Ik denk dat sony zich moet houden bij de consoles, misschien word de psp dan wel goed volgens sommigen maar toch kun je beter een racegame als gt op een console spelen, het lijkt me niet echt supergaaf een racer te spelen op een scherm van nog geen 15 cm waarvoor je je kop er 30 cm vanaf meot houden om het goed te kunnen zien. Doe mij maar een consoleracer en laat me in mijn bank zitten (2 meter van het "grote" scherm af) met een controller waar ik niet naar hoef te kijken. Een handheld lijkt me meer voor games zoals mario en pokemon, dus ga ik voor de nintendo ds.
Nog zo iets: "Films kijken op de psp, wtf" ga je weer op zo'n klein teringscherm een film kijken, fun fun (niet dus) dat is toch gewoon voor die mensen die er populair me willen doen, damn
, en dan moet je nog speciaal voor de psp een schijfje aanschaffen die je nog niet eens in de standaard randapparatuur van je woonkamer kan afspelen en dus de film alleen voor je psp koopt die je waarschijnlijk hooguit 2 of 3 keer kijkt, dus film "EXIT". Verder heb ik niet alleen commentaar op de psp, muziek luisteren bijvoorbeeld is wel iets gaafs wat je er mee kan.
@goodfella, "Wat nou touchscreen?"
Hoezo wat nou touchscreen, jij zei toch ook niet "wat nou analoge stick"
het is gewoon een nieuwe manier van besturen, en volgens mijn ervaring (bij de proef ds in intertoys) een hele leuke!
greetz wooly _0/
Klik om te vergroten...