1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    veel plezier dan nog.... :{ lang zul je de game dan toch niet spelen ,hopelijk!!! DEATH TO ALL HACKERS/DUPERS!!!! cheaten offline is ok ,maar ff online gaan cheaten ,dan verpest je het voor de mensen die normaal spelen. echt wel leuk hoor ,dat een lvl 20 1000 damage doet met z'n gehackte j sword ,terwijl jij met je zelf gekweekt mag speelt en een rare wapen waar je zo blij mee was dat je het gevonden had. Binnekort zijn we toch af van al die hackers (hopenlijk) ,wat is het nut van spelen nog als ge niet legit bent? je hebt toch alle goeie wapens al!
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2003
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad álle goeie wapens al via dat gehack van iemand anders ja, namelijk één (volgens Zaadje) gehackte Davil's Tail, en op lvl 11 doe ik nu ongeveer 150 damage met een Double Saber. Overdrijf-ze :{
     
  3. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt zelf dat je verder gaat me da cheat gedoe ,dus ja.... het zal erwel van komen...
     
  4. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Xenox, zelf hacken of items gebruiken waarvan je zeker weet dat ze gehackt zijn is net zo fout.
    Die mag (Davil Tail) is 100% zekers gehackt!
    Okay, dat kon je natuurlijk niet weten, maar nu weet je 't wel en je blijft 'm toch gebruiken. Dat stoot veel legit spelers tegen het zere been aan zoals je merkt.

    Je hebt gelijk als je zegt dat ook wij (legit players) helaas niet zeker kunnen zijn of al onze bezittingen al dan niet gehacked of geduped zijn. Via de ruilhandel is het zeer goed mogelijk dupes c.q. hacks in je bezit te krijgen.
    Maar het ruilsysteem is nou eenmaal onderdeel van PSO. Zonder ruilen kun je veelal bepaalde items NOOIT verkrijgen, dus loop je idd het risico.
    Dat is nou juist het kloterige, dat WIJ moeten leren leven met het feit dat hackers/dupers de game proberen te verneuken. Eens temeer gaan dus de 'goedwillende' weer gebukt onder de 'kwaden' :mad:

    Je maakt zelf de keuze...legit (althans zo legit mogelijk) of niet.
    Ik ga je d'r niet om veroordelen ofzo maar wil je echt lang van PSO genieten dan lijkt mij maar één keuze mogelijk...

    btw...d'r zijn ook genoeg legit spelers die je 'n goeie mag en/of wapens willen lenen hoor. En 'n power-boost willen geven d.m.v. materials bijvoorbeeld. All you have to do is ask...

    Maar met 'n gehackte mag aan je reet lopen kan echt niet!

    En trouwens...het is veel cooler om te kunnen zeggen; "mijn PSO-makkers zijn legit Lv's 150"
    dan; "mijn PSO-makkers zijn dupers/hackers" ;)

    p.s. *klein vreugdesprongetje*...de patch die de 'shop dupe methode' onmogelijk maakt is uit, en wordt automatisch gedownload als je online gaat. Goed nieuws eindelijk.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Cheaters moeten dood...
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    echt fucking triest is dat... mijn ATP is nog niet eens 1100 en ik ben level 71.

    Maarja plz ga door als je je daar vet bij voelt enzo..
     
  7. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ATP boven de 1100 at Lv 11 kan niet. Ik denk dat ie bedoeld mét alles equiped en shifta d'r op enzo.

    Mijn ATP is (slechts) 1267 met alléén m'n mag aan (POW 105)...en ik ben een HUcast van Lv 147.
    Ik speel met nog eens 2 God/powers in m'n slots, waardoor m'n basis ATP 1367 is. (tussen haakjes)
    Afhankelijk van het wapen dat je equiped bereik je uiteindelijk een ATP waarde waarmee je damage doet.
    Equip ik bv. m'n Meteor Cudgel dan zit ik op 1957 ATP.
    Doen we de 4-dubbele photon blast combo met Mylla en Youlla (in de volksmond pokémon :) ) dan doe ik damage met 3805 ATP.

    En da's echt lachu!! }:] :cool: :9
     
  8. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    :{

    Wat leg ik nou net helemaal uit man, en dan kom jij weer met zo'n subtiele post als 'Maarja plz ga door als je je daar vet bij voelt enzo..' :{

    Ga je Telegraafje verdedigen ofzo, pffrt.

    Anyway, ben dan maar opnieuw begonnen aangezien ik niet meer precies wist wat wel en niet legit was. Ben nu een RAmar lvl 6, beste wapen Saber+4 en ATP is iets van 110 :eek:

    Die andere file = pleite, dus ik ben iig weer 100% legit :eek:
     
  9. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat bedoelde ik ook, echt met alles equiped enzo ja :eek:
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Kijk zo zien we het graag _O_
     
  11. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo maar even spelen dan :D?
     
  12. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    good job ;)

    heb nog wel een supersterke bringers riffle als je ata 125 (tussen haakjes) is en je legit blijft ;)
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Zaad wanneer speel je? ik heb je volgens mij nog steeds niet op mijn friends list.

    Challenge mode is available dus die wil ik zeker spelen :) wanneer komt Tempie terug?
     
  14. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik heb een Sniper _O_

    Zonder twijfel mijn beste gun nu :D

    Ben inmiddels ook level 8, heb alleen niet veel tijd om te spelen, vanavond Amsterdam Tournament en Gangs of New York kijken, en morgen bij familie eten :eek:

    Nouja, morgenochtend of overmorgen in de avond maar ff PSO'en dan?

    En ja, ik blijf legit :cool:
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    goed ;) dan heb ik ook mss nog wat voor jouw :)

    lang ni gespeeld...een week konnek niet xboxen :mad:
     
  16. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Now your talking!...Hiermee hebt U zojuist 10 Power materials en 'n Ranger weapon gewonnen. (legit natuurlijk :) )
     
  17. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    chalenge is cool ja :)
    en Tempie is naar Griekenlandersland dacht ik :/ dus geen idee wanneer het terug komt
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    eej mense alles ok daar. in dat koude NL :p

    jah ben al een tijdje niet meer online geweest, ik zit nu beetje bruin te worden in psanje dus:cool:

    latersssss
     
  19. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's balen! Kun je niet PSO'en :mad:

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  20. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende week kan ik ook eindelijk terug pso'en :D
     

Deel Deze Pagina