1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

1. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje heb het spel nu ook besteld en had een vraag over die eerste 2 maanden gratis gaan die in als je het spel voor het eerst speelt of asl je voor et eerst live gaat?

(ik wou eerst nog even oefenen op offline)

2. Jaylee

Jaylee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat volgens mij pas in als je live gaat

3. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    np kwodox, ik had er toch niets aan...ik heb een klein aantal stag cutlery's voor jullie (17 ofzo...LOL) Ik heb mind-, def. materials of photon drops nodig....zeg maar wanneer je wilt ruilen!

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  4. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    m'n force is te machtig!!! kben nu bezig met ultimate cave...EASY

op dreamcast had ik een HUcast lvl. 92 en ik had moeite met ultimate forest:confused:
    maar ok wie speelt er nu online?

5. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben overnieuw begonnen. heb even wat geld van mijn andere mannetje aan mijn nieuwe gegeven. en wat wapens, heb ik gelijk een aardig goed wapen terijl ik nogmaar level3 ben.

Ik ben nu zo'n Rifler. en het bevalt me best goed, ik ben misschien maar 3 keer geraakt ofzo.

Goed nieuws voor SuperZaadje dus :p

6. Recon

Recon Recon!

Leuk Bevonden:
    0
    bij de gewone levels ben ik wel goed maar bij eindbazen ben ik een ramp :/

7. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    17 STAG'S??! Hoe kom je daar aan? :eek:

p.s. vandaag geen tijd (moet bier gaan drinken downtown :9 ) maar morgen ben ik (veel) online...

Laatst bewerkt: 29 mei 2003
  8. p1m

p1m Guest

is het nou een soort Runescape MMPORG of een soort FF final fantasy

9. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het na de examens halen :d
    maarreuh,ik snap de werking niet zo goed. hoeveel servers zijn er dan en hoe zit het als je online dood gaat? waar kom je in het spel? en hoe gaat het in zen werking met quests? want alser een paar mensen een quest tegelijk aant doen zijn,moet je dan in een wachtrij staan ofzo? of bij een itemshop ofzo??

10. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 3 servers, elk onderverdeeld in 16 blocks. die blocks zijn weer verdeeld in 15(?) lobby's......als je online dood gaat kan iemand je weer levend maken door een moon atomizer of reserver OF je kan kiezen om terug naar de stad te gaan(ik weet het niet cker, maar als je naar de stad gaat is je geld weg)....al sje een game binnenkomt kom je in de stad, dan moet je je team vragen waar ze zijn of ze zetten een telepipe....als een team een quest is begonnen kan je die game niet joinen.....bij een itemshop heb je geen w8rij je kan gewoon meteen je items kopen/verkopen....................................ik hoop dat het duidelijk is :D

11. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    hmm,danku :d

12. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey!vanavond online ok????rond 8 uur...welke ship/block?ik hoor het wel

cya!!!

13. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Dood gaan in een ee dungeon en terugkeren naar Pioneer, kost je altijd al je geld. NOOIT items overigens.

PS: Onthoud dat als je revived wordt door een teammember je ook weer opnieuw je wapen moet equippen omdat je unequipped tot leven komt. Hou ook altijd een paar Telepipes (of Ryuker) bij je en zet geld op de bank als je veel hebt.

14. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Denk 3D Diablo en je komt dichter in de buurt (al heb je wel MAG's; kleine 'tamagotchi's' die je moet voeren, waarna ze groeien, je stats boosten en 'summons' mogelijk maken). PSO is overigens geen MMORPG. Er zitten nooit meer dan vier spelers in een 'game'. Alleen in de lobbies ontmoet je meerdere mensen.

Maar goed Squad Based RPG klinkt zo vreemd. :p

15. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je wel met een stuk of honderd in één level of kan je echt alleen met een klein groepje een level binnentreden?

16. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: 4 spelers max. zoals ik al zei.

In een lobby kan je meerdere mensen ontmoeten en er mee praten, maar het echte spelen (dus rondlopen op Pioneer bij de winkels en de dungeons in om te vechten) kan met *maximaal* 4 personen. Net zoals een Woflenstein server niet meer dan 6 personen zou kunnen hebben, zo kan PSO alleen games aanmaken met maximaal vier spelers. Het is dus *niet* zo dat je in een team van vier personen tegen/met andere teams speelt in dezelfde wereld.

Als je dat wilt zul je moeten wachten op True Fantasy Live Online (wat imo een Ragnarok Online kloon (bij gebrek aan betere uitleg) wordt).
    Als je een GBA hebt zorg dan dat je Shining Soul te spelen krijgt, op uiterlijk na is het praktisch precies hetzelfde spel als PSO namelijk.

17. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    hmhmm;dan zal ik maar w8ten op truefantasy blabla...
    Ik wil een echte MMORPG !!!

18. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het zelfde geld voor mij dan en ik vind het echt dom dat je dan voor dit spel dus €9,- per maand moet neerleggen.

19. Vivi Ornitier

Leuk Bevonden:
    0
    ja,en het is niet eens een MMORPG :confused:

20. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er :)

Deel Deze Pagina