maar dan moet je die hogere meoilijkhijds graden eerst unlocken ik ken tot nu toe alleen maar Normal spelen.
ATP + 155-210 ATA + 25 EVP + 10 Max Grinder = 25 Special = Arrest Class = Handgun Required ATA: 110 Stars: 9 Description: "A legendary, high-performance pistol. It's special attack causes paralysis."
Die moet je gebruiken op bepaalde shields, o.a. red barrier, blue barrier, yellow barrier, assist barrier enz. Als je bv. een amplifier of yellow op een yellow barrier used...krijg je een shield genaamd YELLOW MERGE (Boost alle zonde technieken met 20% geloof ik)
Ik zoek een Addslot op dit moment (aangezien Paganini nog niet online is ) Als je die één heb ruil ik 'm voor die AGNI...
@ Recon en Superzaadje: Ik zag jullie gisteren in een 'password-locked' game. Er was nog plek maar ik heb geen van jullie beide guild cards. Jammer, kon dus niet joinen. Maar spelen jullie voortaan met een vast password? Of geef anders volgende keer effe jullie card please....Kan je mekaar altijd effe mailen
ik haal hem misschien ook maar is 2 maand game tijd of gewoone tijd want als ik een keer online speel en een amand op vakantie ga dan bewnik dus een maand kwijt??
Ja, dan ben je die maand kwijt, het is gewoon 2 maanden normale tijd en ik denk, omdat mijn motogp 2 nogsteeds niet binnen is, dat ik vanmiddag ook effe PSO1+2 ga halen.
eej ik add je wel ff in me Friend list, ik zie je wel als je online bent, dan kennnen we ruielen. Ps, aan iedereen. Als iemand RARE Guns/Rifels/Photomblasters/Bazooka's etc heeft, en hij wilt ze graag Kwijt, je ken ze aan mij verkopen, ik spaar ze namelijk
9, niet dat die ene euro veel uitmaakt ofso, maar hij zeeeeeker de moeite waard, aan het begin dagt ik ook, WTF is dit (in het Dreamcast Tijdperk ) , maar als je eenmaal begonen bent ken je niet meer stoppen
Ik heb een Varista en heb er nu niks aan ik wil hem wel ruilen tegen een rare voor een Force Char. Tim
hee terrible jij kan vast wel een rarewand gebruiken (ben de naam ff kwijt) kweet alleen niet wat de varista is...
Hier: http://www.planetdreamcast.com/psoworld/sections.php kan je alles bekijken van PSO dus ook welke wapens, typ maar in Varista Wil je ook even kijken hoe die wand heet dan kan ik ook ff op die site kijken of hij goed is en wat ie doet. Tim
Is t nou heel anders dan PSO op de DC?? Kan iemand dat ff beantwoorden? Het spel was goed, maar ik ga toch echt niet drie keer hetzelfde spel kopen (PSO, PSO v2 en de Xbox-versie)