vaag ik heb nog nooit een vastloper gehad. maar als ie vastloopt ben je dan altijd alles kwijt? want ik wil me Draw Rifle +10 niet kwijt ( niet egt goed wapen, maar k ben pas overnieuw begonnen, ben pas lvl 11 )
ik ben alleen de items kwijt die ik niet geequiped heb, snappie....dus mijn mag, frame, barrier en wapen heb ik nog, maar mijn trifluits en andere wapens die ik bij me had zijn weg GELUKKIG is alles wat er op mijn bank staat er nog!!!!!!!
Ik zou wel 1 van deze 2 willen alleen ik heb nu niks maar wat wil je er dan voor hebben??? 2x BATTLE VERGE 1x FIRE SCEPTER:AGNI Tim
door vastlopers ben ik ook een hoop rare items kwijt geraakt ik denk eerder dat het aan het spel ligt en niet aan de xbox ik heb nog nooit een vastloper gehad bij de andere spellen alleen bij pso heb ik zeker 5 vastlopers gehad in 2 weken
assepoester, ik wil je fire scepter: AGNI, want ik ben mijne gisteravond kwijt geraakt door een vastloper wat wil je ervoor hebben, 2 of 3 power mats???
Wat ik er voor wil hebben?...een DOUBLE CANNON natuurlijk lol Nee effe serieus, als ik aan de één 3 pow mats vraag voor een 'rare' weap, dan moet ik dat ook aan de ander doen... 3 Digrinders kan ook (als je die wel hebt)
recon: het ligt aan de server jah! ik heb 150+ aan grinders te ruil....ik zoek mind mats en/of force wapens edit: heeft iemand psycho wand?!?!
ik ken denk vanaf wel ff online komen om te ruilen, k heb 5power mats dus, je mag ze allemaal wel hebben voor je crushbullet ( ben in goede bui vandaag, salaris verhoging bij werk )
Ps: hoe komen jullie aan zoveel RARE items? ik heb ook nog Photon drops en add slots te ruil en een amplifier of barta 2x ( al weet ik niet wat ik er mee moet.)
ik wil wel een amplifier hebben maar ik weet niet hoe ik die moet gebruiken kan iemand mij zeggen hoe ik die moet gebruiken