1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    niet grappig...
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, helpt eigenlijk best wel, misschien dat hij nu is stopt met nutteloos posten... jouw post is dan ook niet nuttig. De vraag is al vaker gesteld dus ff zoeken en je had je antwoord.

    Hoeft toch geen grap te zijn? Een DS kan je nutteloos vinden, niet iedereen wordt er opgewonden van.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Sorry hoor, maar wanneer ga jij dan eens iets nuttigs posten ipv alleen maar overal op reageren wat volgens jou niet nuttig is?

    Iemand post iets wat jij nutteloos vind (alhoewel het idd nutteloos is wat onze vriend in kwestie vaak post maar goed), en jij gaat posten dat het nutteloos is terwijl er al meerdere mensen dat hebben gemeld????? Nee, das lekker nuttig.

    Ga nou aub niet anderen mensen ergens van beschuldigen terwijl je zelf nou ook niet bepaald alleen maar nuttige posts hebt....

    Anyways, ontopic dan maar weer:

    Ik heb zelf dus al de DS en daar ben ik (afgezien van het krasje dan) zeer tevreden over. Ik wil ook wel graag een PSP, alleen wil ik hem daadwerkelijk alleen maar voor het gamen en niet voor alle andere features die mogelijk zijn op de PSP. Daarom wil ik ook eerst afwachten wat hij gaat kosten, omdat ik alles dat boven de € 200,00 komt voor een handheld simpelweg teveel vind. De DS heeft mij € 180,00 gekoste en dat vond ik al heel veel centjes...

    Tegen de tijd dat de PSP in Nederland minder dan € 200,00 kost dan zal ik hem zeker halen.
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij bleef doorgaan ondanks dat hij al een waarschuwing had. Dan zeg ik het ook nog een keer zodat hij misschien is ophoud, begon erg irritant te worden. Dan kom jij weer commentaar op mij geven en dan post je zelf nog nutteloos ook. Laat ook maar, zo blijven we bezig haha ;)

    Handhelds gaan meer de kant op van consoles min of meer vind ik. Vroeger was het altijd ff een potje Tetris of whatever maar nu met de nieuwe generatie begint het een soort apparaat als de MP3 speler te worden. Straks hebben erg veel mensen er 1 omdat je er zoveel mee kan en eigenlijk is hij niet duur als je het vergelijkt met soortgelijke apparaten. Maar voor jongeren is het natuurlijk altijd veel geld als het zo'n beetje over de 100 gaat. Ik vind de prijs erg meevallen voor zo'n bijna-alleskunner. Een gameboy ofzo nam je ook nooit mee naar school o.i.d. maar je zal zien dat je genoeg mensen met een PSP of DS rond ziet lopen.
     
  5. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    OKE, OKE, genoeg!
    Weet iemand al meer over de spellen voor beide consoles die gaan uitkomen? Kunnen we die een beetje gaan vergelijken.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  7. BIG TIM

    BIG TIM StRiP It GiRL

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige goede aan de DS is dat de Beeldschermpjes beschermt zitten omdat je ze dicht klap maar hij is UGLY !! en wat kan die meer dan de PSP? schrijven WHOHOE !! *)
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ugly is hij dan wellicht, maar qua originele gameplay opties heeft de DS genoeg in huis. Er zijn zoveel spellen die super lekker werken op de DS en die gewoon zeer leuk zijn om in de trein te spelen. Beide handhelds hebben hun charmes :)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

    Het is maar net waar je voor kiest. Wil je een handheld die meer kan dan games draaien en zeer mooie graphics heeft, dan is de PSP denk ik de beste keus.

    Hou je van (hopelijk) innovatieve games met een besturing die zeer apart en leuk te noemen is kies dan voor de DS. De graphics van de DS zijn duidelijk minder dan die van de PSP, maar zien er vrij goed uit vind ik zelf. En dat kan natuurlijk alleen maar beter worden. De launch games op de consoles waren ook niet van het niveau van de games die nu op de consoles uitkomen.

    Persoonlijk vind ik ze allebei zeer charming en wil ik ze waarschijnlijk wel beide hebben. De DS heb ik al en bij de PSP ga ik eerst even afwachten wat hij gaat kosten en dan koop ik hem ook.....

    Ik zag trouwens PES op de gameslist van de DS staan? Dat lijkt me geweldig maar ik denk wel dat ie beter past op de PSP eigenlijk...
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het gaat om de games dude, niet om het uiterlijk. Al was het de lelijkste handheld ter wereld, als de games vet zijn koop ik hem toch wel....

    Als je een Xbox bezit kun je nou ook niet echt roepen dat het de mooiste console ooit is om het maar zachtjes uit te drukken toch? Dat ding is ook lelijk....

    De DS kan games afspelen met hopelijk zeer innovatieve gameplay..... That's all I want...
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, voor jongeren is € 100,00 veel geld, maar voor mij ook hoor. Ik werk fulltime, en kan het makkelijk betalen, maar het gaat er bij mij om of ik de hardware de moeite waard vind om er € 200,00 of meer voor neer te leggen. Ik bezit al een DS, dus ik zie de noodzaak op het moment niet om voor een PSP dan ook nog eens € 200,00 te gaan neertellen. Ik heb al zoveel games en consoles dat ik gek word haha.... Als ik ze beide nog niet had, en ze kwamen tegelijk uit was ik nog eerst voor de DS gegaan omdat de gameplay mogelijkheden mij enorm aanspreken. De PSP is imo een portable PS2 met iets minder kracht (jaja, wat ze ook zeggen ik denk niet dat de PSP even krachtig zal blijken als de PS2 is), en heel veel functies die ik persoonlijk niet van belang vind voor een handheld.
     
  12. xboxrox

    xboxrox Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat de DS meer voor de ietswat casual gamers zijn en de PSP voor de mensen die gewoon niet alleen maar ''even'' snel een spelletje willen spelen.
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    WTF?? jij zegt nou juist precies het omgekeerde van wat het is. Ook een kunst hoor. :+
     
  14. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zijn eigen menig... Ik ben het er ook niet mee eens, maar hij moet het zelf weten. :{
     
  15. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    met de psp kun je alleen maar "even" een spelletje spelen :+
     
  16. BIG TIM

    BIG TIM StRiP It GiRL

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    grapjas !!!

    komt: GPS, USB CAMERA ( BETER DAN EYE TOY ) AFSTANDSBEDIENING VOOR FILM EN MP3, KOPTELEFOON OOK VOOR FILM EN MP3, externe batterij , TOETSENBORD , JE KUNT ER OOK MEE GAAN BELLEN ! DUS *)*)*)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De PSP heeft niet voor niets een USB-poort mee gekregen.
    Kortom de mogelijkheden zijn onbeperkt.
     
  18. BIG TIM

    BIG TIM StRiP It GiRL

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna onbeperkt ;):)
     
  19. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    wat zit je te ijlen, kijk nou eens goed waar de nadruk op ligt in die zin.
     
  20. _TP_

    _TP_ blaaaaat

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    bellen met een handheld? :confused: moet niet gekker worden
     

Deel Deze Pagina