35 graden is gay ik kan niets doen ,veel te warm!!! als ik ff wat ga fietsen ofzo moet ik al direct terugkeren omdat m'n kleren sopnat zijn dan ging ik even wat xbox spelen en de controller vloog uit m'n handen van het zweet
whaha mja het is echt heter dan ik dacht. Ik dacht ik ga ff lekker verkoelen met de fiets, maar dat bleek niet het geval te zijn.
@Domme zebra, beetje late reactie maar ik heb het te druk met pso dus kom bijna niet op internet. iig veel suc6 met nieuwe games en het was gezellig. ik zie je wel in andere games verschijnen! latur. @simmertje, ik zie jou nooit dus ik snap niet hoe jij jezelf pso addict noemt als je nooit online bent. zo dat moest er ff uit.
Dat komt omdat ik op vakantie ben geweest! Maar ik kan jou nooit joinen omdat je altijd op hoog niveau speelt.
heb daarnet ff gespeeld ,maar toen moest ik gaan ete, en ik heb nu psies niet echt veel zin sorry ,mss wat later op de avond
Whehe avondje PSO'en met Jordo is goed voor je level! Begon om 21.00 te gamen met Jordo, was toen level 21. Ff Hard Ruins en ik kwam om 22.00 als level 25 uit de game
Omg toestraks zomaar Secret Gear gevonden in de Mines op Hard! Maarja je moet level 41 ervoor zijn en ik ben pas 21 .
Nou ik ben nu level 25 btw . Ik ben niet echt zo gamefreak eigenlijk, ik speel hoogstens een uurtje per dag. En een er zijn een paar persoonlijke dingen tussen gekomen enzo.....
Wie speelt er eigenlijk nog? Zijn Zaadje en ik de enige overgebleven van de 'ouwe' garde?...Lijkt er wel op. Veel zijn gestopt na de 60 dagen gratis online helaas, maar ik ga voorlopig nog wel ff door. Iets van 470 uur en verveelt me nog steeds niet! I must be out of my mind! lol