Euh sinds wanneer gaan we handhelds met laptops vergelijken?
Ga de Ds ook niet met een laptop vergelijken. Het ziet er gewoon verdomd mooi uit. 2 problemen opgelost die ik tenminste behoorlijk irritant vond (is natuurlijk mijn eigen mening) aan m'n gbc en gba waren het kleine kut scherm en de helderheid (daarom de gba ook weg gegeven) Ik haat om op zo'n mini schermpje te spelen. Ik ben blij dat de psp 2x groter scherm heeft en lekker helder is. Vind ik een voordeel, niet een nadeel.
En de batterij duur dat maakt iedergeval niks uit voor mij.. ik weet niet hoelang jij achter elkaar wil spelen op een handheld, maar ik iedergeval niet langer dan 6 uur achter elkaar
(rsi anyone?) Ik vind 6 uur redelijk voor een scherm dat zo helder is. En rond de tijd dat ie hier uitkomt hebben ze misschien wel weer een beter batterij. Ga me daar echt geen zorgen om maken. 5 uur + vind ikzelf mooi genoeg.
Mijn ipod van 3 jaar heeft geen krassen op het scherm op vettig or whatever. Ben er gewoon voorzichtig mee.. tis maar net hoe je met je spul omgaat
En een vinger afdrukje op een toets vind ik niet zo erg, zolang ik maar geen krassen op het scherm krijg (als het goed is is de psp gecoat met speciale laag die heel erg hard is en niet zomaar krast). En hier geld ook weer dat je alles kapot kan krijgen als je ruig met je spul bent, geld ook voor de ds en gba die ook geen klap schermpje heeft (op de sp na)
Ik wil ze allebei eerst in de hand hebben voordat ik er een zinnige mening over kan uiten. Maar vind sommige argumenten die sommige mensen hebben die het ding nog nooit in de handen hebben gehad een beetje flauw.
Klik om te vergroten...