1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    kvind het wel grappig dat iedereen al een duidelijke mening heeft terwijl bijna niemand hier een van beide in bezit heeft...
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Helemaal mee eens.

    Vroeger wel scapino schoenen gehad en die lagen binnen een jaar in de prullebak. Heb sommige nike schoenen wel 4 jaar gehad voor normaal gebruik en 3 jaar al als werkschoen en ze zijn nogsteeds goed, dus yeah ze zijn wel iets beter vaak :D

    huh waarom praat ik nu over schoenen :D ... ohja :+
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Je kan wel een vroege mening maken op aantal feiten die al bekend zijn. Maar idd sommige mensen hebben wel een heel eenzeidige mening over iets wat ze nog niet zelf hebben gespeelt.

    Ikzelf heb oa m'n keuze al gemaakt simpelweg om een paar feien die gewoon bekend zijn. 1 Scherm groote (vond m'n gba scherm te klein om leuk te spelen). 2 Spelletjes die gaan uitkomen (wil em graag voor rpg's gebruiken). Dat zijn m'n 2 hoofd redenen die ik heb die ik nu al weet. Maar uiteindelijke keuze komt pas als ik DS en psp zelf heb geprobeerd, maar heb nu al een voorkeur.
     
  4. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    als sony het accu probleem kan verhelpen ga ik denk ik voor de psp ofnou??? ja ik vind touchscreen zeker vet en mario is ook vet maar metal gear is ook vet, films kijken is ook vet , en vind de vorm vd ds toch iets te...kweet niet
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Koop ze dan gewoon beide als ze uit komen, doe ik iig. gewoon 2maand wachtten, ik heb net een DS gekocht, doe ik een paar maanden rustig aan ( af en toe een spel) en als de PSP wat goedkoper word om te importeren, dan neem ik die ook gewoon. Daar doe ik niet moeilijk over. En de batterij tja, Sony mag dan wel goed zijn, maar een nieuwe batterij uitvinden dat doe je niet zomaar 1 2 3...
    Er zit nu al een Lithium Ion batterij in, en dat is de beste die te verkrijgen is. Je moet ook rekeking met de grootte houden, moet wel in de PSP passen.

    En een notebook gaat afaik net zo lang mee... ( grotere batterij, groter scherm)
     
  6. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen heeft nou eenmaal veel geld....
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga maar voor 1 handheld persoonlijk. Ik heb de DS gekozen niet omdat ik die sneller kon krijgen of goedkoper maar omdat ik het touchscreen gewoon erg tof vind. Die minigames van Super Mario DS met het touchscreen is geweldig. Ik zou het alleen heel jammer vinden als alleen Nintendogames gebruik gaan maken van een functie die voor mij de doorslag gaf om voor de DS te kiezen. Want een game als Ridge Racer DS is leuk maar hij maakt niet echt (op een goede en leuke manier dan) gebruik van het touchscreen, en dan zou ik hem liever spelen op de PSP. Als ik merk dat er weinig tot geen gebruik wordt gemaakt van het touchscreen in toekomstige games dan denk ik dat ik dan wel zal overwegen om er ook een PSP bij te halen als ie een beetje leuk geprijst is. Maar ik heb nou eenmaal een zwak voor Nintendo games al zal ik een potje Ghost Recon 2 nooit afslaan ;) . Nee, ik hou van bijna alle genres en helaas wordt mijn hobby daar ook een beetje duurder van....
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Little muppet, veel geld hoef je er ook niet voor te hebben, je moet gewoon goed met je geld omgaan. De een gaat elk weekend 2x uit en geeft veel rondjes, een ander gaat naar vrienden en zuipt een paar kratten leeg...
    De een heeft een bij baan, de ander 5euro per week zakgeld.
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Oei, hot news... Grand Theft Auto goes PSP :D

    Rockstar heeft bevestigt dat er een nieuwe GTA titel voor de PSP zal gaan verschijnen. Veel nieuws is er nog niet over beschikbaar, maar dat een titel uit deze serie voor de nodige aantrekkingskracht gaat zorgen staat denk ik wel vast.

    http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=14888
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  10. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0

