gecheatte wapen, klaar. Voorbeeld: Xenox verdiend het niet level 11 te zijn. Level 11 is misschien niks maar hij is er gekomen met gecheatte wapens, dat is vals dus zolang hij dat character gebruikt zal hij nooit meer bij de Legits welkom zijn. En zo gaat het jammer genoeg heel vaak. Wat je ook ziet is dat de cheaters gewoon Dom zijn. Ja je hoort het goed. Dom, D- O - M. Ze weten weinig tot totaal niks over Mags opvoeden, over Photon Blast Combo's, over het nuttig gebruiken van classes. Ze hebben alles al gekregen dus waarom zouden ze? Ze krijgen meteen een goede mag, en Al Rappies voor op hun Armour, God spullen, Ultieme wapens. Ze hoeven het niet te weten, ze zijn al overpowered dus waarom zouden ze. Ik kan uren doorgaan over hoe de cheaters (zoals jou Xenox (ja ik blijf het zeggen)) die PSO verpesten. Maar ik hou hier maar op met mijn post, denk dat de mensen nu wel begrijpen wat ik probeer te vertellen. Enige wat ik nu kan doen is hopen dat nieuwe mensen in dit spel deze post gelezen hebben en besloten Legit te worden, maar dat heb je allemaal helaas zelf in de hand of je cheat of niet. Have fun op Ragol
Oh en Xenox ,en andere "Hackers" hier op dit board, waag het niet te ontkennen dat jullie fout zitten want dat weten jullie donders goed.
wow je hebt wel gelijk superzaadje. best goed gevonden die vergelijkingen. mm ik heb al een week niet meer gespeeld en ben dus nog maar lvl 65 en 34. ik ga maar weer eens beginnen. vorige week was ik zooo boos. dan kwam de gast waar ik het meest mee speel ineens aanzetten met een dark flow maar ik heb alleen spullen in mijn bank staan die ik zelf gevonden heb. niet goed maar toch gevonden
Nou eigenlijk wist ik dat niet, maar fijn dat je het even zo aardig uitlegt. Ik was level 10 toen ik die wapens kreeg, toen versloeg ik samen met iemand een boss en werd ik level 11. Goh, dat verdien ik echt niet? Ik snap je woede, maar probeer mij te begrijpen. Je hebt een laag level, hebt veel moeite de monsters te verslaan. Je krijgt van iemand iets (in dit geval een Davil's Tail), waardoor het makkelijker gaat. Je bent blij. Je komt op internet en leest dat iemand (Zaadje) zegt dat de Davil's Tail gehackt is. Waarom je dat zegt en hoe je dat weet weet ik niet, maar ik geloof je maar. Ik weet wel dat iemand een Ancient Saber gedupt had, maar die heb ik maar weer weggedaan. Die Davil's Tail niet, want ik weet niet zeker of iets gehackt is of niet. Zijn alle Davil's Tails in PSO gehackt? Ben ik meteen een 'stomme vuile kutcheater' omdat ik iets gebruik wat ik van iemand kreeg en in eerste instantie niet eens (en nu nog steeds niet helemaal zeker) wist dat het gehackt was/oneerlijk verkregen was? Die Davil's Tail is het ENIGE (volgens jou gehackte, je zal wel gelijk hebben daarover ) wapen dat ik in m'n bezit heb. Verder heb ik hard geknokt voor m'n spulletjes en ze gekocht van andere mensen, aangezien ik van een vriend (geen onbekende) wat meseta's kreeg waardoor ik van iemand een Double Saber kon kopen. Ben ik een rotcheater omdat ik sinds 4 dagen PSO speel en iets aanneem van iemand en het gebruik?
WOW, jij hebt zin om te typen Zaadje...nice story btw, kheb het 't met veel plezier gelezen @Xenox: je bent een rotcheater jah!Zaadje heeft toch uitgelegd dat je gehackte items bezit?!vervolgens zeg je dat je ze met graag gebruikt, omdat het dan wat makkelijker gaat...(quote van zaadje: Hackers zijn lui) maja, wat doe je eraan, ik heb de acherbuurt al verbannen uit mijn 'Sociale PSO leventje' ik speel alleen maar in games met password @ Archie: je deadline voor het inleveren van m'n standstill shield is.....14 augustus vanaf maandag ben ik 10 dagen in portugal @ Legits: STAY LEGIT @ Hackers: DIE!
Wat jumpa zei idd en Jumpa ik heb je Standstill shield hoor en Archie is nu online dus je kunt game joinen als er plek is
Nouja, dan ga ik maar weer verder met een 'vieze vuile rotcheater' zijn he...veel plezier in jullie geheime 'legit-gamepjes', waarvan ik zeker weet dat er ook mensen inzitten met 1 of 2 items die ze niet helemaal legaal gekregen hebben, of het zelfs niet weten omdat ze bijv. geruild hebben. Vuile rotcheaters zeg.
ik ben vanaf vanochtend tot 4 augustus naar m'n vriendin verhuisd i.v.m verhuizing(natuurlijk m'n xbox meegenomen) ..dus ik kan nu alleen maar offline spelenze heeft nog geen internet, dus ik kan jullie pas de 14de weer helpen laterzZz