Als iemand hem wilt hebben kan hij hem gratis bij me afhalen, denk eraan het is franstalig. En nee ik stuur hem niet op wie het eerste een pm stuurt dat die hem komt ophalen mag hem hebben. Greetz edit: voor mensen die het niet hadden gezien woon in Groningen