1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    help help!!

    ik kan mijn hunter licenced niet krijgen, krijg de hele tijd een fout- melding nummer 406 ofzo iets.
    komt dat omdat ik een USA xbox hebt en een NL adres heb op live account??

    :confused:
     
  2. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, lastig idd...moeilijk te zeggen waarom het niet lukken wil...

    Heb je ntsc PSO ook dan? (neem aan van wel op 'n US Xbox)
     
  3. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ntsc PSO .
     
  4. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat daar het probleem ligt...

    PSO (ntsc) probeert automatisch contact te maken met de Amerikaanse PSO-servers via Xbox Live.
    Die servers (EUR, US en JPN) zijn onderling niet gelinkt net als op de Gamecube.
    M.a.w. iedere regio heeft zijn eigen PSO-netwerkje, woon je in Europa dan kun je alleen met Europeanen PSO'en, Amerikanen met Amerikanen enz. enz.

    Als het je al lukt om met een Amerikaanse versie van PSO hier online te komen zul je altijd op de US-servers terecht komen, wat inhoudt dat je niet kunt spelen met andere Europeanen (dus ook niet met ons :'-( )

    Ik heb zelf ook 'n US Xbox, maar ik wist van tevoren dat dit problemen zou gaan opleveren m.b.t. PSO
    Ik heb dan ook (speciaal voor PSO!! :{ ) een pal Xbox en Live setje d'r bij gekocht (maarja, ik ben 'n beetje PSO-nut)

    Ik heb me dus niet echt verder verdiept om na te gaan of het op 1 of andere manier toch mogelijk is.
     
  5. ONO

    ONO (´・ω・`)

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    foutmelding 406 is dat de CC land gegevens van de gebruiker niet overeen komen met de regio van de game, dat wil zeggen , je hebt waarschijnlijk bij CC gegevens een europees land gekozen...
    enige optie voor jou om PSO online te spelen is een nieuw livesetje halen , speciaal voor PSO:confused:
    je kan de gegevens achteraf niet meer veranderen in je live dashboard..
     
  6. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0


    enige optie voor jou om PSO online te spelen is een nieuw livesetje halen , speciaal voor PSO
    je kan de gegevens achteraf niet meer veranderen in je live dashboard..

    wat ik zeker niet ga doen voor een game jammer.
    :{
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb net PSO(xbox) gekocht. Ik vraag me af wanneer de 2 maanden gratis online play ingaan: vanaf de eerste keer dat ik het spel opstart of vanaf de eerste keer dat ik daadwerkelijk online speel?

    Wat moet ik doen om mezelf af te melden na de 2 maanden tijd?
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    • Vanaf het moment dat je daarwerkelijk online gaat.
    • Er staat als het goed is een nummer in het boekje, een help-desk. Denk dat je die moet bellen.
     
  9. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Psies, nog 2 maanden de tijd om dat uit te pluizen :9

    Anyway, vanaf vandaag kunnen er (als het goed is?!) Halo Rappies verschijnen in VR Temple.
    Weer tijd voor 'n uitgebreide Rappy hunt dus!...eigenlijk best zielig :{

    p.s. gisteren m'n eerste 'mag cell' gescroord (ikke blij), maar de tijd dat je hackers/hack-users aan hun 'mag' kunt herkennen is wel zo'n beetje voorbij aan 't gaan.
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe erg is het momenteel met de hackers/hack-users op de xbox met PSO?
    Ik speel nog steeds PSO(v2) op de Dreamcast, maar daar ben ik na verloop van tijd(half jaar na de release ofzo) alleen nog met bekenden gaan spelen. Dan weet je zeker dat iedereen legit is.
     
  11. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    95% van de 100% gebruikt hacks, niet leuk meer... red ring, allerlei gehackte mags, die (verdomde) Tsumikiri J-sword met allemaal vette percentages erop etc. egt veel mensen gebruiken hacks.. maja, dat weerhoudt mij niet van het spelen!
    FAIR PLAY IS BEST PLAY!
     
  12. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie, 95% is misschien 'n beetje hoog ingeschat, maar de kans is idd groot dat als je 'n game joined dat er één of meer hacks in zitten.
    Ikzelf speel eigenlijk bijna altijd met bekenden, dus ben 'n beetje de kijk kwijt op het aantal hackers/users op PSO.
    Maar de 'harde kern' van PSO'ers spelen over het algemeen allemaal legit gelukkig.

    Vergeleken bij de Gamecube valt het nog mee (kun je na gaan!), omdat de 'shop dupe methode' inmiddels gepatched is op de Xbox.
    Op de cube is dat niet mogelijk (geen harddisk) met als gevolg dat alle rare's helemaal naar de klote geduped zijn. Op de cube bestaan dus géén rare's meer, waardoor een belangrijk aspect van de PSO game(play) finaal onderuitgehaald is.

    Tevens is deze methode de basis voor 'multi weapon equip' en 'max stats at Lv 1' waardoor je als legit player op de Xbox nog altijd een stuk beter af bent...
     
  13. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    uh ooooh, die persoon waarvan ik de cc gebruikt heb om me xbox live account te activeren en pso te spelen weigert nu om het geld van pso van haar cc afgeschreven te laten worden, want ze heeft die 9 euro per maand nodig ook al betaal ik het per maan terug.. met andere woorden ik kan dus niet meer online met pso!

    neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    het was leuk met jullie gespeeld te hebben en ik hoop dat ik snel een nieuwe cc geregeld heb, ben r wel mee bezig. ben in de tussentijd ff bezig met rainbow 6 dus daarin kunnen we nog samen spelen voorlopig.

    kutzooooi
     
  14. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    lol was dat voor zielig wijf dan? :confused:
     
  15. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jonges :) zebra nog een keer :) hey tfo als je 'n keer raibow six wilt spelen of iemand anders hier join me dan gewoon of stuur me 'n invite ,ik heb juist rb6 en hijs vet :)
     
  16. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Jam Jam Jam!...wat heb je nou weer gedaan bij dat wijfie om het zo te verknallen? :p

    Maar goed, ik ben de laatste tijd ook niet veel meer op Ragol geweest (oorzaak: Top Spin), maar ik ben zekers nog niet gestopt met PSO...
     
  17. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet hoor.. mja offline is tog anders
     
  18. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff ik had gister een andere cc ingevult bij account management en kon dus die avond online en nu is me account suspended....
    dus ik ga strax een nieuw live kitje halen en ga mezelf Sora noemen.. dus als je een friend-invite krijgt van Sora, dan ben ik het!.

    see y'all online tonight!
     
  19. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    *heeft de thread niet gelezen*

    Spelen jullie ook PSO met elkaar? Ik heb namelijk ook PSO, maar ben nog nooit online gegaan. Ik snap ook niet zo heel erg veel van het spel, heb het niet veel gespeelt.

    Maar, als jullie het goed vinden. Dan kan ik misschien wel een keer meedoen, ik mag wel online enzovoort..
     
  20. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, hangt van je lvl af denk ik, wij spelen namelijk allemaal op ultimate en aangezien je niet veel speelt dan zul je ook wel niet op ultimate niveau spelen.. ik zou gewoon online gaan want die game rockt gewoon..
     

Deel Deze Pagina