lol ja ik ga binnekort er ook mee kappen ,dus ik ga al m'n dingen weggeven! geinterreseerden moeten me maar eens pm'en (alles is legit! ,meeste zelf gevonden!)
dacht ik wel Ik ga niet meer spelen omdat m'n gratis periode toch bijna over is ,en ik begin het spel echt wel saai te vinden. Nooit vind ik nog games zonder hackers ,en ik vind niets meer om te doen. OK ,je kan een bepaald level een aantal keer uitspelen omdan een koel wapen te krijgen ,maar dat is niet m'n idee van plezier. Het was leuk ,nu vooor mij niet meer! nu met een aantal mensen eerst afspreken of ze iets willen ,dan PSO verkopen waarschijnlijk (x-bazar mss ,of in de "game mania" mss ,zal nog wel zien) DoMmE zEBrA signing out....
snik snik ,tja. At easy ,Ugamer! Ik zal jullie ooit wel zien op True Fantasy Live online ofzo of wanneer jullie PSO beu zijn!! **aanbod nog altijd geldig!!!!! al deze gratis stuff allemaal legit! o.a. : *Delsabers shield + buster *Level 200 zwarte sato mag ,goed voor hunter *Twin Brand +60 (meteor cundgel kwijtgespeeld door crash ) *33 photon drops *addslots *Allerlei slots voor in armor (god/arm , god/power ,...) *999999 meseta *nog een hoop rare's *grinders *.... aanbod geld nog de hele week tot en met zondag (maandag vertrek ik op vakantie en dan gaat PSO ook weg)
Ik wil wel één AddSlotje en graag zoveel Meseta als ik mag, 40.000 ofzo is wel cool , dan pleur ik 3/4e in de bank en kan ik als m'n game crasht gewoon meer halen Vanavond ff de 'overdracht' regelen ?
hmmmja ,ik kom deze avond wel ff online dan speel ik ook nog wel ff mee kzal je ff toevoegen ,tegen 10 uur ofzo ben ik wel onlijn
owkeeey ,bijna alles is weg ,alleen m'n delsabers setje nog en 999999 meseta. Ik kom heus heeel af en toe nog wel online ,maar dan alleen om zaadje ,archie ,en al de rest te groeten!
Hey nog bedankt voor de Photon Drops Zebra, altijd handig die dingen. Jammer dat je vertrekt man, weer een goeie legit player minder op PSO...sjaade! Untill we meet again! *)
Het was leuk op pso mannen!!thanxx to Archie Zaadje Jam Masta en nog zovele andere!! kzie jullie nog wel eens online met halo 2 of natuurlijk een andere game!
Sorry dat ik er niet was Voeg me ff toe; gamertag is Daanos. Dan kan ik maybe vanavond die Meseta nog in ontvangst nemen
lol zomaar bied je hier de twin brand aan die ik aan jou heb geleend! echt weer iets voor Domme Zebra echt jammer dat je weg gaat je was een goeie legit speler en zingen was altijd leuk OYA LELE, ik voel me plots niet meer zo OYA LELE
Kom ik in aanmerking? Jammer man.. als PSO nou echt goed was en geen geld werd gevraagd . Fijne vakantie in ieder geval
dankje (ps.: jaja ,je mag m'n delsaber set hebben ) Ik speelde pso de laatste tijd niet meer veel ,en ik vond de games alleen leuk als er mensen waren die ik kende. rede genoeg om deze game te verkopen en te sparen voor nieuwe games
OYA lele ,ik voel me plots niet meer zo OYA lele ,doe het nog een keer zo OYA lele ,zing met ons mee OYA ,LEle!!! @ zaadje : weet je nog die kleuter van 8 jaar?? hebbik gisteren in Midtown Madness tegengekomen