PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    :{

    Loopt die verrekte Xbox vast.

    *zwaait items gedag :'-(
     
  2. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook iets leuks voor mij? hahaha :p
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu online, voor de geïnteresseerden (lvl 12 inmiddels :9)
     
  4. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk nog een potje pso kunnen spelen :p na een week ofzo :) deze game is toch wel goed hoor...
     
  5. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan was die ene game niet eens leuk met die twee hackers/dupers die joinden met hun Angel/Devil wings!

    Ik noem mijn games voortaan (ook) iets van "No hacks!" of "Legits only!"...dan zijn ze gewaarschuwd die gasten.
    Mocht er dan toch eentje joinen, kun je ze vriendelijk verzoeken om de hacks te dumpen of de game te verlaten.

    Veel weten het trouwens niet (of doen alsof!!) dat ze gehackte spullen gebruiken.
    Gisteren ook weer die gast met z'n Angel wings; "Who's the hacker??" zei ie...Ja ja, kom nou toch!
    Van low-level chars geloof ik het nog wel, maar als je op ultimate rondloopt (Lv 80+) moet je 't onderhand toch wel weten.
     
  6. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    tja.... nu had ik m'n game zo mooi "zebrapad" genoemd :) gewoon meer op passwoord games spelen ,ik denk dat dat de beste oplossing is
     
  7. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je wel de passwords weten :eek:
     
  8. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    er is een gangbaar passwoord onder een paar forummers hier dat algemen bekend staat (origineel uitgevonden door zaadje :p )
     
  9. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja psies, of anders vraag je de pass gewoon via mail. (moet je wel je guildcard exchanged hebben :) )

    Nadeel van een pass op je game vind ik dat je niet zo snel gejoined wordt. Met z'n vieren blijft toch het leukste, en gaat lekker snel :cool:
     
  10. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ,idd. Maar dan speel je ook alleen met mensen die je een beetje kent ,en dus geen vieze hackers tegenkomt!
     
  11. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 17, beste wapen Brand+5. Met alles ge-equipt is mijn ATA nu 202 :cool:
     
  12. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je char naam Xenox?...
    Dan kan ik eens 'n keer wat af komen geven...belofte maakt schuld you know :)
    Trouwens, ATA van 202 !? Da's wel erg hoog voor 'n Lv 17 !! Ikzelf zit op 233 met alles equiped (Mag met 65 DEX en God/arm) Ik denk dat je ATP bedoeld, niet?? }:]

    p.s. Gisteren Lv 150 gehaald wOOt! *) Heb nu precies 1600 HP en kan (ook) geen HP materials meer gebruiken. Ik zal ze opsparen dus voor iemand die ze wil hebben...
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  13. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde ATP ja, foutje bedankt :eek:

    Mijn nick is trouwens Superjood, vanwege mijn Ajax liefde :cool:
     
  14. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna lvl 170 :D

    jottum
     
  15. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahahah dan heb ik je al wel zien rondlopen. Ik dacht nog "wat een nutcase!"
    Heheh, nee hoor...geintje, Ajax is best oké. Niet voor niets de Willem II van het noorden :9
     
  16. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is gechrashed en ik ben m'n meteor cundgel kwijt :mad: en die 2de die ik had geruild met caska hebbik om een of andere vage reden ook niet meer :mad: aargh ,ik heb ff geen zin meer om te spelen......... of toch :)
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    GRMBL#(*@&#+&#!_*(#!*#!

    Crasht dat spel weer :{

    Dag Meseta...

    Kan iemand 5000 Meseta oid missen :'-(?
     
  18. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t lol ,tuurlijk :D ik heb nu 999999 meseta op de bank en op zak hebbik ook wel vat (tot ik weer eens crash :| )
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Mijn spel is nog nooit gecrashed :{

    Level 72.. kan die fucking klote V-hard Falz niet verslaan... heb nu wel mijn Deva MAG level 200, maarja ik ga weer een nieuwe maken, dus geinteresseerde voor een level 200 special mag mogen aansluiten :)

    Heb ook nog een stuk of 6 mind materials... iemand? Standaard krijgt Tempie eigenlijk altijd mijn Mind materials maarja die heb ik nu al 5 weken niet gezien :'-(

    Ga binnenkort ook kappen btw dus als je nog wat moet hebben straks ben ik er niet meer :p
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    ik heb nu 999999 op de bank en 600000 bij me :{ :D ik ben gewoon met trimates aan het strooien enzo :+
     

Deel Deze Pagina