1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    die van jou niet dan. want jij bent wel erg blind zeg. bewijs lees meer gamebladen en gamesites casual gamer. verder heb ik niks toe te voegen want wat jij nu doet is fanboy gespam.
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik helemaal niks aan toe te voegen!! _O_ _O_

    Trouwens, hier nog even het keiharde bewijs dat er maar 200.000 beschikbaar waren bij de launch.:
    http://www.gamespot.com/news/2004/12/13/news_6114959.html

    En DaGon, ga maar eens naar Gamespot en kijk daar maar eens naar een paar filmpjes van PSP games. Dan zal je zien, dat die games wel degelijk op de PSP zelf trouwens. Man, je ziet zelfs dat een gast een PSP in zijn handen heeft een een game erop speelt.

    Voortaan eens wat beter je huiswerk doen DaGon, voordat je regelrechte onzin gaat lopen blaten _0/
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  3. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    begin pas te geloven als dat ding grafische pracht van PS2 aan kan als ik dat ding aan het spelen ben. ai dat keiharde bewijs heb je wel gelijk vreemd overgens want rond de E3 zij zo multi-platform site dat er minstens 1mil PSP's zouden verkrijbaar zijn bij de launch. maar ik heb dat nieuwtje gemist over de voorzichtige PSP launch. wel dom zo kan de NDS makkelijk ingeburged
    raken. maar yah het is ook moeilijk om een stel PSP fanboys die heel veel onzin uitkramen ook te overtuigen *)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Om het even bij de feiten te houden... ik hou van feiten, jij houd klaarblijkelijk erg van fictie _0/ (ga voortaan even inhoudelijk in op wat gepost word ipv wat random gejammer)

    -Wil ik van jou een goeie bron hebben waar jij weg haald waar de lauch in Japan meer dan 200.000 psp's waren. Graag even linkje naar de bron.

    -Wil ik graag weten waar je bron is waar staat dat de E3 psp's op aparte sofware draaide.

    -Wil ik graag linkje waar staat dat de psp een ongeloofelijk klote scherm heeft met kut resolutie etc.

    Ok dat zou heel erg makkelijk moeten zijn aangezien je heel veel games magazines en sites bekijkt _0/

    Ok en om je laatste opmerking even bijj te stellen. Ik ben geen fanboy. Ik koop/heb alle systemen, en mijn eerste console van deze generatie was een gamecube en gba. Dus als ik fanboy zou zijn dan zou dat toch zeker een nintendo fanboy zijn dacht je niet? _0/ En je hebt mij nergens ook maar 1 opmerking zien maken hoe goed of slecht de ds of psp is. Dus steek die fanboy maar bij jezelf.

    Ok en doe jezelf een gunst... Ga niet domme ongefundeerde dingen zeggen op een games site, want 99% van de mensen hier weet er meer van af dan jij, dus overtuigen van jou rare mening/zelfbedachte feiten doe je ze toch niet. Je zet jezelf alleen maar voor aap. :D
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2004
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Laat het Grave, je weet (net zoals de rest van XBW) dat hij maar wat uit z'n nek loopt te lullen en hij maakt zich idd belachelijk zo. Is er trouwens iets bekend over NFS: Rivals? Wordt dit een port van NFSU 2 of gewoon een heel nieuw spel?
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Yeah maar moet wel me weekelijkse bitch slap post maken :+ }:]

    Dacht niet dat het een regelrechte port van NFSU 2 gaat worden. Maar nog geen concrete info erover gelezen.
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is de N64 versie maar dan met een twist. Minigames, andere karakters en soms andere missies. Het blijft gewoon een super vet spel en dit keer kun je het meenemen :). Wario Ware moet je echt spelen man, blazen tegen de DS enzo geweldig _O_ en nogmaals, die twee schermen werken zo goed samen in dat spel, echt zeer tof om te zien :)
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hmm ik wil de PSP halen omdat het meer een multimedia gadget is, maar als ik dit van Jordi zo hoor dan zit ik weer te twijfelen om toch een DS te halen en een Gmini voor multimedia :p
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Of gewoon allebei halen ;) :cool:
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha jah idd, ik lees nu net de uitgebreide battery test van IGN: valt me toch reuze mee

    Op een rijtje:

    RIDGE RACERS Zware performance test
    SCREEN: Full brightness
    AUDIO: Speakers, full volume
    WIFI: OFF
    UMD: Low use
    MEMORY STICK: No use

    FINAL RESULTS:
    3 hours, 32 minutes

    Darkstalkers Chronicle Vooral zware UMD toegang
    SCREEN: Full brightness
    AUDIO: Headphones, full volume
    WIFI: OFF
    UMD: Frequent
    MEMORY STICK: No use

    FINAL RESULTS:
    5 hours, 9 minutes

    Ridge Racers Wifi Modus
    SCREEN: Full brightness
    AUDIO: Speakers, full volume
    WIFI: On, Ad-Hoc Mode
    UMD: Low Use
    MEMORY STICK: No use

    FINAL RESULTS:
    2 hours, 46 minutes

    Mp3's luisteren
    SCREEN: OFF
    AUDIO: Headphones, full volume
    WIFI: OFF
    UMD: OFF
    MEMORY STICK: Constant

    FINAL RESULTS:
    10 hours, 39 minutes

    Sleep Mode
    24uur
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel weinig hoor...

    ik bedoel als met de trein vanuit Tiel naar tilburg heen en weer gaat trekt ie dat nieteens.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Yeah las het net ook. Vooral die mp3 tijd vond ik wel apart. Ding gaat langer mee dan m'n ipod :D Niet dat ik em daar voor zou gaan gebruiken.


