1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

1. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de PSP gaat winnen... Niet omdat hij beter of slechter is, maar vanwege de gigantische marketing afdeling van Sony die maar al te goed weten hoe ze een nieuw product in de markt moeten zoeken. Sony en de PSP zijn hip, en je kunt het als een gadget beschouwen, maar dat zijn tegenwoordig alle nieuwe snufjes maar de consument loopt er wel warm voor.

De Nintendo DS is ook veelbelovend maar ik denk dat veel jongens toch liever voor de stoere PSP gaan... Sony heeft het al eerder gedaan met de Playstation en ik denk dat de geschiedenis zich gaat herhalen... Only time will tell.

2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    PSP. Waarom? Op basis van de games. Gran Turismo, Final Fantasy en Pro Evo Soccer op een handheld. Wat wil de mens nog meer?

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Inovatieve gameplay, Animal Crossing, Metroid, Mario, Zelda, mutlplayer met één game, langere batterijduur. Om maar iets te noemen :cool:

4. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    hehe

Ik hoef geen inovatieve gameplay. Ik wil gewoon goede gameplay. En Sony levert dat tot nu toe. En ik verwacht met de PSP niks anders.

5. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    ds zeker weten ook al heb ik geen cent maakt me niet uit lijkt me echt een super chill ding en psp die extra functie heb je toch niet nodig. Denk dat iedereen tegenwoordig wel iets van mobiel muziek heeft zoals mp3 speler en films kom op net of dat lekker kijkt op zo'n klein schermpje en de energie zal het ook wel niet de hele film volhouden

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal met je eens.
    Ik vind de PSP veel vetter. Je krijgt de goede gameplay/line-up/kwaliteit van Sony, plus een fantastisch apparaat, met ongekende graphics voor een handheld.
    Die twee schermpjes met touchscreen lijken me helemaal niks!

7. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Toch zie ik bij de DS een rij goede games, met nieuwe briljante gameplay. En bij de PSP meer van hetzelfde, niks origineels en niks boeiends. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Ergens is het ook wel logisch dat jullie voor de PSP gaan, want die games kennen jullie al en jullie houden duidelijk van mooie graphics. Twee schermen is zo.. anders.

8. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    doe niet zo dom, net of SONY zoiets zal uitbrengen als het niet zou deugen. Denk je echt dat die mensen die werken bij sony geen verstand hebben van hoe ze n produkt maken en verkopen?
    Wat je zegt kan je beter vergelijken met bijv. discmans van SUPERTECH of MARQAUNT..
    En echt niks mis mee met de spellen van psp, ports van ps2 naar psp is gewoon geweldig waar is nou mis mee..

Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik ben gewoon fan van het soort games wat straks op de PSP gaat uitkomen! Het idee van een Pro Evo Soccer op de PSP die de feels en looks van PES 4 op de PS2 kan benaderen doet me watertanden. Noem me maar een casual gamer (wat ik ook ben...), maar voor zulk soort shit loop ik warm. Playstation is zo'n sterke merknaam. Als ze het een beetje goed aanpakken dan gaat de PSP het helemaal maken.

Zelfs wouter_X-box deelt m'n mening...

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Yeah maar wat als je al die games al op je gamecube hebt? ;) Ik heb geen zin om precies dezelfde games te spe4len die ik al eerder heb gespeeld. Animal crossing, metroid, mario etc heb ik ook op m'n N64 en gamecube :+

En daarnaast natuurlijk nog een paar redenen waarom ik voor de psp zou gaan waarschijnlijk (tis natuurlijk eerst maar afwachten). Groter scherm... haat dat kleine scherm van gba en dus ook DS en psp heeft games die ik nog niet eerder gespeeld heb... ben bang dat nintendo weer veel games uit gaat brengen voor de DS die ik ook al voor m'n andere nintendo systemen heb. Zal sony ook doen natuurlijk, alleen heb ik geen playstation 2, dus dan maakt het niks uit :+

Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens!
    Idd, zelfs ik deel je mening :eek: ;)

12. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik denk dat er wel eens een boel mensen kunnen zijn die voor het eerst in hun leven op een handheld gaan gamen. Gewoon door de naam Playstation.

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet m'n geld op de PSP, ik denk toch dat die meer gaat verkopen.

Zelf koop ik wel liever een DS, mar ik weet nog niet zeker of ik er eentje ga halen, misschien later in een Nintendo DS+ Pokemon Diamond pack oid

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ga ook voor de DS

15. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    me 2 :)

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Bron:Smartphone-club

Concurrentie??

Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  17. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    misschien..maar dat ding meot zich nog eerst bewijzen...

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb zelf nog niet besloten welke ik ga nemen, maar check dit nieuws:

Bron:first-touch.nl

19. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    psp heeft gwoon veel te korte batterij levensduur.. en remember.. er zouden ook albums uitkomen op md.. dat is ook nooit gebeurd.. dus ik verwacht niet dat er ooit flims op psp formaat uitkomen.. dus aan al die functies heb je ook een hoop minder.. toch? anyway.. ds wint.. (the way it should be)

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik verwacht eerlijk gezegt dat ze de batterij na een half jaar wel vervangen door een nieuwere die zeker 2x zolang meegaat. Word ook wel beetje aangegeven door Sony zelf in interviews. Vrijdag even weer wat games op de psp gezien in gamekings, en zag er erg mooi uit en controls waren ook lekker zeiden ze, dus verwacht er veel van. Ds koop ik zowieso niet omdat ds gewoon te klein scherm heeft.. vond m'n gba scherm ook behoorlijk irritant omdat ie zo klein was. Maar das persoonlijk. En de games op de psp spreken me meer aan dan op de ds en als ik metroid wil spelen dan ga ik wel achter m'n cube zitten.

Deel Deze Pagina