1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel weer :) Maar ik doe het rustig aan hoor ben sinds vandaag level 40 geworden en kan dus op very hard spelen.
     
  2. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep speel nog steeds!, afgelopen weekend weer bijna 2 miljoen exp. bij mekaar geslagen. Blijft leuk...}:]
    Alleen moet je wel weten met wie je speelt, die hackers/users beginnen me danig te irriteren soms.
    Gelukkig is er ook nog zoiets als 'n 'legit-community' op PSO, die maken het waard om telkens maar weer terug te keren op Ragol!
    PSO blijft (mijn) beste spel aller tijden!
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is ook weer die site trouwens van pso?
    maarre ik ken nu ff een paardagen niet spelen(lees 2weken0 wegens een kapotte skartkabelen ik heb ook geen geld meer om er 1 te kopen dus:mad: :9

    maarja als ik weer speel zeg ik t wel.
     
  4. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  5. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, door diej hackers en gebrek aan tijd heb ik me hunters licence gecancelled, en ik heb besloten het spel niet meer te spelen..
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Even een vraagje sorry als hij al is beantwoord, had geen tijd om alles door te lezen want er is wat haast bij.

    Als je een hunterslicense koopt moet je dan na een maand te spelen een Nieuwe kopen of wordt er automatisch ELKE maand weer 9 euro van je cc afgehaald?

    Alvast Bedankt,

    Tim
     
  7. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat je online gaat moet je 'n Hunters Licence kopen. Deze is 30 dagen gratis en blijft geldig tot je 'm opzegt. Na die gratis periode hoef je dus geen nieuwe HL te kopen maar wordt er automatisch € 8,95/mnd van je cc afgeschreven. Ook weer tot wederopzegging.

    Cheers....
     
  8. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb Pso dus 2e hands gekocht en nu gebruik ik hem dus met mn eigen gamertag krijg ik nu ook 30 dagen gratis?
     
  9. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik nie, maar met 'n 2e handsje heb je waarschijnlijk al meer dan € 8,95 voordeel :p
     
  10. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Erg erg erg erg vermakelijk spel :p ben nu level 16 hunter met zo'n heel erg vet zwaar waarmee ik af en toe 156 mee sla :p
    Speelt het sinds vandaag ook online en dat bevalt me erg goed, de mensen zijn erg aardig en af en toe krijg ik nog een presentje ook :p

    Als mensen mij toe willen voegen mijn character heet : Madmax

    en anders ''ManialMax'' is mn gamertag
     
  11. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar uit van wie je wat aangeboden krijgt...zit vaak gehackt of geduped rommel bij.
    Tenzij je dat natuurlijk niet erg vind, is natuurlijk je eigen keus, maar ikzelf speel legit iig
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel alleen maar legit hoor :)
    En nog de complimenten over je lv 187 character :p erg mooi!

    Max
     
  13. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel weer en hacks maken mij niet meer uit, ik ben erachter gekomen dat je moet spelen hoe je speelt als je maar fun hebt..

    want mensen met hacks kunnen toffer zijn dan mensen die legit zijn :)
     
  14. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi:9 mag ik m'n double cannon terug?;)
     
  15. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    Jumpa, je bent niet grappig hoor... of wil je me soms vertellen dat archie jou niet verteld heeft dat mijn xbox gecrashed is en dat ik al mijn chars kwijtwas en daarom ff gestopt waS???
     
  16. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat je xbox gecrasht was...btw,ik heb archie ook al een heletijd niet gezien...ik d8 dat je geen zin meer had in de 9 euro p/m. maar ok, ik lees nu dus dat je toch aan de 'hacks' bent. dus het zal niet zo moeilijk zijn om aan een DC(alles 0%) te komen otch???

    ik hoor het wel, ciao
     
  17. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    eheej moej je is kijke, met die zin doelde ik niet dat ik ze zelf gebruik... maar gewoon dat het me niet uitmaakt als mensen ze gebruiken in een server, heb wel 1 hack char maar die heb ik gewist. ben verder zoals altijd gewoon legit
     
  18. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    als je geluk hebt heb ik er nog 1 liggen
     
  19. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, sorry dat ik het hier neerzet maar dit is nog beetje actief omtrent PSO :p

    Ik heb ff een vraag, ben sinds kort weer PSO gaan spelen. Alleen als ik bijv. Forest 1 en 2 uitspeel en dan Quit Game doen, moet ik weer bij Forest 1 beginnen.

    Kun je hier wat aan doen?
     
  20. xboxrox

    xboxrox Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina