Heheh, denk dat jij eerder spijt krijgt zebra Anyway...vanaf volgende week donderdag nieuwe quests; Challenge Mode's 7, 8 & 9 Endless Nightmare's 1 & 2 Mop Up's 1 &2 Cool, wel 'n beetje laat, maar da's beter dan nooit zeggen ze...
Gelukkig, ik was al bang dat ik m'n mag voorgoed kwijt was Als het goed is wel...moet je challenge 1 t/m 9 binnen 7 uur clearen. Wie doet er mee?
das moeilijk hoor, 7 uur lang challengen .. ik haat challenge, vind het heel saai enzo. nix voor mij, en trouwens die s-rank weps zijn toch niet zoo goed?
Volgens mij hoef je niet 7 uur achter mekaar te spelen, maar moet de totale tijd opgeteld minder dan 7 uur zijn. Hoe goed of slecht die weapons zijn weet ik niet precies. Ik heb er wel ooit één gehad (gehacked, dus gekregen van iemand en meteen weer vernietigd ) Maar was wel sterk op dat moment. Was een TWIN +200
Per keer ééntje lijkt mij. Ik heb ook eens 'n keer ergens gelezen dat je 'm zelf een naam kan geven. Lijkt me wel leuk...'n ARCHIE'S SWORD equipen!
als het waar is wat jij zegt, dan duurd het lang voordat je alle s-rank weps hebt, want ik geloof dat er van elke soort een s-rank bestaat maar een eigen naam geven is natuurlijk wel zwaar vet ja
de nieuwe quest's zijn online!!!!!!!!!!!!!!ik kan alleen nog niet connecten dit gaat een lange n8 worden
ik had een vraagje: ik hoorde dat je item's van je ene naar je andre caracter kan verschepen hoe doe je dit?
Ikke wel nog steeds hoor alleen ik doe het gewoon niet super veel zoals jullie addicten . Kwodox zou je mij willen helpen om van me Rappy's wing een wapen te kunnen maken?