    Gaat dus nergens over, MOET WEL veel geld hebben om ze allebei te kopen.
    of vind jij 500 euro niet veel geld?? bovendien verkies ik andere dingen boven 2 handhelds , 1tje is oke en zou meer dan genoeg zijn... :{
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat is een artikel van een week geleden en misschien moet je 'm nog maar eens goed nalezen ;)

    Zoals je hierboven kunt zien doen ze niets anders dan gissen naar de mogelijke nieuwe games voor op de console en PSP. Er staat nergens dat Red Dead Revolver ook daadwerkelijk op de PSP komt :)

    Dat artikel van mij over GTA op de PSP is van vandaag en daarin wordt beweerd dat het door Rockstar ondertussen zelf is bevestigd. Maar goed, als dit echt waar is dan zien we het nieuws binnenkort vanzelf wel op meerdere sites.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier het bericht van dgs-online over GTA op de PSP:

    Dat de ene na de andere PSOne/PS2 topreeks ook de oversteek maakt naar de PSP is uiteraard niet verwonderlijk. Meest prominente titel is uiteraard Ridge Racers, maar ook grote titels als Devil May Cry en Final Fantasy zullen op Sony's handheld verschijnen. In het Amerikaanse blad Game Informer werd vandaag onthuld dat ook Grand Theft Auto de oversteek zal maken.

    Dit werd bevestigd door Sam Houser, de Vice-President van Rockstar. Dit deel zal ontwikkeld worden door het team dat Max Payne voor de GBA ontwikkelde. Enerzijds komt het als een teleurstelling dat niet het originele team (of een gedeelte daarvan) aan deze GTA werkt, anderzijds is Max Payne op de GBA een veel geprezen titel. Het is nog niet bekend of het een 'old-school' semi-2D GTA zal worden (zoals recentelijk uitkwam op de GBA) of juist meer zal lijken op de GTA's van deze generatie.

    We hopen eigenlijk op het laatste. De GTA reeks heeft zich met het daverende succes van deel 3 op de PS2 in zeer korte tijd ontwikkeld tot een van de meest succesvolle en populaire reeksen, en dit succes heeft Sony, op wiens platforms de laatste drie delen steevast debuteerden, absoluut geen kwaad gedaan. Een PSP broertje, lijkende op de delen op de PS2 zou de aantrekkingskracht van de PSP op Amerikaanse en Europese consumenten absoluut vergroten. Zodra we meer over Rockstar's intenties te weten komen, lees je het hier.
     
  14. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    GTA op de PSP, batterijduur zal dan wel minder dan een uur zijn :p
     
  15. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    grappenmaker;)
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    500 euro is juist wel veel geld, ik zeg ook niet dat je alles in 1x moet kopen.

    NDS is e150, psp ook zoiets (hoort iig te zijn) en dan om de zoveeltijd een spelletje. zo heb je nog geld over voor andere dingen.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar zeg nou zelf, GTA 3D* op een handheld is toch wel ergggg gruwelijk...

    * ik weet, niks is zeker, bekend gemaakt of whatever. Maar toch.)
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Is leuk ja, maar zeg nou zelf je weet gewoon dat het niet mogelijk is.. of er moet heel veel geladen worden van de disc, of er moeten grafische consessies gedaan worden. het blijft gruwelijk, maar wie gaat dat nou ooit spelen? Leuk man een uur GTA spelen terwijl je GTA SA en de nieuwste ook op de PS2 kan spelen thuis...
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ben ik het mee eens voor de helft. Sommige games moet je gewoon niet op een handheld hebben. GTA zou volgens mij echt niet lekker werken op een handheld en enorm veel energie vreten. Geef mij maar paar lekkere rpg's die super werken op een handheld.

    Maar zoals je al zegt kan je THUIS beter gta SA spelen... maja het is een handeld.... een handheld gebruik je meestal NIET THUIS. Dus die keuze heb je niet te maken als je bv in de trein zit ;) Behalve als je een tv en ps2 in de trein wil zetten, wat trouwens wel een goed idee zou zijn daar niet van. ;)
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan je ook zeggen van NFS Rivals, waarom dat spelen als je thuis NFS 2 kan spelen, waarom ridge racers spelen als je thuis burnout 3 o.i.d. kan spelen.
     

Deel Deze Pagina