Lijkt me ook wel logisch. Denk opzich ook niet dat als ie hier uitkomt dat je dan alles wel in het Nederlands kan instellen. Zet em zowieso op Engels Maar ziet eruit als een piece of cake om em even om te zetten naar Engels. Zie maar 1 reden om niet te importeren voor de Japanse prijs... geen garantie :{
Probleem word dan dat je geen films (Regio Lock) en waarschijnelijk niet online kan met de PSP op een EU netwerk zoals bij de PS2. Personelijk kan ik ook niet wachten! Geweldig ding...
Yeah dat ook. Maar als je toch dat ding alleen voor games wil gaan gebruiken dan is er niet zoveel aan de hand.
Is nu bevestigt dat de PSP MPG 4 ofzo kan afspelen, dan kan je dus je dvd's daarheen converteren zodat je die op je memory stick kan zetten en afspelen.
The Memory Stick lets you store pictures, music as well as your own video files that can be played back on the PSP console. Sony announced a MPEG4 movie converter to be available for download before end of the year.
Dus 1 van mijn dvd's kan ik dus om zetten naar mpeg 4 formaat en dan op mijn psp afspelen. Als dat kan ga ik dus zeker een psp halen
ik haal er zeker een, maar niet hier. Ik gok dat de psp in amerika ongeveer 199 tot 250$ zal gaan kosten. 199$ is natuurlijk helemaal niks in euros.
Idd. Dus als ie hier 250-300 zou worden en in Amerika 199-250 dan weet ik het wel denk ik Vooral met de gunstige euro/dollar wisselkoers van nu
Ik ga waarschijnlijk ook voor het value pack. Ik wacht ff af wat hij hier gaat kosten, en wat hij in Amerika gaat kosten. Mocht het verschil dermate groot zijn, dan komt het goed uit dat mn tante uit Canada in mei langs komt
en uiteraards zijn er gasten die een creditcard hebben en een aantal tegelijk kunnen bestellen voor een geringe vergoeding (hint hint)
Mja voorlopig ff geen DS of PSP voor mij. Ik zei al eerder dat ik tot mei ga wachte, en dat doe ik dan ook. Ik moet natuurlijk ook rekening houden met de Dreamcast die ik ga kopen(dealtje met een Dreamcast die als het goed is nog nooit gebruikt is en die scheelt me weer rond de 40 euro met de winkel ) en de maand Mei die erg duur voor me word Conker Live and Reloaded, Viewtiful Joe 2, Resident Evil 4 en nog wel wat games waar ik nu om een vage reden niet op kan komen. Iig wil ik in iedergeval al die 3 games aanschaffen