1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    ik krijg hem binnenkort, maar hij is naar mijn gevoel niet te groot.

Trouwens NDS 120 euro aan de deur vanuit oceanie, eind februarie. Tik voor Sony. Hopelijk word de PSP daar ook lekker goedkoop.

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Mwah Feel the Magic spelen met een hand is echt niet te doen, hij moet ergens op rusten, anders red je het niet.

3. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom het is vermoeiend om de nds vast te houden :cool: :9

4. Spock

Spock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me dus kut, je koopt hem toch om er in de bus of in de trein mee te spelen en daar zijn vaak geen tafels beschikbaar :mad:

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    dan zet je hem op je schoot?? Mij lijkt het geen enkel probleem hoor het vast houden van de NDS. maar over een tijdje kan ik ze beide vergelijken :)

6. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel dat je de NDS gewoon normaal kan vast houden hoor ik bedoel het is de nieuwe gameboy ik heb nooit problemen gehad met de ouwe dus waarom zo deze dan ineens moeilijk vast houden lijkt me sterk

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Vasthouden is geen punt, maar als je met 1 hand de DS vast moet houden en met de andere de stylus bedienen.
    Dan wordt het lastig en is een tafel of schoot een uitkomst.

8. Casperge

Casperge Guest

Ik heb 3 jaar geleden of zo een houten houder voor mijn gele game boy color gefiguurzaagd om het gewicht te dragen,want ik had zo'n klick-on ding gekocht dat erg handig was.Maar het nadeel was dus dat het zwaartepunt daardoor in de top lag en dus kreeg ik last van polsen-pijn.

Jaja,lazyness :+

BTW:als ik zo de screens kijk dan lijkt het of het ontwerp van de ds uit de jaren 80 komt!Zo lomp!!!!en dan nog die leijke geboorde gaatjes in de case :'-( Amateurdesing zeg :+

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2005
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Neej

Ik bedoel, staat er de naam Gameboy in deze naam verwerkt: "Nintendo Dual Screen". Ik bedoel, hebben ze bij Nintendo niet gezegt dat dit niet de nieuwe Gameboy zou worden, en dat de opvolger wat later zou uitkomen en wel die naam Gameboy dragen? Ik bedoel, hebben ze niet gezegt dat de DS een op zichzelf staand apparaat zou worden dat geen opvolger van de cube of GBA zou zijn, maar een van die apparaten los staand apparaat? Ik bedoel maar... ;)

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat bedoel je nou eigenlijk? :confused:

11. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    neej oke maar ik zie dit zelf toch eerder voor een vervolg op de gameboy dan een vervolg van de gamecube aan en trouwens van mij part is het gewoon iets nieuws.
    het valt in iedergeval onder een nieuwe handheld;)

Heb trouwens voor het eerst de NDS in me hande vast gehouden en ik vond het gewoon prima te bedienen ik had er geen problemen mee maar ik ben er wel uit dat ik liever voor de psp ga vanwegen de graphics en de games _0/

Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja ok, het gaat me er meer om dat je niet meer zegt dat het een gameboy is, want dat is het niet. :p Ik ga overigens ook voor de PSP aangezien de games me meer aanspreken. Ook lijkt dat touch screen me leuk en aardig voor sommige games als warioware, maar in de standaard games zal er denk ik maar heel slecht en weinig gebruik van worden gemaakt. En eerlijk is eerlijk, die graphics zijn toch ook wel erg mooi :)

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    komt er eigenlijk ook een zelda op de DS?
    en ik vind de graphicsnou ook weer niet ZO belangrijk maar wel een onderdeel van de keuze natuurlijk.
    ik vind een groot nadeel aan de psp dat ze er WEER een heleboel extra's aan toevoegen net als bij de ps2; zoals dvd player en nu dan mp3.
    is wel leuk enzo maar ik ga bijvoorbeeld geen psp kopen omdat hij ok mp3's af kan spelen, is wel een leuke toevoeging maar ik vind het gamen het belangrijkst.(en de ds heeft dat :p )
    en de prijs vind ik ook zo hoog

/edit: owja maar ik vind wel dat de DS van die stomme speletjes krijg dat je pikachu moet verzorgen enzo(met dat pennetje)

Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  14. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    heel je bericht klopt van geen kanten :cool:

15. F®íts

F®íts F®íts

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, je kunt er vergif vanop innemen dat er over 1 ~ 2 jaar de Game Boy Advance 2 voor de deur staat.. Heeft net iedere krantenjongen 300 euro uitgegeven voor een handheld + spel kan ie weer een nieuwe kopen.
    En dat er nog steeds gba games uit zullen komen is dik gelul, dat gaat eerst nog langzaam, maar steeds sneller tot er geen game voor de GBA meer uit komt.

En dat is het smerige trukje wat Nintendo keer op keer op keer flikt bij haar ''fans''. Nou, van mij mag iedereen erin trappen.. maar ik niet meer.
    Ik ga over op een andere handheld, jawel de PSP.

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    De DS, ik weet het niet. Natuurlijk, de mogelijkehden die de DS voor gameplay biedt zijn geweldig, tenminste in theorie... de spellen die er echt gebruik van maken zijn echter dun gezaaid en blijven dat ook, volgens mij. Ik vreees dat het 2e scherm niet meer dan ee nplek wordt voor de items en indicatoren e n de HUD. Nou... wat innovatief...
    Verder denk ik niet dat bedrijven als EA en Ubisoft echt ten volle de unieke mogelijkheden van de DS gaan benutten. En dan de grafische kwaliteit: de games die ik nu heb gezien hebben mij nou niet echt overtuigd van de grafische kracht van dit speeltje. Natuurlijk is Metroid Prime best een mooie titel en een grote stap vooruit in vergelijking met de GBA, maar zó mooi is het ook nou weer niet. En zeker met multiplatform games komt de grafische tekortkoming duidelijk aan het licht: vergelijk Ridge Racer en Tiger Woods op de PSP eens met hun DS broertjes....
    Natuurlijk is gameplay belangrijker dan graphics maar het oog wil tenslotte ook wat.. en zeker als je de doelstelling van Nintendo in acht neemt (de massa en ook de niet-gamers, veroveren) denk ik dat ze een fundamentele fout maken met de de graphics die wij nu krijgen aangeleverd.... hetzelfde verhaal geldt voor het design. Het uiterlijk van de PSP zal (functioneel of niet met zo'n groot scherm die snel onder de vieze vlekken komt) spreekt de meeste mensen gewoon veel meer aan...

Daarom ben ik bang dat de Nintendo DS de 'nét niet' handheld wordt... het heeft nét niet de goede games, nét niet de juiste besturing (vasthouden van de handheld en tegelijkertijd spelen met de stylus in Metroid Prime is een crime), nét niet het flashy uiterlijk en nét niet de support die het nodig heeft van de andere gamesontwikkelaars.... en dat is jammer, want een beetje concurrentie is nooit weg op de markt voor mobiele games...

18. dsfan

dsfan geen woorden voor...

Leuk Bevonden:
    0
    Vul poll in!
    Hier stond spam

/Mod Geen gespam hier. Ook mag het niveau (als dat bij jou mogelijk is) een eind omhoog; Vaag geblaat allemaal - Furies

Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2005
  19. dsfan

dsfan geen woorden voor...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo erge spam was het toch ook niet...
    Khad alleen een poll aangemaakt om de mening te testen over wat je gaat kopen...
    Er was geen reclame niks...

20. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Áls je dan toch wilt stemmen, doe het dan hier! :+

Deel Deze Pagina