1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

1. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben op het moment tevreden met mijn DS. Mario vond ik wel kut besturen met het touchscreen (de minigames niet hoor) en heb deze na heel ver gespeeld te hebben ook verkocht. Ik heb nu Kirby besteld en ik kan niet wachten tot ik deze heb!

De PSP .. tja.. Het lijkt me erg leuk op vakantie dat je alles in 1 hebt. Maar niet handig als mp3 speler. Dan heb ik toch liever een klein mp3 spelertje en geen psp in mijn zak.
    Films vind ik ook niet echt interessant op een PSP. Simpelweg vanwege het te kleine scherm. De games dan, ja die lijken me wel ontzetten gaaf!

Ik ben op dit moment toch nog steeds into de DS want het gamen is gewoon ontzettend fun met een touchscreen! Wario Ware is gewoon een supergame en het touchscreen geeft wel degelijk nieuwe game ervaringen dan het eeuwige oude button bashen :p

Ach misschien als die PSP al een tijdje uit is ik hem nog voor een lagere prijs haal, maar dan alleen voor de games. Nu blijf ik bij mijn DS vanwege vele coole aankomende games die iig wat prijsvriendelijker dan games voor de PSP.

Mensen, koop idd wat het beste bij je past! Geef mij maar de handige Volvo Stationwagon (ja die houden we erin)

Frank

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb juist wario ware net geruild. ik vind de minigames van mario iets leuker.

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En Mario,zelda,peace,Luigi,metroid,pokemon hebben we zeker nog nooit gezien:+
    Sorry, moest gewoon gezegd worden hehehe _O_

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754

_O_ , vooral die laatste twee alinea's

5. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kheb nu de DS en de PSP, ik verkoop de DS nu echt de PSP is echt heel wreed die graphics alleen al pfooee.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Had mijn DS al 2 weken op speurders.nl staan en vanavond kreeg ik weer een
    reactie.
    Ze boden er € 120 voor maar wilden hem ook meteen ophalen.
    Had toch al weken niet meer op de DS gegamed.

Die nieuwe eigenaar was heel blij dat er op de DS Brando screenprotectors zatten.

Ze wilden weten waarom ik de DS weg deed , heb ze toen de PSP laten zien.
    Ze stonden met grote ogen te kijken.

7. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb m'n DS zeer waarschijnlijk ook verkocht voor € 120.
    En ben ook al van alle DS games af.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uiteindelijk zeker niet verkocht :+

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik werd al uit gemaakt voor een game-freak :cool:
    Na het zien van de 3D weergave van de PSP , wou ze nog wel eventjes de PSP vast houden.
    Ik dacht nog die krijg ik nooit weer terug.

Ze wou toch de DS hebben.

10. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Wisten Jullie al dat je de PSP kan aan sluiten op de xbox .
    Je moet dan wel in bezit zijn van een xbox USB kabel .
    De xbox herkent de PSP als een memory card .
    Ik ga dus zeker zo'n PSP halen .

11. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat ik voor de psp gaan (misschien import).

Waarschijnlijk al gezegd, maar ik noem toch nog ff de redenen op :+ :

Betere qualiteit, groter scherm, betere games (vind ik), umd films!! (zoals final fantasy VII: advent children, spiderman en shit), memory stick voor demo's, eigen filmpjes, muziek en plaatjes.
    Mogelijk een webbrowser voor je psp. En dat was t wel :D

(dat neemt natuurlijk niet weg dat de ds ook een goede handheld is, alleen gewoon niets voor mij :))

12. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou een DS. Maar ik denk er ook over na om een psp te halen. Niet nu maar na de vakantie of over een jaar ofiets als de DS toch blijkt tegen te vallen.

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is met 90% van de usb devices die flash geheugen heeft, usb pen, digitale camera's mp3 spelers, de xbox formateerd het dan, ja kan het dan alleen nog maar gebruiken voor xbox dingen, wil je het weer gebruiken waar het voor bedoelt is, dan op nieuw formateren.

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    heb nog eens wat extra pagina's van deze trhead doorgelezen (ben tm pagina 24 gekomen :D )

en kweet eigenlijk nu niet welke ik zal nemen :{ |:- :p
    allebei is zo duur, maar ze hebben beide wel leuek kanten, ik heb ze allebei al eens geprobeerd in t echt, maar de keuze blijft lastig.

iemand tips? :+

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik zou nog eventjes wachten tot de E3 en dan letten op de aankondigingen en letten op toekomstige games vna beiden. Want ze hbben allebei niet echt een geweldige launch-lineup.

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga de Psp zeker halen. Niet voor de Dvd functie en ook niet voor Mp3 functie, maar voor de games en de graphics. Ik heb ook een NDS maar die ga ik zeker niet weg doen. Het zijn allebei gewoon totaal andere handhelds. De DS ownd zwaar hard met de touchscreen en de 2 screens werkt ook perfect. Die line-up voor goede games komt nog, en dat zal ook bij de PSP zijn in het begin. Maar ja beide handhelds zijn top :D

17. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bedacht dat ik ze toch maar allebei moet kopen :+

Ik heb nooit een nintendo console of een sony console gehad dus het is eigenlijk beide vernieuwend (vanuit mijn standpunt dan ;))

En ze hebben inderdaad allebei wel wat vind ik. Jammer dat ze niet gecombineerd zijn :D
    T voordeel is dat als de accu van de psp dan leeg is je verder kunt gaan met de ds :p. Maar toch denk ik dat ik even wacht met de DS, om de reden dat er nog niet echt games zijn die de ds volledig benutten.

Ik vind trouwens dat jullie de dvd mogelijkheid van de psp onderschatten, als je bijv. op vakantie gaat of lang in de trein zit is het best relaxed om een keer een film te kijken (en als ze die dingen nou afprijzen naar 10/20 euro dan koop ik er best nog eens een.)

En jullie zeggen allemaal wel, als je video/muziek wil horen koop je toch een mp4 speler of een mp3 speler, maar die dingen zijn zeker gratis? het voordeel van de psp is dat hij 3 apparaten in 1 bied, en dat is uitermate geschikt voor mensen met weinig geld (zoals ik :+ )

@Patvs: ik vind je korte vergelijking wel goed, maar je bent wel erg aan het mierenneuken bij de psp. je zeurt bijv. over slechte knoppen bij de psp, maar niet over het touchscreen wat soms dode pixels krijgt door veel gebruik etc.

Edit// het belangrijkste zijn natuurlijk de games, maar die vind ik bij beide niet zo indrukwekkend. maar voor allebei komen er ongetwijfeld vette games

Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  18. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0

Helemaal mee eens!!

Post 101 8)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik zou dan zelf als eerste voor de DS gaan, aangezien Mario 64 DS daarop echt een supergeweldige titel is. Ik vind hem al geweldig terwijl ik hem op n64 heb gespeeld. Maar als je dat niet hebt gedaan is het eigenlijk een must! De beste 3d-platformer die er is, nu met zoveel extra minigames die gebruik maken van de ds

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    En de PSP is nog zo ver weg van de release hier, dat je de DS alvast mee op vakantie kan nemen.

Deel Deze Pagina