1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik doelde meer op het feit dat het nutteloos is. Je hebt die DVD's al en dan wil je ze kijken op je psp door ze eerst uren te gaan omzetten... Ik zweer het, minder dan 1% van alle PSP bezitters zal ooit een hele film op de PSP gaan kijken. De meerderheid zal echt nooit hun films etc gaan omzetten om ze te bekijken op de PSP.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben ik met je eens. Maja zijn altijd freaks die apart willen doen en films op hun handheld willen spelen... net zoals die mensen die films op hun telefoon zetten 8) |:- Ikzelf zou echt m'n tijd er niet aan verdoen.. ding is om te games.. voor films ga ik wel relaxt achter m'n tv. Maja als sommige mensen dat willen doen, tis mooi dat het kan.
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Daarom heb ik ook nooit een gba gehaald. Ik wilde een Gameboy SP, maar toen kwam de DS al. Je bent trouwens veel te enthousiast. Die 6 uur die ze aangeven is namelijk met de helderheid op laag, volume op laag etc. Dan haal je 6 uur, je haalt dus géén 6 uur als je het schermpje op die helderheid zet die je op die plaatjes hier ziet.

    En uiteraard speelt niemand 6 uur achter elkaar, maar wederom moet je dan even nadenken hoe je zo'n ding gebruikt. Bijvoorbeeld:

    -Je wordt wakker, doet je PSP aan start even een spelletje op voordat je naar school gaat.
    -Je fiets/reist naar school al luisterend naar de deuntjes uit je PSP
    -In de pauze van school wil je ff gamen en je vrienden wellicht ook
    -Meerdere pauzes volgen en je bent tussendoor vast ook wel even aan het kloten met het apperaat of naar deuntjes aan het luisteren.
    -Smiddags besluit je, nog steeds muziek luisterend, naar de stad te gaan. Je kijkt regelmatig op je PSP voor de tijd en op nummers te wisselen.
    -Zonder thuis geweest te zijn ga je met de trein naar je oma en ondertussen speel je natuurlijk op je PSP of luister je naar muziek.
    -Savonds rij je weer terug en kun je eindelijk je PSP opladen.

    Ik ben dan nog iemand die gewoon vergeet op te laden. De PSP zal waarschijnlijk het screnario hiervoor niet halen. Voor mij betekend het dat ik de volgende dag dus niet zal kunnen gamen. Niemand gamed dus achter elkaar, maar als je alle momenten dat je gamed op een dag achter elkaar legt kom je een heel eind. Vooral het steeds aan en uitzetten etc verbruikt veel.

    Ow, de laptop vergelijking was meer om aan te geven dat het niet moeilijk is om iets mooi en groot te maken, alleen zal dat ten kosten gaan van andere dingen. Nintendo doet nu omdat ze kunnen garanderen dat het ding nog steeds lang meegaat. Sony flikkert gewoon de beste shit in elkaar en houdt de consument dan voor dat ze met geluk wellicht 6 uur kunnen halen.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik heb ze wel gehad en ik heb op m'n gba nooit een kras gehad omdat ik gewoon goed met m'n spul omga en niet ergens dat ding neer kwak. Like I said, tis maar net hoe zuinig je ermee omgaat.

    Euh en hoe ben ik TE enthousiast? ;) Ik geef m'n mening omdat ik het niet eens ben met sommige voor-ingenomen ongefundeerde meningen.

    Feit is dat ene site zegt dat ie 6 uur mee gaat en de andere zegt 9 uur. Zolang er niks vast staat kan je er niks over zeggen. Morgen komt ie uit, zal dan wel snel vast komen te staan hoelang het echt is.

    Euh ik heb wel een ipod voor muziek te luisteren :confused: Ik wil een handheld om te gamen, niet om muziek of films op te spelen :confused: En opladen jaah.. euh dat moet je telefoon ook ;) Beetje flauw excuus vind je niet? als ik m'n ipod niet oplaad dan kan ik em ook niet gebruiken de volgende dag.. logisch toch? 8)

    Zijn allemaal vage redenen om iets bij voorbaat af te kraken.


    (Klink precies hetzelfde als al die gasten die wat te zeggen hadden over de xbox voordat ie uit was. Dat het een pc was van microsoft en nergens voor deugde etc etc etc. Voor ingenomen meningen van mensen die hopen dat iets bij voorbaat faalt.)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij de langere reizen vind ik het wel flex om mijn southpark dvd's op mn PSP te hebben staan. Om nu een hele film met ondertiteling enzo te kijken op een PSP is idd niet echt een aanrader :)
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Uiteraard, maar ik ben ook niet tegen de PSP. Zoals ik al zei, waarschijnlijk koop ik er later ook wel eentje. Ik ben alleen tegen de lage batterijduur. Morgen komt hij uit, maar dit zijn officiële gegevens van Sony. Dus in het echt zal het waarschijnlijk niet gaan meevallen, maar we zullen het morgen weten.

