Sorry hoor maar wat een stelletje mierenneukers zie ik hier in deze thread
! Ikzelf zit ook nog te denken welke van de 2 ik ga kopen. Maar jullie mogen best wel wat minder partijdig reageren!
Ik zie 9 van de 10 keer maar Nintendo lovers die de PSP afzeiken met
geruchten en assumpties, en PSP lovers die de NINTENDO DS afzeiken met
geruchten en assumpties.
De reactie van 'Patvs'
De Nintendo DS = is een Volvo Stationwagon, de Sony PSP = een Lamborghini Diablo vind ik zowat de enigste bruikbare zinvolle reactie
. En hij schrijft het tenminste ook lekker onpartijdig en uit eigen ervaring.
En ik snap precies wat hij hij met die uitdrukking wil zeggen (t.o.v. sommige mensen).
Maarjah het lijkt mij zowiezo verstandig om 17 t/m 20 mei de E3 in de gaten te houden. Dan zal er meer bekend gemaakt worden over de toekomst van de PSP en NDS, en krijgen we een beter beeld welke kant Nintendo en Sony op wil gaan met hun nieuwe handhelds.
Ook komen er vaker tijdens de E3 nog verassingen naar buiten, zoals een onaangekondigde prijs verlaging, functies die nog niet besproken waren (had de NDS niet een ingebouwde thermometer?) en andere verassingen.
En hopelijk zal ik dan op deze thread meer reacties zien die onderbouwd zijn op feiten/ervaringen, i.p.v. dat fanboy gedoe van: IK HEB EN PSP DUS NDS ZUIGT!/IK HEB EEN DS DUS PSP ZUIGT!
En voorlopig voel ik er meer voor om een DS te kopen. Niet omdat die beter is dan de PSP (het omgekeerde wil ik ook niet beweren) maar omdat ik vindt dat die beter bij mij past!
Mensen kunnen zich beter afvragen welke van de 2 beter bij hun past i.p.v. welke van de 2 beter is aangezien ze voor 2 totaal verschillende doelgroepen gemaakt zijn.
Zo, dat moest ik ff kwijt
Klik om te vergroten...