1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSO episode I&II "Now playing!"

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kwodox, 22 mei 2003.

  1. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag ik heb het spel nu ook gekocht, maar blijft het zo net als aan het begin dat je steeds door zulke irritante poortjes heen moet?
    Ik vind het vechten ook niet echt overzichtelijk en spel nog niet echt veel bieden, maar daar komt later vast nog wel verandering in toch?
    Hoe kun je trouwens de forest1 uitspelen, dmv. quests of gewoon door het bos struinen?
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  2. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Door in de teleporter naar Forest 2 te stappen :D
     
  3. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel op de GC maar er is niet zo veel verschil tussen de xbox versie en die van de gc dus stel ik hier maar een vraag.

    Ik heb een hucaseal van level 44 allen toen ik level 42 of 43 werd toen kon ik geen monomates meer kopen in de shop.
    Maar ik kon wel in plaats van dat 2 techniques meer kopen dan gewoon.

    Ik gebruik ze niet zoveel omdat ik meer dimates gebruik, maar ze zijn wel handig voor als je weinig damage hebt.

    Maar kan het ook zo zijn dat het komt door een teveel aan HP zodat het spel denkt dat je het niet meer nodig hebt?

    Alvast bedankt.
     
  4. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    het heeft te maken met het niveau dat je speelt...in normal kan je geen trimate/fluit kopen, in hard?, very hard en ultimate kan je weer geen mono's kopen
     
  5. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik speelde al heel lang in hard, vanaf level 25 en toen kon ik wel monomates kopen.

    En in normal kon ik soms wel trimates kopen.
    Soms zelfs monogrinders.:confused:
     
  6. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmmmm, dan snap ik het ook niet
     
  7. Recon

    Recon Recon!

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geen mono's meer kopen op lvl 72 alleen di en tri
     
  8. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar op zo'n hoog level zit ik nog niet.:'-(
    Maar dat komt nog wel.

    O ja nog iets op welk level hebben jullie hard ruins uitgespeeld dus naar V. hard toe.
    Ik had het op level 43 geprobeerd alleen ik ben 4 scapedolls kwijtgeraakt en 10 trimates en 10 dimamates.(alles bij zijn laatste vorm met die Grant van hem.
    En ik ben een hucaseal dus geen techniques was een groot nadeel.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2003
  9. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet meer welk Lv ik precies was, maar het is inderdaad een stuk moelijker zonder techniques omdat je beperkt bent in het aantal keer dat je jezelf kunt healen.
    Daar komt nog bij dat je moet wachten totdat ie van kleur veranderd zodat je 'm kunt raken, terwijl je me Foie continue damage kunt blijven doen. 8)

    Ik heb het op very hard ook al 'n paar keer geprobeerd (op Lv 62) maar is me nog niet gelukt.
    Zeker als je terug komt en je kunt alleen maar dimates kopen in de shop! Dat is pure zelfmoord...Dark Falz op very hard met alleen maar 10 dimates op zak.

    But hey...I'll be back Falz!! }:]
     
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    so tering, jullie gaan egt snel met LVL's pfffffff, ik ben pas lvl 21, met me RAmar, en ik heb normal nog niet eens uitgespeeld, op welk lvl hadden jullie die dan wel niet uitgespeeld?
     
  11. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Op lv 21 kun je normal vrij makkelijk uitspelen. Dark Falz z'n laatste vorm is er dan nog niet.

    btw thundernerd...wanneer ben je online voor die CRUSH BULLET? Of hoef je'm niet meer? :{ ....
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    owh sorry:eek: , ik was hewt helemaal vergeten, vanavond ben ik ZEKER online, en kunnen we hem ff ruilen( doe ik voor jouw:cool:, want jah ik heb hem al:D, maar geeft niet, ken ik hem aan een vriend verkopen.
     
  13. assepoester

    assepoester Knight

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej XboxRulez4ever! wil jij van mij de Varista want ik wil graag een beetje goede stuff voor mijn Force, anders ik pech

    Tim

    ps. ben vanaf maandag weer online dus hoor wel van je.
     
  14. Kwodox

    Kwodox Gamer o'the 1st hour

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Okay cool...ik ben vanavond ook online dus...

    btw, wat was jou PSO char naam ook weer??
     
  15. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    die nieuwe is Richi Cash (afkorting van naam in avater, tevens me msn, kenne we beter afspreken)

    Cu2 n8 (Breezah talk :cool: )
     
  16. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik versloeg falz op lvl. 24 en werd 25 door de exp. points.
    Dat was met een hucaseal.

    En nog iets als je een mag goed wil opvoeden kan je dit wel gebruiken. Klik

    Ik gebruik die zelf nu voor mijn fonewearl en het werkt tot zo ver goed.:D :D
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF trouwes wat er gisteravond gebeurde toen in op LIVE was was te erg, loopt dat stomme spel vast, terwijl ik een teleport gebruik, ik ben egt ALLES kwijt, ook de spullen die ik ge equiped had enz, ik had alleen me spullen op de bank nog maar, egt volop %#^$&, aangezien ik niet veel op de bank had staan:mad::mad::mad:

    joh idd dat progje is volop handig jah, ik gebruik hem ook. MagFarm
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2003
  18. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welk level kun je die draak, na forest 2, het best verslaan met een HuMar?
    Wat kun je met een Photon Drop?
     
  19. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    hey thundernerd,hoe gaat et joch!:p
    ouwe morrowind veteraan die je bent:D
    o.k, na de examens (binnen 2 weken ) krijg ik ook PSO, dan ga ik je wel weer aan mijn friends toevoegen en dan kunnen we es goed gaan trainen op PSO, c u at live!
     
  20. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    op level 5 lukt het al makkelijk.


    Volgens mij kun je die omruilen tegen items of wapens online
    ik weet het jniet zeker hoor.
     

Deel Deze Pagina