1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

1. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    * Blijven jullie online met deze game ook wanneer de gratis 2 maanden voorbij zijn?

* Heb jullie lang plezier van dit spel? denken jullie het na een paar maanden nog veel te spelen?

* die level 200 dingen waar jullie het net over hadden, zijn dat jullie hoofd-characters?

* Waarom starten jullie zo vaak opnieuw met een nieuw character?

- Misschien dat ik PSO1+2 binnenkort ook heb, twijfel nog een beetje en dan voornamelijk vanwege de maandelijkse online kosten en populariteit.

2. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ]* Blijven jullie online met deze game ook wanneer de gratis 2 maanden voorbij zijn?

JA zeker, het is egt gewoon een goed, en die maandelijkse kosten zijn het zeker waard, het spel word ook elke keer geupdate( volges mij van de week voor het eerst)

* Heb jullie lang plezier van dit spel? denken jullie het na een paar maanden nog veel te spelen?

Dat ook zeker wel jah, het is gewoon leuk om RARE items te vinden, het vechten, en het multiplayeren. en met LIVE erbij blijt het zekr top. ik speel het nu een paar weken, en het verveelt nog steeds niet.

* die level 200 dingen waar jullie het net over hadden, zijn dat jullie hoofd-characters?

Neej, dat is een MAG, een soort tamagotsie( hoe je het ook schrijfr:cool: ), die geeft je Charr een Boost. ( en het is leuk als hij verranderdt, er zijn ook zeer veel variaties, en je ken ze online ruilen.

* Waarom starten jullie zo vaak opnieuw met een nieuw character?

Aan het begin moet j egewoon een beetje proberen, wat jij het fijntst vind, je hebt verschillende classes dus.

- Misschien dat ik PSO1+2 binnenkort ook heb, twijfel nog een beetje en dan voornamelijk vanwege de maandelijkse online kosten en populariteit.

het is zeker de moeite waard om hem te halen:D

3. assepoester

assepoester Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het op dit moment wel, maar als ze niks erbij gaan doen wat ze beloofd hebben dan moet ik er goed over na denken.

Ik dank dat ik het na een paar maanden nog speel omdat ik natuurlijk heel graag lvl200 wil worden!

Neej mijn hoogste is lvl18, ben ook net begonnen.

Zovaak ook weer niet, ben 1 keer opnieuw begonnen omdat ik vond dat een warrior niet zo lekker speelde en vind nu force veel beter.

Tim

4. p1m

p1m Guest

ja zijn er wel genoeg servers?

5. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    meer dan genoeg, het kompt volges mij nooit voor dat alles vol zit dus.

6. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou natuurlijk pas echt lachen worden als de servers allemaal vol gaan zitten :) .

Als ik het goed begrijp hoef je dus ook nooit zelf te hosten en heb je dus nooit last van lag?

7. p1m

p1m Guest

eindelijk Microsoft servers?

8. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    owja nog ee nvraagje, komen jullie trouwens vaak RARE monsters tegen? , op PSOWorld wordt gezegt dat AI Rappy's het makkelijkst te vinden zijn in de "Fake In Yello"Quest, maar ik heb hem nu iets van 10x achter elkaar gespeelt maar ben er nog steeds geen een tege gekomon:mad:.

en in totaal ben ik PAs 1x een RARE Monster tege gekomen dus.

9. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook vaak 'Fake in yellow' gespeeld....de ene keer krijg ik 1 van de 5 keer een rare rappy, andere keer 1 op de 20...dus je moet gewoon geluk hebben

ken je de telepipe trick al???in die ene kamer waar er 8 rappy tegelijk naar beneden vallen, moet je een telepipe zetten...als je geen rare ziet neem je die telepipe(naar de stad)daarna weer terug(naar forest1) en zo ga je door tot je een rare ziet

suc6

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    aha:D, thnx. ik speelde telkens die level overnieuw dus, dat schoot niet egt op, jij bedoelt dan zeker die kamer met al dat zand? waar ze met een hele rij tegelijk naar benee vallen?

11. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    owja, maar moet je hiervoor de game nog op een bepaalde moeilijkhijd spelen?

12. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XboxRulez4ever!: Nee, 1 kamer daarvoor, bij die van het zand komen 7 naar beneden, 1 kamer daarvoor komen er 8 naar beneden

13. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ryuker kan dan hoef je ook niet telkens die telepipes te kopen, dat is wel handig alleen niet voor androids en low level ventjes die niet goed zijn in MST.

14. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is in de kamer ervoor, daar moet je voor de 2e x met die nep rappy praten (de proffesor).:D

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    owk, ik heb het nu net 30x acxhter elkaar gedaan, maar ik ben er geen een keer een tege gekomen:mad:

16. kuhio

kuhio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een paar dagen speel ik ook PSO. Mijn character is een HUmar lvl 29 met de naam kuhio. Ik heb een club of laconium gevonden, maar kan er natuurlijk niks mee. Graag zou ik hem willen ruilen tegen een ander wapen die ik wel kan gebruiken. Ik ben vananvond om half 9 te vinden in Jasper, block 5, lobby 1.

17. Kwodox

Kwodox Gamer o'the 1st hour

Leuk Bevonden:
    0
    Effe m'n trade-list neerpennen :)

2x FLOWEN'S SWORD
    2x CRUSH BULLET
    2x BATTLE VERGE
    1x CLUB OF LACONIUM
    1x FIRE SCEPTER:AGNI
    1x 4-slots Soul Frame
    1x 4-slots Hyper Frame

En verder heb ik nog een paar mind materials die ik wil ruilen voor power materials.

Zit er iets bij?...you know where to find me...;)

18. JuMPa

JuMPa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!, ik wil je mind mats...wat wil je hebben?

19. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    is een wan die wapens een goede GUN voor mijn RAmar?, zoja welk, dan kijk ik ff op i-net naar de stats, en ik heb nog heeel veer power mats dus:D

20. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    owja of heeft er hietr iemand misschien een Bazooka:D, die ik ken kopen, of ruilen, ik heb geld zat. 133K, dus.

Deel Deze Pagina