    Opladen moet inderdaad met je mobiel ook. Maar je zou het zeker ook niet vet vinden als je telefoon na 5 minuten bellen al uitviel of al 1 streepje van de batterij af had. Dat zijn gewoon dingen die even mee moeten gaan. En voor muziek heb jij dan een Ipod, maar er zijn genoeg mensen die ook een PSP daarvoor willen :). Ik koop ook gewoon een USB speler als ik echt muziek wil gaan luisteren onderweg.

    Maar goed, time will tell :)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  8. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarvoor heb ik dus mijn portable dvd speler.. *) .

    Ik heb het Nintendo DS thread met alles erop en 'eran gemaakt, maar ik ga toch voor de PSP.
     
  9. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik ga er niet vanuit dat de psp na 5 minuten spelen al uitvalt :D Als ik 4 uur aan m'n phone hang dan is ie ook wel leeg, dus als ik em niet oplaad kan ik em de volgende dag niet gebruiken. Precies hetzelfde voor alles en dus ook voor de psp. Ik kan er wel inkomen dat sommige mensen 5 uur te krap vinden, maar als je er een beetje rekening mee houd, net zoals je er rekening mee houd met je telefoon, ipod of laptop dan is er geen probleem. En ik verwacht eerlijk gezegt binnen een jaar wel een betere batterij voor de psp die langer meegaat.
     
  11. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat als de batterij echt zo slecht is, dat Sony dan een betere accu op de markt brengt en ze standaard inbouwt na een jaar.

    Zo dom is Sony nou ook weer niet hoor. Als ze zien dat de batterijduur tegen de psp werkt, zorgen ze er gewoon voor dat er een betere accu inkomt.
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Vergeet niet dat sony dit ook met de PS2 geflikt heeft. Bij de lancering kwamen pas echt de graphics en boute games boven. Daarvoor had Sony iedereen opgehyped met prerenders en mooie verhaaltjes over de emotion engine.

    Nu zie ik het weer gebeuren. Ze hypen iedereen met graphics en groot scherm, en later komt iedereen erachter dat als ze echt online willen gamen dat de batterij maar 4 uur of minder meegaat. Je moet gewoon realistisch blijven. ALS sony al met een betere batterij kwam hadden ze die er nu al ingedaan. Ze houden bewust informatie achter omdat ze weten dat het ongunstig is om dat soort informatie te verspreiden. Net als bij de PS2 dus, en daar krijg ik weer een beetje zure smaak van. Jammer dat jullie die allemaal willen wegvegen als tijdelijk probleempje.

    Hmm op IGn hebben ze 3 uur gespeeld out of the box, dat is impressive. Ik ben benieuwd.
     
  13. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens op IGN gelezen dat ze al bezig zijn met een betere accu. ;)
     
  14. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0

    "Just as FFD departed the train at 10:40AM, the batteries died. So there you have it -- out of the box, fully charged battery, 50% screen brightness, 50% volume, six hours and three minutes."

    "Just after midnight, the PSP's battery died. Just short of three hours, we're been using it. Two hours and forty-seven minutes, it lasted. With screen brightness and volume on maximum, it lasted just short of three hours."
    (note: that's just after getting it out of the box, which means a half charged battery, around 30% - 40% charged
     
  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    So we've at last played our way through a full battery charge cycle. In case you don't feel like counting, the battery died after about four hours and fourty-five minutes of five different games and one hour of MP3 play. We didn't use the WiFi features of the system at all during this time.

    Helaas.. kan je nagaan met WiFi aan.
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Kan zijn, maar probeer maar eens die acuur krachtiger en dezelfde grootte te houden... en ongeveer dezelfde prijs!
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De PSP Value Pack kost bij Lik-Sang $ 529 ( € 398 )
    Uit de volgende 2 games kon ik kiezen Ridge Racers of Vampire Chronicle $ 59.90
    Verzendkosten liggen tussen de $ 30 en $ 40.

    Ik ga hem niet bestellen , ik wacht wel tot de release in 2005
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bij die prijzen wacht ik ook nog ff... Iemand anders had pas geleden nog zo'n relaxte prijs gepost hier, waar is die heen? :+ Bij deze prijzen zal het denk ik nog heel lang duren voor ik me aan een PSP/DS ga wagen, aangezien ik er eigenlijk al over uit ben dat ik iig geen DS ga halen. Ik was eerst nog een beetje bang over krassen die op het beeldscherm van de PSP zoude kunnen komen, maar die "angst" blijkt nu wel ongegrond. Bij IGN hebben ze namelijk gekeken of het beeldscherm krasgevoelig zou zijn, maar ze moesten het beeldscherm met een mes gaan bewerken om krassen te veroorzaken. Wat dat betreft zit het dus wel goed, maar nu de prijs dus nog... :{
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dat voor ellende, zo'n PSP is toch regiovrij? waarom releasen ze m dan niet in europa tegelijk met japan? Net als die vage DS die al in de vs verkrijgbaar echt bullshit dit.
     
  20. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    wat dacht je dat ze moeten produceren. Ze kunnen gewoon niet elk land voorzien omdat ze er gewoon niet zo veel kunnen produceren.
     

Deel Deze Pagina