Toch raar dat iedereen met FF komt voor de PSP, omdat er nog geen FF officieel is aangekondigt voor de PSP en de DS af 2 FF games krijgt. Hmm..
Sony was een paar jaar geleden ook de supernewbie in de consolewereld, en ze werden met hun eerste console marktleider, zelfde geld voor hun tweede console. Niet slecht voor een supernewbie dacht ik zo. Ze hebben had al eens eerder gedaan. Ik weet nu al 100% zeker dat ik de PSP neem. Toffere games, mooier apparaat, kan er dingen zoals films op kijken etc, en mooie graphics.
Oh nee? Lees dit bericht dan maar eens Ik geloof dat de aankondiging van een spin off van de meest populaire FF game Final Fantasy 7 heel wat hoofdjes geinterreseerd de PSP kant doen opdraaien En dan heb je natuurlijk ook nog het gerucht van Chrono Trigger: Revival voor de PSP. Het vervolg op die andere PS1 rpg klassiekers Chrono Cross en Chrono Trigger. Mocht die er uiteindelijk ook komen mag je toch wel spreken van twee zeer grote games voor de PSP.
OK, ik neem het terug: go PSP! Nee, ik ga toch voor de DS denk ik, al moet ik zeggen dat die games toch wel hele grote aantrekkingskracht hebben.. Hmm, moet ik ze dan uiteindelijk toch nog alletwee kopen?
Tja, ik ben zelf ook geinterreseerd in beide handhelds, maar ik hou me lekker in en wacht gewoon iets van een half jaar tot een jaar na de releases af om te zien hoe ze zich beiden ontwikkelen
HOeveel gaat hij dan kosten? Er staat overal 0,00 $ bij. En is NFS underground dan in japans en Dinasty warriors enzo? Waar kan je de exacte prijzen zien? En kan je dan gewoon normaal Films erop kijken enzo?
/me gaat direct naar liksang.com en komt er achter dat er nix meer beschikbaar is gaat ebay eens proberen
ze weten namelijk de prijzen nog niet, maar ik zou hem maar dan gewoon bestellen als ik jou was zo snel mogelijk je kan gewoon je order cancelllen als je het niet bevalt..
Voor de mensen die nog willen importeren, ga naar www.play-asia.com want daar hebben de Japanse DS nog op voorraad. Voor circa 160 euro heb je 'm hier. Ik heb er net ook 2 besteld
Er zit geen onderscheid tussen de DS uit de Japan en USA. Behalve dan dat de doos van de Japanse DS mooier is : En dat er bij de Japanse versie geen demo van Metroid Prime zit. Verder bezit elke DS een optie scherm om van taal te veranderen, waaronder altijd de optie Engels. Ik heb er dus twee besteld om verzendkosten te drukken. Wellicht dat ik al een koper heb (een vriend) maar het kan zijn dat ik de tweede dan over heb. Dus als hier als geinteresseerden zijn?