1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    nee? whahaaaa antwoord alleen als je het weet ok?

    krishan, als je dat doet en je praat in je nieuwe game met de principal kun je alsnog door naar de caves/mines
     
  2. Krishan

    Krishan Sho-Kanji Baharoth

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, bedankt! :D
     
  3. tfo

    tfo gta vc verslaafd

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    het is de laatste tijd slecht gesteld met de legits.. is wel jammer

    iedereen is weg behalve morpheus en skeezy en die gebruiken allebei hacks, maar ze doen net alsof ze legit zijn... nep is dat

    je bent het of je bent het niet tog?
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet dat het al vaak gevraagd is maar...zou iemand mij toch uit kunnen leggen hoe ik kan stoppen met betalen voor mn hunters license!? ik wil er vanaf!


    Mvg,
    Manial
     
  5. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben idd al 'n hele tijd niet meer op PSO geweest, maar kep m'n HL nog steeds. Misschien ben ik er rond de paasdagen weer (op zoek naar easter rappies :p )
    Maar volgende week krijg ik ook Final Fantasy XI (PS2) binnen, dus wordt moeilijk om m'n online tijd in te delen :{
     
  6. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is een HL? en kwodox aka archie het is jammer dat jij en superzaadje niet meer spelen, ik ben alweer lange tijd legit maar ik ben niet echt gemotiveerd om legit te blijven omdat al me pso vrienden hacks gebruiken.. maarja ik mis jullie gezelschap..


    hoop dat jullie weer gaan spelen eigenlijk :)
     
  7. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    HL = Hunters Licence :), die hou ik voorlopig gewoon aan, je weet maar nooit wanneer ik inneens weer zin krijg.

    Maar ik zei al...binnenkort Final Fantasy XI, daar gaan waarschijnlijk ook heel veel uurtjes in zitten. Misschien ook wel iets voor jou? (en alle andere PSO buddies :cool: )
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben nu sinds 2 dagen op een redria id aan het telepipen voor een pouilly slime voor een lavis cannon.. (heb ook al een angel harp gevonden van een pal rappy (1/21)) dus dus nu probeer ik een lavis cannon te vinden met zelfde drop rating als met die pal rappy
     
  9. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik al 'iets' langer, kep al 35-40 (ben de tel kwijt) van die rooie K*t slijmen vermoord, en nog steeds geen Lavis Cannon! |:-
     
  10. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik ken iemand die had 59 love rappys getelepiped in enkele weken tijd en kreeg bij de laatste een heart of pumn (drop rating 1/2)

    hoezo pech?
     
  11. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    heheh pech?, denk meer 'n 'broodje aap-verhaal' :p

    Ik weet iig dat ikzelf 66 Hildertorr's nodig had om 2x syncesta te vinden.
    Anderen doen dat in 18 Hildetorr's (althans dat zeggen ze), maar als er ergens veel 'gejokt' wordt is het wel op PSO...
     
  12. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    die gast is 1 van mijn beste vrienden in real life en ik heb hem zeker 40 love rappys zien telepipen zonder resultaat dus geen broodje aap verhaal


    morge heb ik me xbox waarschijnlijk weer terug na hem door microsoft te hebben laten maken
     
  13. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zo goed als onmogelijk met 'n drop rate van 50%...probeer maar eens met 'n muntstuk 'kop of munt', als ie 59x achter mekaar op 'kop' (of 'munt') valt vreet ik m'n xbox op! :9
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Echt dom dat je karakters niet online worden opgeslagen. Ben gewoon mijn chara kwijt :mad:
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    kwodox ik verzin dit niet, ik geloof hem omdat ik zelf een groot deel gezien heb, hij is ook gestopt door al dat getelepipe achter elkaar..

    tijdje terug deed me xbox vaag, opgestuurd heb em sinds vandaag terug en ben al me saves kwijt, moet ik weer overnieuw beginnen
     
  16. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,

    Ik heb een vraagje betreft PSO...

    -Hoeveel maanden ''try-first'' krijg je?
    -Als je je abonnement opzegd, word dan gelijk je character verwijderd?
    -Wat zijn nu de exacte kosten per maand?
    -Is er veel lag te bekennen?
    -Zijn er veel cheaters, en wat is het ergste wat je kan overkomen?

    Alvast erg bedankt voor de response..
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2004
  17. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    -je krijgt voor 9,95 2 maanden try first
    -als je je abbo opzegt blijft je character beschikbaar, maar dan alleen voor offline play
    -8,95 per maand
    -er is haast geen lag
    -er zijn veel mensen die spelen met wapens die nog niet beschikbaar zijn in de europese versie, maar die zorgen niet echt voor overlast

    geen dank :)
     
  18. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt Sora,

    Maar is het dus zo, als je op Xbox-live gaat dat er gelijk €9,95 word afgeschreven voor 2 maanden Try-first?

    En jammer dat je Character online niet meer beschikbaar is, want wellicht wil je het weer oppikken en dan moet je helemaal opnieuw beginnen :/...
     
  19. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor € 9,95...2 maanden "try-first"? :confused:

    Hmmm, volgens mij zijn de eerste 30 dagen gratis, daarna idd € 8,95/mnd.
     
  20. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    zodra je een hunters licence aanschaft wordt er 9,95 van je cc afgeschreven en heb je 2 maanden try out..


    en als je een character maakt staat hij in je xbox opgeslagen dus kun je on of off-line met hem spelen. dus als je weer online wilt gaan kun je dus gewoon je oude character weer gebruiken
     

Deel Deze Pagina