1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. Mas0

    Mas0 ....

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    _O_
    En de psp is niet gesoept
     
  2. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    gesoept ^^
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar jullie vergeten het belangrijkste!
    De DS ka neen hele schooldag mee!

    de PSP maar 3 uur, das knudde :)

    Maar grave, waar heb je de orginele witte PSP screen gezien? ik he bal mn google skillz in gezet, nix te vinden! :mad: (ik wil er wat meer info over hebben)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Onzin, das een fabeltje.
    De psp gaat 9 ~ 10 uur mee met gamen
    met movies gaat ie maar 2,5 mee ofzo..

    Maar de DS gaat ook maar 10 uur mee, dus precies het zelfde..

    en je kan mij niet vertellen dat je 10 uur achterelkaar wil psp;en..
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit zijn de gegevens afkomstig van Sony.

    Kijken naar film vanaf UMD = 2 á 2½ uur.
    Film kijken vanaf Memorystick = ongeveer 10 uur.
    Music luisteren vanaf Memorystick = ongeveer 20 uur.
    Music luisteren vanaf UMD = 4 uur

    Spelen van een Game vanaf UMD = ongeveer 10 uur.
    Spelen van een Game vanaf Memorystick = onbekend.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik, Omdat een paar mensen hebben gezegt dat de psp snel leeg is zegt iedereen het, en vergeet men dat de DS ook maar ongeveer 10 uur(misshcien iets meer) meegaat..(2 schermen zuipen stroom).

    10 uur is meer dan zat, in die tijd heb je vast en zeker wel een stopcontact gevonden.
    eventueel koop je een extra-batterypack.
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow... de screens zijn echt vet wreed. Ik hoop dat de gameplay ook zo goed is!
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  9. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn omdat de vraag zo hoog is en het aanbod laag is gaan de pre-order bedragen flink omhoog.

     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    daarom wacht ik mooi op de witte :D en de US release met wat mooi engels talige spellen
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  12. Mas0

    Mas0 ....

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
  13. NickLess°1

    NickLess°1 Moonwalk !

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar een Nintendo DS dan de Sony PSP. Al die grafische hoogstandjes is voor helemaal niet belangrijk, misschien omdat ik nog altijd graag in contact kom met retrogames. De Nintendo DS heeft op vlak van innovatie een enorme voorsprong op Sony's handheld.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zeik niet en koop later een PSP er bij :D
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Tis de Gran Turismo psp, normaal staat er een gran turismo logo op die psp, maar die heb ik weg gehaald. Ik weet nietmeer waar ik em weg heb, maar op gamespot is ook een filmpje waar ie in voor komt. Dacht niet dat ie in de verkoop ging. Alleen de zwarte word verkocht.. misschien iets voor later. Zal even voor je kijken, misschien vind ik wat meer info.
     
  16. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    De PSP ziet er zeker vet uit, maar dat is logisch. Mijn laptop heeft ook een groot beeld, goede brightness en hoge resolutie. Echter, mijn laptop gaat maar 5 uur mee. De PSP zal met deze brightness, schermgrote en UMD bij actieve games zeker minder dan 6 uur meegaan. Blijft een cool apperaat, maar er zijn al meer handhelds geweest die beter waren maar het toch niet gered hebben. Mensen willen liever lange batterijduur denk ik. Ik in ieder geval wel. Ik zal ook nog wel een PSP kopen als er echt leuke games voor komen, maar mijn voorkeur ligt nu bij de DS puur om het feit dat ik dan rustig een dag kan gamen zonder dat mijn batterij leeg is. Films en Mp3 is leuk op de PSP, maar het kan ook op de DS. Die echte films op UMD zal je alsnog moeten kopen, en dat doet natuurlijk geen hond.

    Nog een nadeel aan de PSP vind ik het ontbreken van een klepje en het uitermate gladde ontwerp. Dit zie je ook met de Ipod. Het ziet er wel leuk uit natuurlijk, maar binnen no-time zitten er vingerafdrukken, stof, en zelfs krasjes op. Daar heb ik dus echt geen zin in.

