[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Die ziet er ook vet uit... Ik haal zeker wel een PSP dit jaar. Ben erg blij met mijn DS, maar ben gewoon benieuwd naar de PSP. Ook voor het kijken van filmpjes en dergelijke.

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    /me knuffelt zn dsje
    sorry schat, ik moet mn aandacht verdelen.
    en hoe mooi de games op de DS ook zijn, de psp is toch net een tikje cooler om mee gezien te worden :)

Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  4. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    iemand met ervaringen psp/ds

Greetz
    Da Ni-LXL

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb bij de mistery media in Nijmegen de Psp in mijn handen gehad en ik vind het een beetje Plastic\niet stevig aanvoelen. Het beeld is super, zeer groot. Ik heb alleen dat Atv spel gespeeld en en zag er op zich wel mooi uit maar als je viel dan begon het te haperen. En ik vind de laat tijden ook lang duren. En ik vond de controlls niet echt fijn sturen maar dat zal wel aan dat Atv spel liggen. Ik zou de psp graag kopen voor onder andere Dvd's. Maar voor de spellen hou ik liever mijn DS. Er komen vooral nu hele gave spellen uit. Zoals gamespot zegt: De Nintendo DS komt nu echt tot leven.

Klink ik nou als een DS fanboy? :{

6. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    een beetje maar...:p

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de DS vanaf de EU lauchdate en de PSP sinds een paar maanden en ik vind de DS toch wel leuker.
    Ik heb bij de meeste PSP games toch wel een beetje het gevoel dit heb ik allemaal eens eerder gezien / gespeeld.

De functies zoals MP3 speler en het kijken van films gebruik ik amper tot nooit.
    Voor muziek gebruik ik me Ipod wel en films kijk ik wel thuis op mijn 70 cm tv met 5.1 geluid.

De PSP spellen zijn wel leuk, maar ik heb heb toch een seen it, been there gevoel.

De DS spellen zijn wat mij betreft een stuk vernieuwender. Je speelt games op een hele andere manier en komen echt behoorlijk wat nieuwe aparte games.
    En dat vind ik erg leuk.

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb sinds gisteren ook de PSP dus nu kan ik een beetje kijken wat ik leuker vind... En dat is niet makkelijk! De PSP is nu natuurlijk vet omdat het allemaal nog nieuw is. De DS was ik al een tijdje op uit gekeken omdat het ding dat het speciaal maakt niet echt op die manier gebruikt wordt. Dus....

9. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    nog wat te melden over psp? of Ds?

10. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    genoeg

/Mod Post dan niet....

-Arjan