1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen, als je ergens anders muziek wil luisteren, bijvoorbeeld op school, ga je toch ook niet je stereotoren meenemen..:confused: Of begrijp ik het nou verkeerd?

    Edit// Btw, Furies. Een mobiele telefoon heb ik puur uit noodzaak wanneer ik nodig ben en niet thuis ben. Het klinkt heel logisch wat je zegt, maar bekijk het ook van de andere kant. Ik heb zo'n ding om bereikbaar te zijn als ik niet thuis ben.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    GWAHAHAHHAHA jongens serieus... hij had net zo goed

    SARCASME

    kunnen posten. :cool: _O_
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Omg, dit meen je toch niet? ..*Points @ Eckie's post*

    Maargoed, zullen we weer ontopic gaan? :)
     
  4. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn excuses voor het overschatten van het intelligentie niveau hier. Sorry ik zal er voortaan aan proberen te denken.
    Toch vraag ik mezelf wel af hoe vaak de meesten zo'n handheld nou zouden gebruiken. Ik zit zo ongeveer ieder dag 2 uur in de trein, maar nooit zie ik mensen met gameboys,laptops waarop ze games spelen of media centers. Ik verwacht ook niet dat de handhelds apparaten gaan worden waarmee iedereen gaat rondlopen en die iedereen bij zich heeft zoals een mobieltje of mp3speler. Het blijven voor mij nog altijd apparaten die je niet zomaar meeneemt en die vooral zijn voor speciale (extra lange) reizen. Thuis zal je er denk ik niet zoveel op spelen. Je gaat ook geen radio op je telefoon luisteren als dat thuis via de stereo of pc kan. Ook het imago van een handheld en het spelen van spelletjes of kijken van films op je handheld helpen daarbij niet echt, welke volwassen man wil met speelgoed(zo wordt het nog door vele gezien) in de trein gaan zitten spelen. Misschien als de PSP een massa product wordt kan dat over een paar jaar wel zonder te worden aangekeken. Ik betwijfel het alleen, want volgens mij is de markt daarvoor te klein.
    Dit stuk mag overigens weer wel serieus genomen worden, maar dat kabouters bestaan hoef je niet te geloven.
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik kan een aardig eind met je meekomen x-box player, ik ben in feite ook veel geintereseerder in een next gen console/multimediadevice dan een handheld.
    Toch heb ik mij in de diverse treinreizen die ik heb moeten maken wel eens stierlijk verveeld en was mijn gba een ware uitkomst.
    Vooral de RPG's als Golden Sun en RTS als Advance Wars hebben mij lang bezig kunnen houden, zelfs als ik thuis zat.. lekker achter thuis een gamepje in de zon spelen is ook niet verkeerd. In de zomer zit ik weinig binnen achter de computer/console maar mijn need for gaming blijf ik houden.
    Nu zie ik mezelf best graag de turn based MGS spelen, in de trein of achter thuis, aan het strand.. noem maar op.
     
  6. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland moet nog een beetje moderniseren op handheld-technologie. Het is altijd zo geweest, wanneer Japan of Korea met een nieuw mobiel komen. Bijvoorbeeld de kleurenscherm, dat men hier in NL gaat reageren van ''wat moet je met een kleurenscherm op je mobiel, nutteloos"', en na een decennia later kan je in de winkels alleen maar colored display gsm kopen, en iedereen razend erover. Dat zelfde gebeurde met camera telefoons, was ook een ''nutteloos accesoire op je gsm, telefoon is voor te bellen en voor te smsén, als ik een foto wil maken dan gebruik ik wel een camera''. Nu weer een decennia later, iedereen met gsm camera's elkaar foto's maken etc. Nu in Japan waar bijna elke telefoon uitgerust is met 5.0 Mega Pixels en directe video foon verbinding, en eventueel een uitgebreide agenda met allerlei applicaties zoals kookboek, dieetrecepten etc. ''weer in de ogen van NL allemaal nutteloos''. Een handheld in de trein, zoals gameboyadvance, wonderswan color, neogeo pocket, evt. gamepark32. in Japan is het gewoon normaal dat je dat hebt. Ik geloof dat met de komst van de PSP en imago van Sony en hun marketing. Toch wel degelijk een iets kan doorbreken aan deze starre samenleving van holbewoners :p.
    Ook met Arcadekasten en Arcade games, in NL zijn ze echt zeldzaam. Bijna elke NL puber van 12 tot 17, kent alleen spellen van de PC en en soms toevallig enkele consolespellen Halo of Gta San Andreas of Need for Speed underground. Er is hier ook absoluut geen markt voor arcade games uit Japan zoals pop n music, gitaroo man, dance dance revolution. In de ogen van bijna elke NL is dat ''raar''. Ik kan alleen de komst van technologie uit Japan alleen maar toejuichen omdat het elke keer zorgt voor een kleine stap in de technologische ontwikkeling/samenleving. Maar het gaat hier alleen beetje erg langzaam..
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  7. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen what the fuck is jullie probleem het is toch cool dat je veel kan met de psp veel kan ik bedoel jullie lopen wel te zeiken van wat heb je nou aan een mobiel je kan thuis bellen ik bedoel kom nou man wat lul je stom het is gewoon leuk dat je met de psp veel kan en veel nintendo fans kunnen dat niet hebben de ds is ook leuk maar de psp kan gewoon meer en dat is toch juist leuk of niet soms?
    in plaats van dat je je digitale fotocamera moet menemen om foto's te bekijk en een een mp3 speler om muziek te luisteren en een draagbare dvd speler om films te kijken en een gamboy om spelletjes te spelen hebben ze dat nu in een gedaan dat is toch geweldig of niet soms? (sommige mensen snap ik echt gewoon niet)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil heel graag asiel aanvragen in Japan }:]
     