    PSP is cool, maar 4 tot 6 uur gamen is écht te weinig. Als je dat gaat goedpraten voor een handheld moet je even bij jezelf te raden gaan imho. Zo'n korte batterijduur streeft compleet voorbij aan het beginsel van een handheld. Je moet trouwens ook niet vergeten dat zelfs deze 4 tot 6 uur data is gebasseerd op volume op normaal, géén wireless LAN aan (wat bij de DS standaard aanstaat), en met headphones op. Met speakers, LAN aan en het volume hoger zal het apperaat NOG minder dan 4 uur meegaan.. als je dat nog acceptabel vind..
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt toch een hoesje bij je PSP. Dan krast dat ding dus niet. Ik heb een iRiver H-120 en dat is soort gelijk model als een ipod, daar zat een hoesje bij en dat ding glimt nogsteeds enorm :D

    Kvraag me ook af wie er nu films op UMD gaat kopen. Ik zet mijn dvd's wel om en zet ze op de stick.
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    En het nut van je DVD's omzetten is? Kost je ten eerste veel tijd, eerst moet je de dvd omzetten naar mpeg4 en die dan nog compressen, dar ben je echt wel wat uurtjes mee bezig. De movie functie lijkt mij meer bedoeld voor kleine filmpjes die je van internet download mee te nemen of die je ter plekke download op je psp.

    Trouwens er is natuurlijk wel een groot verschil tussen jou Iriver en de PSP. Voor die Iriver heb je waarschijnlijk een afstandbediening zodat je hem zelden uit je broekzak hoeft te halen. PSP heeft ook een veel groter scherm en zal je wel vaker in en uit je broekzak moeten halen, aan andere moeten geven om even te spelen etc.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou het nut daarvan is dat je films kan kijken op je PSP misschien en dat je ze niet hoeft te kopen...
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Euh sinds wanneer gaan we handhelds met laptops vergelijken? :+ Ga de Ds ook niet met een laptop vergelijken. Het ziet er gewoon verdomd mooi uit. 2 problemen opgelost die ik tenminste behoorlijk irritant vond (is natuurlijk mijn eigen mening) aan m'n gbc en gba waren het kleine kut scherm en de helderheid (daarom de gba ook weg gegeven) Ik haat om op zo'n mini schermpje te spelen. Ik ben blij dat de psp 2x groter scherm heeft en lekker helder is. Vind ik een voordeel, niet een nadeel.

    En de batterij duur dat maakt iedergeval niks uit voor mij.. ik weet niet hoelang jij achter elkaar wil spelen op een handheld, maar ik iedergeval niet langer dan 6 uur achter elkaar :+ (rsi anyone?) Ik vind 6 uur redelijk voor een scherm dat zo helder is. En rond de tijd dat ie hier uitkomt hebben ze misschien wel weer een beter batterij. Ga me daar echt geen zorgen om maken. 5 uur + vind ikzelf mooi genoeg.

    Mijn ipod van 3 jaar heeft geen krassen op het scherm op vettig or whatever. Ben er gewoon voorzichtig mee.. tis maar net hoe je met je spul omgaat ;) En een vinger afdrukje op een toets vind ik niet zo erg, zolang ik maar geen krassen op het scherm krijg (als het goed is is de psp gecoat met speciale laag die heel erg hard is en niet zomaar krast). En hier geld ook weer dat je alles kapot kan krijgen als je ruig met je spul bent, geld ook voor de ds en gba die ook geen klap schermpje heeft (op de sp na)

    Ik wil ze allebei eerst in de hand hebben voordat ik er een zinnige mening over kan uiten. Maar vind sommige argumenten die sommige mensen hebben die het ding nog nooit in de handen hebben gehad een beetje flauw.
     

Deel Deze Pagina