    (hoop dat ze second generation games gaan maken die gebruik maken van je memorystick zodat de umd niet de hele tijd hoeft te spinnen en daardoor veel langer kan spelen)
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat betwijfel ik echt ten zeerste. Met mijn ipod kan ik echt wel tussen de 10 a 12 uur muziekluisteren met een volle accu hoor, dus mn ipod houd het langer vol. Het is wel zo dat ik gebruik maak van een afstandsbediening(wat inhoud dat het scherm niet steeds aan gaat) en verder gebruik ik hem ook niet op die spelletjes erop te spelen. Ik verwacht overigens ook dat de PSP de kwaliteit muziek die een ipod ophoest echt niet kan evenaren. Het is een leuke extra functie, meer niet en niet minder imo. Het is leuk als je bijvoorbeeld je eigen muziek oid in je games(zoals al op de xbox mogelijk is) zou kunnen afspelen.

    @Buzza: Dan haal je er toch een extra accu bij O-)
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Misschien met een nieuwe ipod ;) Wacht maar tot ie veel is gebruikt. Heb m'n eigen ipod nu meer dan 3 jaar en de batterij houd het nu max 9 uur vol.

    Idd gewoon nog een batterij erbij kopen. Ding is cheap en klein en makkelijk even om te draaien.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    True, ik heb een 4de generatie ipod, maar misschien is de accu die daarin zit wel een stukje beter dan die uit de gen van de ipod die jij hebt O-) 9 uur is imo nog lang zat aangezien ik het ding gemiddeld maar 3 uurtjes per dag gebruik want de rest van de dag doet mn stereosetje zn werk O-)
     
  16. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk, maak maar een Ipod thread aan ofzo. Ontopic, Anyone?

    Gaat nu over de PSP accu.

    Ik ga trouwens denk ik toch voor de DS. Maybe later een PSP. De DS is wel leuk ding, combonatie in vooral Nintendo games met Touch/Normaal schermpje is erg goed. Kijk vooral uit naar Wario (al die mini games) en Mario Kart. De laatste gaat multiplayer (En online, door Nintendo zelf waarschijnlijk. Of er zal wel weer een Tunnel-Progje komen.)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb vandaag op een Japanse DS gespeeld, en ik ben niet echt onder de indruk.

    -De game die ik speelde was Mario 64 DS. Ik vond hem grafisch minder mooi dan op de N64.
    -De besturing met de D-pad en met het touchscreen vond ik niet lekker werken.
    -Het apparaat ziet er in het echt speelgoedachtig uit.
    -De demo van Metroid Prime Hunters zag er grafisch redelijk ok uit, maar de besturing vond ik helemaal niks.

    Kortom, ik vind de DS dus tegenvallen. Ik hoop dat de graphics beter worden (mario 64 DS zag er echt niet mooi uit en MPH redelijk), en dat de besturing flink verbeterd word, want ik vind het echt helemaal niks.

    Ik hoop binnenkort in deze zelfde winkel de PSP te kunnen spelen, om te kijken hoe het nou precies met de PSP zit.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, en ik las op play-asia dot com dat je een nieuwe (extra) battery ervoor +/- 50$ geloof ik bij koopt. Dus voor 40 euro meer heb je een extra batterijtje. Nu ben ik ook helemaal overtuigt (niet vanwegen de batterylife hoor..) maar heb eens zitten nadenken, zit soms weleens lang in de auto en dan is gamen wel tof natuurlijk, maar na 2 uur gamen heb je het ook wel gezien...
    En daarom is die Video afspeelfunctie dus ook zo tof!!

    btw, werken gewoon alle Memory stick duo (& pro's) in de PSP of moet je speciale memory stick psp duo (pro) kopen?
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Nou, ff de fotos van gamer.nl erbij gepakt (leuke hands-on ook btw)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dit soort memsticks moeten er dus in
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet hoelang je hebt gespeeld en of je uberhaupt Mario 64 op de N64 hebt. Maar ik kan je vertellen dat Mario 64 DS mooier is dan de N64 versie, verder heeft de besturing tijd nodig. Je moet eraan wennen om de touchscreen te gebruiken, dat doe je niet even in een paar minuutjes.
     

Deel Deze Pagina