Jah eigenlijk wel... Moet je trouwens geen carnaval vieren? /Mod Dude, stop nou eens met je onnozele postgedrag. Zoek een hobby of ga naar school :{ - Furies Wie gaat er nou om 9 uur 's avonds naar school?
Hmmm...ik denk dat ik er wel een keertje eentje aan wil gaan schaffen, maar welke weet ik nog niet. Aan de ene kant wil ik de DS wel, alleen al vanwege Mario DS. Aan de andere kant, die psp ziet er wel verdomde stoer uit. Over een half jaartje beslis ik wel.
NIET grappig... /Mod En hierbij ontvang je een OW. Je blijft maar offtopic gaan, je blijft maar (drie!)dubbel-posten. Ik ben je/het nu goed zat. Je ontvangt zo nog een PM van me. - Furies
Ik zal als eerst naar je budget kijken... Denk dat de PSP zo tussen de 200 en 300 gaat kosten! En dan zullen de spellen ook niet goedkoop zijn... (maar oke, dan heb je ook wat)
psp: 200 euri ds: 150 euri beide HH's wil ik voor een paar spellen, bij psp is dat FF VII CC, MGA en YS bij de DS: Zelda, MPH: FH, FF III, ToS DS en BK DS
hier niet... en als er ergens veel twente fans wonen is dat wel in vroomshoop; zo'n beetje een kwart van vak P komt hier vandaan maaruh Touma en N'Kufo masterlijke goals....
Niet zo veel afkorten a.u.b. :{ Maar is er dan al bekend gemaakt dat de PSP 200 eurie gaat kosten? Denk eigenlijk wel (min.) 250...
Je moet niet zoveel denken, er is niets bekend en 100 x posten dat je denkt dat hij zoiets wordt hebben we niks aan.
Nee, jouw post helpt lekker. Pot verwijt de ketel... Weer ontopic: Ik heb sinds kort een kras op mijn DS zitten (zelf niet gedaan hoor, ben uiterst voorzichtig met mijn speledingetjes), en ik heb dat ding net een maand ofzo... Echt heel vreemd, want diegene die ermee speelde ken ik ook niet anders als iemand die heel netjes met zijn (vooral andermans) spullen omgaat. Ik las ook wel van andere mensen dat zij krassen op hun DS zaten zonder dat ze weten waarom. Zou het ding dan niet zo robuust zijn of is het toeval cq pech?? Op mijn oude gameboy zitten nog niet eens krassen haha....
Op de touch screen of op het gewonen beeldscherm. Ergens anders werd gezegt dat je het met tandpasta kan verwijderen... En bij Liksang verkopen ze van die protectie stickers.
Okee dudes, voor al wie nog twijfelt tussen de DS en de PSP: check deze screens http://www.psinext.com/forums/viewtopic.php?t=4333 Kijk ernaar en je zult een PSP kopen, geloof mij
Ach, het gaat mij meer om de fun. Ik vindt de soorten spellen op de DS leuker. En de Ds heeft grappig mogelijkheden zoals touch screen. Voor een gamer die het echt om de mooiheid gaat kan je beter een PSP nemen, maar fun gamers beter een DS.