man ik heb de grootste lol met dat laad schermpje die vierkantjes daar onder zijn need geheugen voor een mouse over
Zo kan je ook zeggen: Waarom ga je Spiderman 2 op de DS spelen, als je hem thuis op de PS2, GC of Xbox kan spelen (grafisch veeeeeel beter en mooier, betere gameplay etc).
Ik kreeg net een email van Lik-Sang met een nieuwe prijsverlaging van de PSP. De Value pack kost nu € 322 Was een beetje op hun site aan het rommelen en heb de Value Pack samen met Metel Gear Acis besteld. Eigenlijk was het niet de bedoeling maar inees stond er ( Order received ) in beeld. Verzending is tussen 3 en 10 Januari.
Hoe wou je Acid spelen het is volledige Japans? Ik heb ridge racer gekozen hoewel ook japans is maar nog wel te doen is..
Bij Lik-Sang zijn alleen de Japanse games op voorraad. De screeschots die ik nu van Metal Gear Acis heb gezien zijn ze gedeeltelijk in het Japans en Engels.
Ik heb de game nu 1½ week in huis !!! Het spel is voor 99% in het Japans , alleen zijn de kaartjes die in beeld krijgt in het Engels. Het spel gaat om beurten , eerst doet de speler 2 zetten en dan is de computer aan de beurt. Heb inmiddels wel een Engelse game uitleg gevonden. http://faqs.ign.com//articles/578/578541p1.html Grafisch ziet de game er perfect uit , ook de 3D animaties.
Ben de game eindelijk onde de knie te krijgen. Omdat alles Japans is was het behoorlijk puzzelen. Nu dat ik de Engels FAQ heb gevonden zal het wel makkelijker gaan !! De gameplay is heel anders , maar het is wel leuk !! De speler en comuter doen om beurten een 2 zetten , als de computer 4 gasten op je afstuurd mag hij 2x4 zetten doen. Je moet altijd vooruit denken ( net schaken ). De 3D is echt perfect!! De PSP is een PS2 maar dan in handformaat.
De PSP leent zich naast het spelen van handheld games, beluisteren van muziek en het bekijken van films ook voor... klik De jongens verwarren Nintendo`s slogan met die van Sony; "Touching is good"
Ik kende die al een paar dagen. Tja, wat doe je met een kapotte PSP? Je kunt hem natuurlijk terug brengen naar de winkel, en omdat je nog garantie hebt een nieuwe eisen, maar dat is natuurlijk veel leuker :{
Wat is er zo leuk aan een psp als het een ps2 in handformaat is? Dan kan je net zo goed een ps2 kopen, met nog mooiere graphics op een groter scherm ook Het enige voordeel is dus dat je buiten kan zitten spelen, nou top... daar ga ik zon ding voor kopen Ds kan ik me nog voorstellen, das iets vernieuwends alleen jammer dat er nintendo games opzitten he
Inderdaad! Ik bedoel.. Dat is hetzelfde als waarom je een mobiele telefoon zou kopen. Thuis kun je toch ook bellen? :{
Je hebt idd helemaal gelijk. Ik snap ook niet wat mensen moeten met laptops:dan kan je buitenshuis op je computer werken, nou top...... daar ga je zo'n ding toch niet voor kopen. Mp3spelers en discmans: je kan thuis zonder baterijen en een ding om je nek of in je broekzak toch ook muziek luisteren, erg nutteloos dus. Eigenlijk zijn gewoon alle draadloze producten(die op batterijen werken) nutteloos.