1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSP 'Go"

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Erwin van.., 12 sep 2009.

  1. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk ik ook. Laten we het iig maar hopen.:) Alleen dan is er een kleine kans dat ik hem koop.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan alleen via PSN. Dus illegaal downloaden zie ik niet zo snel gebeuren.
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat je binnen 6 maanden wel je PSP Go zelf kan ombouwen, als het met de PSP 1000/2000/3000 is gelukt, zal het uiteindelijk ook wel met de Go lukken
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, nu is de batterij verandert. Dus zal wat moeilijker gaan dan bij de oude. Maar wie weet, alles is in feite te hacken dus zal best kunnen.
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk dat het misschien zelfs niet eens nodig is om je psp om te bouwen. Denk dat er misschien wel een mogelijkheid komt om je psp om te leiden naar een neppe psn site.
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2000 (nieuwere versies) en 3000 kon je niet met een batterij hacken ;)

    Dan hadden ze dat ook al bij de normale PSP gedaan, want die kan ook van de PSN store downloaden
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk kan dat... Dat kan met alles, dus ook met de Go.
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat weet ik nog niet zo zeker...
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de PS3 anders niet. Tuurlijk is er altijd een grote kans, maar ze hebben een aantal dingen verbeterd.

    En kijk naar Steam, volgens mij is dat ook altijd nog hackvrij. (kan me ook vergissen, verdiep me niet echt in dit soort praktijken.
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nouja er zijn zat Steam-spellen gewoon te downloaden hoor ;) En ik denk dat de PS3 op een gegeven moment ook wel gehackt wordt.
     
  11. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar weer even on-topic te gaan en niet over hacken te hebben. De PSP Go is opzich een leuk ding. Ik heb ermee gespeeld op de E3 en het ziet er wel heel erg gadget uit. Denk dat het ook meer gericht is als multimedia ding, dan als alleen maar gameconsole. Nadeel vind ik wel dat je games die je op UMD hebt niet kan spelen. Ik hoop dat ze hiervoor een oplossing vinden (bijvoorbeeld een UMD reader om games op je PSP Go te zetten. Momenteel vind ik hem nog even te duur tov de normale PSP. Ik heb de PSP2000 en buiten het gadgetgehalte voegt de Go voor mijzelf niets toe. Als ik nog geen PSP zou hebben dan zou ik er wel goed over na moeten denken.

    Nadelen voor mij:

    controls zijn wat klein en opgepropt, zoals je op de video hieronder ziet. Nu heb ik geen extreme kolenschoppen als handen (zoals je kan zien ;)), maar wanneer je wat grotere handen hebt kun je toch best een probleem hebben.



    - Prijs is aan de hoge kant.
    - Geen Tweedehands game oppikken of uit de budgetbak.

    voordelen:

    - Ziet er echt heel gelikt uit.
    - scherm is niet merkbaar/vervelend klein, dus prima.

    en btw littlebigplanet ziet er te strak uit de op PSP :)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijs was voor mij ook eerst een nadeel, maar als je erover nadenkt valt het best mee.

    Ik zocht iets voor in de trein op weg van en naar school. Heb heel lang over de oude PSP getwijfeld, maar die vond ik echt te groot, niet iets wat je zomaar ff mee neemt en in je broekzak stopt.

    Bij de PSP Go kan dit wel, is een stuk kleiner. En ga hem gebruiken voor muziek films en games tijdens het reizen. Dus voor mij valt de prijs uiteindelijk wel mee.

    Ben hem dus ook van plan te halen op de releasedag.
    Wat je zegt over budget games is wel waar. Al zijn er nu enorm veel PSP games voor 20 euro op de PS Store. Maar de winkel zal meestal wel goedkoper zijn. Hier heb ik ook over nagedacht, maar ben niet van plan om veel games te kopen. Ik krijg dus GT portable, en ga Fifa kopen. Dat zijn 2 games die eeuwig leuk blijven, en dus altijd wel leuk is om 10 minuten te spelen in de trein, of tijdens een saai college.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  13. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    GT heeft geen career modus en valt erg tegen. Dus daar zou ik me niet blind op staren. Ben het met je eens dat het een vet ding is. 250 euro blijft een hoop geld ;)
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar dat vind ik niet erg. Me reisgenoot gaat namelijk ook een psp kopen, dus gaan we tegen elkaar spelen :+.
     
  15. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

    Altijd handig! kan iemand mij proberen overtehalen waarom ik de PSP 'Go moet halen? als ik al een een psp heb.. (gewoon)
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, de voornaamste reden is denk ik de grootte. Dus als je de PSP 3000 te groot vind kan je misschien de PSP Go nemen. Maar als je de grootte niet erg vind kan je net zo goed die houden.
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

    Ja klopt maar ik wil zo graag Little Big planet enz spelen:+
     
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Die komen ook gewoon op UMD. Toch?

    En anders download je hem gewoon met je psp 3000.
    Die spellen werken voor elke PSP.
     
  19. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    :+
    Ik hoop het dat Little Big Planet op UMD komt kan iemand bewijs zoeken?:+
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het 99.99% zeker. Sony blijft gewoon UMD's maken. Anders zouden ze alle oude psp bezitters naaien. En ze hebben ook gezegd dat alles ook gewoon op UMD uit komt.
     

Deel Deze Pagina