1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. jerz

    jerz JerZ

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo brengt idd veel ports uit, maar ze moeten nog een beetje warm lopen voor de innovatieve games. Ze zijn zelf ook nog een beetje aan het testen, maar een game waarvan ik veel verwacht is Yoshi's touch & go. Dat spel maakt echt heel goed gebruik van de mogelijkheden van de DS. Je zit bij dit spel dus NIET naar 1 scherm te kijken, je hebt te alle 2 nodig. Ook bestuur je het spel met het touch screen, zoals je nog nooit een spel bestuurd heb. Als je het mij vraagt is het een innovatief spel, en ik loop er wel warm voor. Ik krijg hem ook morgen binnen:)
    Verder denk ik dat de DS nog heel veel te bieden heeft, vooral kwa innovatie, maar het moet allemaal nog wel een beetje op gang komen. afwachten dus:)
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Niks graphics...ik wil gewoon vette GAMES spelen. En laten de consoles van Sony daar nu al jaren in uitblinken.
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeg jij, ik vind de playstation samen met de gamecube eigenlijk wel het magerste gameaanbod hebben. tenzij je een echte tmf/ea gamer bent natuurlijk.
     
  4. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij snap jij het principe 'port' niet helemaal...
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Playstation heeft echt geen mager game aanbod hoor....die heedft er velen malen meer als de XBox hoor. Er zitten ook een hoop schijt titels tussen dat is waar.
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat hele lijstje van die poorts van je zijn geen poorts |:-
    Zijn allemaal nieuwe delen... jah ok Final Fantasy III maar die is nog nooit in Europa uitgekomen dus dat wil ik geen poort noemen..

    Jah Ridge racers is wel een poort dat is waar.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    FFIII is zelfs in USA niet uitgekomen maar ik zou het ook geen poort willen noemen aangezien dit de enigste FF titel is die nog niet vertaald was.
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    @ goodfella ....kaliber PS2.

    Jongen alsjeblieft, ik tover weer een spreuk uit mijn hoge hoge hoed, nl.:

    Kaliber ps2, ik hoop toch echt dat het kaliber iets hoger ligt, want het grafics kaliber van de ps2 ligt niet al te hoog, eigenlijk heel laag, gta san andreas als voorbeeld. Wat een goed game concept van rockstar, wat een game, een droom van elke gamer. Wat een slechte uitvoering, wat een F*cking K*t grafics, wat LELIJK. Zoals ik al zei, playstation is een populaire jongen en nintendo een bescheiden studie, playstation probeerd klanten te winnen met stoer smooth uiterlijk en leuke populaire gadgets (film en muziek) die je eigenlijk niet eens nodig hebt, je koopt toch een handheld voor de games, anders koop je wel een mp3 speler of een portable dvd speler. Nintendo is de bescheiden studie die een gamer plezier wil geven, een leuk touchscreen, leuke mario spelletje. Dus doe mij maar die volvo en laat me lol beleven en niet de diablo om stoer mee te doen, wat veel (let op!, veel, niet iedereen) psp gamer zullen doen, beetje in de kantine showen met je zwarte smooth kastje met film en muziek. De psp lijkt wel een mobiel met camera en zingtones. DAMN wat probeert sony, schoenmaker houd je bij je leest!

    greetz wooly _0/
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Vind ik nou ook.

    Virtua Fighter 4, ICO, Kingdom Hearts, Final Fantasy, Jak III, Ratchet & Clank 3, REZ, Gran Turismo...allemaal schoolvoorbeelden van tmf/ea games.

    Gelukkig komen er op de Xbox geen ea/tmf games. Stel je eens voor.
     
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Een camera op je mobiel is volkomen onnodig en toch wil 80% tegenwoordig een mobiel met camera.

    Maar ja, veel succes met de DS met zijn lelijke graphics waardoor je voor altijd het idee zult hebben dat je op een veredelde SNES aan het gamen bent. _0/
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom kan Nintendo nou gewoon niet Mario Zelda en de hele mikmak vergeten en nieuwe spellen verzinnen met toffe graphics en leuke gameplay?
    hmm, blijkbaar wil nintendo easy money verdienen...
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat dacht je van Another? dat is een nieuwe franchise van Nintendo die ook nog super goed is en een groot succes is in Japan..
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit meen je niet?

    ..N e w b i e..
     
  14. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    ...c Y N I S M E...

    :+
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zal het er ook niet mee te maken hebben dat jij dan ook niet echt into the Playstation bent, om het zo maar even te zeggen.

    Als ik alleen al naar de line up van februari/maart kijk dan loopt het de echte PS2 liefhebber 't water in de mond met exclusieve titels als Metal Gear Solid 3, Gran Turismo 4, Ace Combat 5, Shadow of Rome, Suikoden 4, Rumble Roses, Shadow Hearts: Covenant en Devil May Cry 3. Een lekker gevarieerd aanbod van goede games met voor ieder wat wils.

    Die tmf/ea gamer opmerking slaat verder trouwens echt nergens op.

    Maar goed we gaan offtopic, deze thread is voor de discussie tussen de PSP en NDS :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2005
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag vandaag de PSP liggen bij Intertoys. Voor 399 euro exclusief game. Hoe bedoel je, je wordt genaaid??!!
    Heb er effe Ridge Racer op gespeeld. Ik vond de grafische kwaliteit niet heel erg veel mooier dan Ridge Racer 5. Was alleen iets scherper. Heel erg jammer dat er allemaal oude banen in zitten. En naar mijn idee gingen de auto's minder hard dan in RR5.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  17. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    NooB |:- :mad:
     
  18. dsfan

    dsfan geen woorden voor...

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je hem dan al bij Intertoys kopen... :confused:
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    iiiiiiiimmmmmmmmmppppppppppppooooooooooorrrrrrrrrrrrtttttttttttttttttt
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je zelf de PSP importeerd moet je afvragen wat doe ik als de PSP kapot is.
    Voor mij is dat ik de PSP moet opsturen naar Lik-Sang ( Hongkong ).

    MAAR , ook je de PSP bij Intertoys dan heb volgens de EU regels recht op 2 jaar garantie.
    En moet Intertoys zorgen dat de PSP wordt gerepareerd !!!
    Ook zijn alle bijkomende kosten voor Intertoys.
     

Deel Deze Pagina