  9. Casperge

    Casperge Guest

    Hij heeft wel gelijk,en als die functies van de psp goed funcioneren is het zelfs een voordelige keus om hem aan te shaffen!.Of kan iemand anders een goede mobiel,Mp3,Handheld,Fotcamera,Video verkrijgen allemaal in een budget van 180 euro? *) .Zelfs al zou de Psp 300 gaan kosten,lukt het je nog niet O-) .


    en even over dat dat alle draadloze dingen met batterijen nutteloos zijn: Handig he,zo'n mobiel met snoer vanaf je huis,handig als je een ongeluk(je) heb gehad met fiets of ander vervoermiddel 8) :+ .
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb net even GameKings zitten kijken (ep9), waarin ze Metroid op de DS speelden. Had het niet zo op de DS, maar hiervan springen de tranen zowat in de ogen. Bah, wat ben ik blij dat ik geen DS heb. Op de gba zat ik in ongemakkelijke houding ivm lichtinval, met DS moet je hem omgemakkelijk vasthouden om normaal te kunnen spelen.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voordat ik de DS ga kopen wil ik hem eerst met mijn eigen ogen zien.
    Aan de bewerkte filmpjes op de site van Nintendo heb ik niets.

    Als ik naar de beeldkwalitiet kijk van Ridge Racer , wil ik met minder geen genoegen nemen.

    Ik bijna elke PSP forum , hoe meer info hoe beter.
    Maar de laatste weken worden deze forums verpest door het gezeik van de Nintendo Fanboys :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  12. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Die fanboys zijn altijd irrirant, bijna geen een heeft ooit een PSP in handen gehad. En zeiken op alles wat los en vast zit.
    Toevallig heb ik de DS en PSP beiden gehad, DS verkocht na zo'n 1,5 maand, vond het toch niet zo leuk.
    Maar DS is gewoon anders, de touchscreen zorgt voor een ander type spellen. Eigenlijk best geinig, maar PSP is weer overweldigend en indrukwekkend. Alles voelt goed aan, en het is niet alleen graphics. Maar dankzij graphics kan PSP wel veel realitischer en indrukkwekkender gameplaymaken. DS is meer mmm fun(ny)?
     
  13. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    yep yep helemaal waar _O_
     
  14. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Kortom de DS en de PSP zijn leuk alleen de PSP kan meer dus die heeft meer voordelen! _0/
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    er is een edit knop hiervoor Frits.
     
  16. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik was ff vergeten :9
     
  17. Spock

    Spock Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was me ook opgevallen, het lijkt me ook niet echt comfortabel spelen :{
     
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hordo vertelde me dat het vaak handiger te spelen was als je de DS op een tafel neerzette.. :mad:
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Mietje :D Je kan em prima beet houden hoor, misschien heeft ie gewoon slappe handjes ;)
     
  20. F®íts

    F®íts F®íts

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahahaha maar ff serieus is dat ding eigelijk groot?
    nog niet in het echt gezien namelijk :'-(
     

Deel Deze Pagina