1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] PSP<>DS

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 4 nov 2004.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Even wat aan het soepen geweest :+

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hoop dat ze zoiets gaan maken. Hoop op een Tekken game voor de psp en een worms 2d game zou ook wel cool zijn op de psp, vooral met de wifi mogelijkheden tegen anderen te spelen :cool: En natuurlijk een Jak and Daxter game :9
     
  2. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
  3. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur worden de psp games? ik neem aan niet boven de 50 euro's in normale winkels,via inet winkels dan 40 euro,vind ik wel redelijk!
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je de DS naast de PSP ziet liggen, dan vind ik de DS er maar zeer cheap uitzien! Ik denk ook dat het touchscreenschermpje niet lang mooi zal blijven door dat pennetje.
    Het lijkt me trouwens ook niet lekker games die DS. Je houd hem maar met een hand vast en met de andere gebruik je het touchscreen.
    Als ik de PSP en DS zo zie, dan lijkt het mij dat de PSP veel lekkerder in de hand ligt.
    Ik ga echt voor de PSP. Een fantastisch apparaat met goede mooie games en veel functies/mogelijkheden.
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze hebben op dat 'niet lekker gamen' dus wat gevonden. Als je alleen met het pennetje zou kunnen gamen kom je zeker in de knoop met je handen. Maar de thumbstrap lost dit probleem (als je Nintendo mag geloven) op.

    Ik begin eerlijk gezegd een beetje te twijfelen over welke ik ga aanschaffen. Eerst was ik 100% Nintendo DS, maar nu er steeds meer bekend wordt gemaakt over de PSP begint het wel een beetje te kriebelen. PSP of DS, de tijd zal het leren. :)
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De eerste reviews van PSP games zijn zeker niet slecht. Ze zijn in ieder geval beter dan de eerste DS reviews. Als je naar de cijfers van de DS games kijkt dan zijn ze niet echt bepaald zeer hoog. Gemiddeld tussen de 6 en 8.

    Hier wat scores van PSP games van Famitsu:

    Ridge Racers (PSP, Namco): 8 / 10 / 10 / 9 - (37/40)
    Minna no Golf Portable (PSP, Sony): 8 / 8 / 10 / 9 - (35/40)
    Dokodemo Issho (PSP, Sony): 8 / 8 / 7 / 7 - (30/40)
    Kotoba no Puzzle Mojipittan Daijiten (PSP, Namco): 8 / 7 / 6 / 7 - (28/40)
    Armored Core: Formula Front (PSP, From Software): 8 / 7 / 8 / 7 - (30/40)
    Kotoba no Puzzle Mojipittan Daijiten (PSP, Namco): 8 / 7 / 8 / 8 - (31/40)

    Niet slecht dacht ik zo!

    Effe offtopic, Metal Gear Solid 3 Snake Eater heeft een monsterscore bij Famitsu!!
    Metal Gear Solid 3 Snake Eater (PS2, Konami): 10 / 10 / 10 / 9 - (39/40)
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja, ik zoek zelf nog even wat psp game reviews, maar de meeste amerikaanse sites hebbe iet veel te melden, en mn japans is ook niet egt top :D

    Maar zo'n witte is wel vet als ie komt :D ( of heb je dat witte ook gesoept Grave? )
    Jammer alleen dat de laad tijden lang zijn, soms wel 24 seconden heb ik gelezen, orginaliteit vind ik ook ver te zoeken, nieuwe dingen kan je niet doen met de standaard besturing... het word alleen maar kleiner.

    En dat is iets dat mij niet echt een vrolijk schaapje maakt...
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2004
  8. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    vanwaar haal jij al die info?
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Van www.gameqube.nl en die hebben het weer van Gamefront.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee die witte is er echt. Dat is de special Gran Turismo psp (heb alleen het gran Turismo loge eruit gesoept)
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, info van de DS kun je het beste vinden op www.m-gaming.nl aangezien ze op de zustersite gameqube.nl het eigenlijk alleen over de cube willen hebben. M-gaming is voor de mobile gaming, en uiteraard heb je dan ook nog xlife.nl ;)
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt trouwens ook:
    pspparty.nl
    en
    dsparty.nl

    beetje amateuristisch maar toch;0
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Xlife kun je helemaal niets vinden. Dat is pas echt een amateuristische site zeg.

    Het viel me helemaal mee hoe duur de PSP gaat worden. Ik dacht dat ie minstens 300 á 400 euro zou worden, maar dat valt dus reuze mee.
     
  14. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ben blij dat microsoft niet ook zo'n klein game consoltje gaat maken,sony/nintendo zijn meelopers :p
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Nintendo een meeloper? :{

    Microsoft bemoeit zich er trouwens wel mee. Niet in een directe vorm, maar ze maken games voor de minder bekende 'Gizmondo'. Het apparaat is eigenlijk een mengeling tussen handheld en PDA, inclusief GPS, Bluetooth, camera, optie om zowel muziek als films en uiteraard games af te spelen. Age of Empires, MechAssault en It's Mr Pants zullen op de Gizmondo verschijnen.

    Ik ben bang dat het apparaat gaat floppen, maargoed. :)

    Zijn trouwens mooie cijfertjes voor de PSP. Bij de DS vielen die mij een beetje tegen, maar er komen nog genoeg toppers aan. :)
     
  16. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Paar vraagjes over de Psp

    1- psp is regiovrij voor spellen maar geld dit ook voor dvds?
    2- Met een psp kan je online..... geldt dit ook als je een japanse versie importeerd naar nederland?

    Ik wil nl een japanse versie importeren maar ik wil graag de voordelen en de nadelen eerst goed bekijken. Als men meer suggesties of opmerkingen over de voor en nadelen heeft hoor ik die graag.
     
  17. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Gizmondo,nog noooooit van gehoord. gaat inderdaad floppen dan denk ik ;)
     
  18. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Voor DVD niet... Zit gewoon regiolock op.
    2. Valt nog weinig over te vertellen. Met de PS2 hebben ze wel verschillende netwerken dus misschien ook voor PSP. In verband met taal, time zone (wedstrijden) enz.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    www.gizmondo.com ;)
     
  20. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie graphics maar design net zo lelijk als de xbox 8)
     

Deel Deze Pagina