1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

1. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat vind ik wel een groot minpunt, anders zou ik meteen een psp aanschaffen, nou moet ik maar even kijken wat ik ga doen.

2. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    jullie hebben het hier allemaal over het design van de psp, tot dat er zo vet uitziet enzo, maar ik vind het design van de ds net veel vetter. en de graphics vind ik wat overdreven goed op de psp, voor die graphics heb je een console. op een handheld vind ik de graphics van de ds ruim voldoende. nu speel ik nog op m'n gba en dat is allemaal 2d!!

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Je zegt dus dat de psp niet goed is omdat de graphics te goed zijn? :)

4. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    nee dat zeg ik niet, maar hier word wel eens gezegd dat de ds niet goed is omdat de graphics veel minder zijn als de psp. en daar geef ik mijn mening op:)

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik voel weer een war komen... persoonlijk ga ik voor de DS puur alleen omdat ie 120 euro gaat worde, das veel beter dan de 200 van de PSP, zodra die in prijs is gedaald en er games komen die ik echt wil hebben, dan pas haal ik em. Tot zo ver heeft DS mijn voorkeur vanwege prijs, kwaliteit & games.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik begrijp toch echt uit je tekst dat PSP niet goed zou zijn omdat de graphics te goed zijn en op een console thuis horen...

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zeker weten dat de DS geen 120 euro gaat worden.
    Tenzij je de amerikaanse dollar prijs bedoelt (omgerekent naar euros dus..)
    Reken er maar op (vanwegen onze leuke btw -19%) dat het gewoon 180 a 200 euro gaat worden.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    DS zou toch 150 euro gaan kosten?

9. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen graphics*pieps* gaan voor de PSP, daar draait het namelijk alleen om, echte gamers weten wel beter en kopen een DS.

Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had andere woorden gebruikt, maar uiteindelijk lijkt het wel daar op uit te komen :)

11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde dat de DS online kan..... kweet niet hoe et met pie PSP zit maar hoe willen ze dit gaan doen dan?? want sattelier internet is niet geschikt voor gaming..... omdat er om de seconde gegevens worden verstuurd.... weet iemand dit?

edit: wneer is de release date van deze 2 dinge?

Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  12. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    Via een WIFI lan of Acces Points op openbare plaatsen (trein, stad, stations)

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    ohhh..... dat word dus ook niet zo succes ... wie gaat er nou op zon openbare plaats staan met zijn 4 en ofzo:confused::confused:

mwha.... miss tog wel .... als ik dan 2.5 uur voor een wedstrijd van feyenoord in de kuip zit... ff gamen:p

14. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Naja als je thuis een draadloos netwerk hebt (zoals ik) kun je dus in de achtertuin met mooi weer online gamen. :p Maar ik heb iets veel beters:

Een broertje die overal (veel) beter is dan mij :mad: Perfecte training... :p

15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    kan dat ook dan..... das jammer...... ik heb alles met draadjes:mad: ..... nadeeltje.... nou ja miss vinden ze er nog wat op

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, er zullen genoeg spellen voor de psp komen die goede gameplay bezitten en mooie graphics hebben.
    Waarom heeft nintendo eigenlijk die krachtige processor erin gedaan als ze toch geen mooi grafisch beeld willen/gebruiken?

17. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Jup ff een kastje (Access point, router en ADSL modem in-1) kopen. En dan voor elke PC en/of Laptop een apart kaartje. :9

18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    IVB met de 2 beeldschermpjes? 2 beeldschermpjes zeuren meer dan 1 om rekenkracht.

19. TheEvilCuber

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is is het binnenkort OVERAL zoals mobiele telefoon netwerk.. (in Amsterdam is het bijna al overal en ik heb het thuis, dan kan je dus gewoon vanaf je tuin online gamen _O_ / chatten

20. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    dus zonder wireless te moeten aanschaffen want daar begin ik nie aan:)

Deel Deze Pagina