Xenox, zelf hacken of items gebruiken waarvan je zeker weet dat ze gehackt zijn is net zo fout.
Die mag (Davil Tail) is 100% zekers gehackt!
Okay, dat kon je natuurlijk niet weten, maar nu weet je 't wel en je blijft 'm toch gebruiken. Dat stoot veel legit spelers tegen het zere been aan zoals je merkt.
Je hebt gelijk als je zegt dat ook wij (legit players) helaas niet zeker kunnen zijn of al onze bezittingen al dan niet gehacked of geduped zijn. Via de ruilhandel is het zeer goed mogelijk dupes c.q. hacks in je bezit te krijgen.
Maar het ruilsysteem is nou eenmaal onderdeel van PSO. Zonder ruilen kun je veelal bepaalde items NOOIT verkrijgen, dus loop je idd het risico.
Dat is nou juist het kloterige, dat WIJ moeten leren leven met het feit dat hackers/dupers de game proberen te verneuken. Eens temeer gaan dus de 'goedwillende' weer gebukt onder de 'kwaden'
Je maakt zelf de keuze...legit (althans zo legit mogelijk) of niet.
Ik ga je d'r niet om veroordelen ofzo maar wil je echt lang van PSO genieten dan lijkt mij maar één keuze mogelijk...
btw...d'r zijn ook genoeg legit spelers die je 'n goeie mag en/of wapens willen lenen hoor. En 'n power-boost willen geven d.m.v. materials bijvoorbeeld. All you have to do is ask...
Maar met 'n gehackte mag aan je reet lopen kan echt niet!
En trouwens...het is veel cooler om te kunnen zeggen; "mijn PSO-makkers zijn legit Lv's 150"
dan; "mijn PSO-makkers zijn dupers/hackers"
p.s. *klein vreugdesprongetje*...de patch die de 'shop dupe methode' onmogelijk maakt is uit, en wordt automatisch gedownload als je online gaat. Goed nieuws eindelijk.
Laatst bewerkt: 1 aug 2003