1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSP Go, PSP 3000 of een Nintendo DS Lite?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Reckuuza, 27 jan 2010.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Aangezien ik zowat elke dag lonely in de trein zit ben ik er nu klaar mee, ik koop maar weer wat entertainment.
    Ik had 2 jaar geleden een DS Lite en dat beviel me wel. Pokemon Diamond was echt fantastisch, maar had hem toch verkocht, incl. mn Pokemon Diamond waar meer dan 100uur op stond en zieke Pokemon :'-(:'-(:'-(:'-(
    Anyway, ben wss weer van plan een Lite te kopen, geen DSi want die zuigt. (geen GBA support).
    Nu zijn er echt veel spellen die ik nog wel wil spelen op de DS, incl. het aankomende Pokemon Heart Gold.

    Maar...de PSP lijkt me ook wel wat.
    Gewoon om muziek op te dumpen en vooral..films op te loeren.
    Hier heb ik wat vraagjes over.
    Eerst de keuze tussen een PSP Go en een 3000. PSP Go is mooi, maar heeft een kleiner scherm. PSP 3000 heeft een groot, helder scherm en ik neig daar naar, ook omdat de 3000 een stuk goedkoper is dan de Go.
    Maar, mijn vraag is, kan je wel fatsoenlijke fimpjes op je 3000/Go afspelen?
    Welke bestanden? Bijv. WMV/Avi?
    Kan ik gewoon een gedownloade film van torrent (axxo bijv.) of een serie (EZTV) zomaar op mn PSP afspelen? En dan wel in fullscreen en niet met zwarte balkjes? En hoe zit het als ik een HD trailer/film erop gooi?

    Verder is er letterlijk geen een spel die ik wil spelen op de PSP. Allemaal Sony, heb ik echt niks mee.
    Maar video's loeren enzo, my my. Dat trekt me wel aan. Vandaar de vraag of dat wel zomaar mogelijk is..en de PSP 3000 videokwaliteit is toch beter dan die van een 2000 right? Had ik ergens gezien op Youtube iig.
    Maargoed, ik hoor het allemaal graag.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik een PSP koop zijn er 5-6 spellen die ik zou willen tops.

    Ik heb een DS en er zijn veel te veel spellen die ik wil.

    Met toppers als Advance Wars, Lock's Quest, Professor Layton, Bangai o' Spirits, Scribblenauts (besturing is niet geweldig, game wel) en RPG's als Golden Sun (1, 2 voor GBA en 3 voor NDS, Might And Magic: Clash Of Heroes, Chrono Trigger en nog veel meer heb je genoeg om je in de trein en daarnaast te vermaken.

    Voor (anime)(filmpjes) gebruik ik gewoon me Archos 405. (MP4)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb ze allebei en geef toch nog altijd de voorkeur aan de PSP. Als ik even snel iets op wil zoeken dan zet ik vaak even de PSP aan om daarmee te browsen. Maar ook zijn er voldoende toffe spellen voor de PSP, als je maar even zoekt en deze kosten allemaal helemaal niets meer. Ik heb een stuk of 15 spellen en heb hier in totaal nog geen 80 euro voor betaald.

    Bij de DS is het een ander verhaal, ik zal bekennen dat ik daar geen spellen meer voor koop, tenzij het Pokémon is, maar wie doet dat tegenwoordig nog wel voor dat ding... Het zijn helaas spellen die je vrij snel zat bent op een enkeling na. De touchscreen was in het begin wel tof maar na verloop van tijd raak je daar ook wel op uitgekeken en biedt de DS ook niet heel veel meer.

    Met de PSP ben ik heel wat uren bezig geweest met spellen zoals Burnout Legends, Locoroco, Patapon en Tony Hawk. Bij de DS heb ik veel tijd besteedt aan Pokémon, Tetris, Layton en Wario Ware en dan houdt het wel weer op. Dit was ook allemaal al weer een lange tijd geleden en inmiddels vangt hij ook stof.

    De PSP is gewoon meer een multimedia dingetje. Ik kijk er zelf ook regelmatig films op, gewoon even door een converter halen, op de card zetten en je bent klaar. Dan kan je zelf de beeldkwaliteit instellen etc. Werkt allemaal gewoon super. Ik heb er zelfs nog een paar UMD films voor omdat de FRS ze vaak voor een prikkie heeft liggen en dan is het wel de moeite waard, zelfde geldt voor de spellen.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja vind de PSP verder ook fijner, gewoon omdat je er vanalles op kan dumpen..
    en ik weet niet of je nou een aflv. van bijv. 24 van EZTV (torrents) fullscreen erop kan checken, let's hope.
    En die games, ja sorry echt geneen spel vind ik leuk.
    Niks.
    Dus daarvoor zal ik hem dan niet kopen denk ik.
    Is ie ergens nog voor een prikkie te koop?
    Bij bart smit toch laatst voor 120eu ofzo? of ergens anders?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je er geen spellen op gaat spelen dan zijn er altijd betere alternatieven i.p.v. een PSP. Een PSP blijft immers een handheld en daar is hij ook voor bedoeld. Maar als je hem enkel gaat gebruiken voor films dan kan je, imo, beter een ander apparaat aanschaffen.
     

Deel Deze Pagina