psp word 200 met 32 mb memory stick en 1 lader met 2 laders 64 mb stick word hij 250 en hij word 300 met vertaal software 2 adapters en 64 mb stick (PS PSP OWEND)
Misschien zorgt Sony er nog voor dat de accu langer meegaat, want dit speelt een belangrijke rol.-->pluspunt voor de DS
DS gaat dit winnen, je kan de psp mooier vinden enz, en jij kan misschien gaan voor de psp... maar der zijn zoveeeel minpunten aan de psp, en kwa handhelden ownt nintendo zoiezo al gewoon hard.... ik ga zelf voor de DS en dat zal ook de grote winnaar zijn, kijk alleen al naar hoeveel da ding al gepre-ordered is.... nee mensen, DS wordt DE shit (H)
Misschien heb je daar gelijk in, maar misschien wordt Nintendo wel van de troon gestoten door sony. Ik denk dat sony heus wel heeft gekeken naar de line-up van nintendo en ze proberen vast ook wel een partygame te maken.
Nintendo heeft een hele reeks van eigen games die alleen op de nintendo verkrijgbaar zijn, zoals Pokémon, Zelda, Mario en Donky Kong. Dit trekt een hele hoop fans aan en vooral de hele jeugdige spelers zullen voor de DS gaan. Zo heeft Sony dat ook weer met zijn games als Grand Tourismo en Final Fantasy bijvoorbeeld. Dit trekt ook weer specifieke fans voor die spellen aan. Mij maakt opzich de games het meeste uit. Qua kwaliteit van de games zal er niet veel verschil tussen zitten en de meeste games zullen wel voor beide uitkomen, denkende aan de wat populairdere reeksen die altijd voor alle consoles uitkomen als Need for Speed bijvoorbeeld. Dan gaat het mij dus om de speciefieke spellen en dan kies ik voor de Nintendo. Mario bestaat al sinds Nintendo bestaan. Dat simpele poppetje die je via de grote NES op je oude TV kon besturen is er straks 3D overal waar je maar bent. Ik moet trouwens toegeven dat het bekijken van films van de PSP me wel weer aantrekt
Voor de europese markt van games verwacht ik veel KUT games voor de psp natuurlijk wel enkele goeie uiteraarde JAPANSE zoals ff granturismo maar ik denk voor grootendeels dat in europa VEEL EA shit activision ubisoft jeweetwel: burnout fifa tony hawk splintercell rainbow6 etc. Maar ik denk dat dit juist goed doet in EUROPA vanwege slechte smaak (algemeen) dat zie je al aan de gamelijst. Nintendo is nooit zo fan geweest of zeg maar bekend door bijv die ea activision games maar meer door pokemon mario en zelda etc. Dus console games van tegenwoordig zullen psp aantrekkelijker vinden omdat qau games overeenkomt wat zij op de console hebben. Nintendo komt meer titels zoals v/d gamecube uiteraard gaat dit in JAPAN een hit worden want in Japan hebben tenminste goede smaak voor games en n betere filosofie over games. Hoewel psp ook aantal japanse developers heeft zoals konami etc wordt t overroeld door kut westerse games. Dus in europa wordt psp een hit en in japan nintendo hoewel psp daar ook aardig wat terrein kan winnen, bijv door final fantast en gran turismo n nog aantal japanse games.
Ds wordt zo geil he, mijne is besteld. kan niet meer wachten, http://media.ds.ign.com/articles/567/567246/vids_1.html vette reclames voor de ds, eindleijk eens een Fatsoenlijke TV commercial.... dit ding wordt zo de shit. psp kan inpakken hoor
ik denk 't wel, 't zou in ieder geval wel vet zijn voor de psp bezitters. maarja, ik ga toch voor de ds
Kwam net op een artikeltje Bron: http://www.jeux-france.com/ Dat betekent dus dat als dit klopt. Psp nu op 249 euro staat in Europa, helemaal kaal zonder iets erbij. Moet je nog een memory kaartje erbij en een beschermhoesje en tenminste 1 game, zit je dus al op ongeveer 350-400 euro Was net blij met de Japanse prijs... had nog enige hoop dat ie hier dan ook voor een redelijk prijsje zou worden verkocht, maar ga echt niet een handheld voor 400 euro kopen :{ (ik hoop dat het een grap is)
@ Grave : Volgens mij is het nie waar. op de meeste site's (zoals IGN) staat er dat er 2 pakken gaan komen. Een "Standard pack" (voor ongeveer 180,- en die zal dan wel in nederland 199,- worden) en een "Value Pack" (voor ongeveer 210,- en die zal dan ongeveer 229,- euro of zo worden) Sony snapt volgens mij wel dat ze rond de 200,- euro moeten blijven want anders zijn ze absoluut geen concurrent meer voor de DS _0/ Maar ik kan het ook verkeerd hebben....
absoluut psp. nintendo faalde al met een gamecube,n64 ( naar mijn idee dan,teveeel kiddy games ) daarom ga ik voor psp. waarom heb je een dubbelbeeldscherm nodig als je maar op 1 tegelijk kan kijken? Design van psp = veel smoother
dit is denk ik precies hoe de meeste mensen in europa over de PSP vs DS denken. Dus PSP gaat winnen zelfs als die paar tien euro's duurder is. Ik vind het ook wel terecht psp is gewoon vet groot beeldscherm, stick, 1,5gb schijven, vette graphics, qau gevoel heb je ook iets waard voor t apparaat! beetje futurische look en qau features ook. mensen zullen cker wel op de design vallen en de graphics die t apparaat produceert cker dat grote scherm. en sony zet uiteraard goeie commercials neer. maar ik ga ze gewoon allebei kopen en dan verkoop ik diegene die t me snelst verveelt
Als ik er 1 koop, wordt het ook de PSP. Denk dat Sony veel betere games te bieden heeft dan Nintendo (en beter design, betere graphics). Maar eerst even afwachten hoe veel hij nou precies gaat kosten.
Ik wacht af en anders koop ik ze allebei wel... Ik ben cker van plan een PSP te kopen. Nintendo DS + Zeer vette aparte games (met de special DS functies) + Zelda, Mario en de hele rits Nintendo helden. Uren plezier en fun! + DS Functies PSP + Design (Om je vingers bij af te likken) + Graphics + Beeldscherm + Uitbreiding geheugen (Gerucht: Demo's downloaden en op Memory Stick zetten! Sony twijfelt op dit moment. Ze zijn bang voor warez... volledige versies op je PSP te zetten.) + Meer een multimedia handheld. Muziek en Films.
Nadeel is dat er nog niet zoveel denderende titels voor de PSP zijn. Maar de PSP heeft mooiere graphics, mooier en beter design, en wat allemaal nog meer...
Ik ga ook zeker voor de PSP maar niet meteen na de release, eerst afwachten of het een beetje goed loopt allemaal. Alleen snap ik niet waarom ze bang voor warez zijn, je kan toch een beveiliging erop zetten dat dat ding alleen demo's speelt, je kan toch geen modchip in dat ding dauwen. Wat ik wel jammer vind is dat als je er films op wilt kijken dat je die films zegmaar nog een keer moet kopen op PSP formaat, ik wil gewoon me eigen films kunnen kijken.
De PSP zeker weten! Wat valt de kwaliteit van de DS mij tegen zeg En met de PSP kan je nog eens ff veel meer! Jammer DS! toedeloe! Bij bartsmit.com staat de verwachte verkoopprijs op 199,95!