Hij is precies waar ik naar op zoek was. Ik vind de oude PSP's veel te groot en log. Dit kan je makkelijker meenemen. De prijzen in PSN vallen wel mee, natuurlijk zal het in de winkel goedkoper zijn. Zo is bijvoorbeeld God of War 19 euro in de PSN, en de goedkoopste umd volgens budgetgaming is ook rond de 19. Dus dat valt wel mee. Maar natuurlijk zullen de winkels prijsdalingen veel sneller krijgen dan in de PSN. Maar ik koop niet veel games voor de PSP. Zal slechts een stuk of 5 in totaal zijn, vooral games die eeuwig leuk blijven(Fifa, Gran Turismo). Want ik zie het als een apparaat om even 10 minuten mee te spelen als ik in de trein zit, of als ik niets te doen heb. Niet om de hele dag mee te spelen, dan krijg je kramp in je handen. En daar heb ik me PS3 en Xbox al voor.
Het is maar net waar je naar op zoek ben. Als de grootte me niet had uitgemaken was ik ook voor de oude gegaan. Maar die oude steek je niet zomaar in je broekzak. Gebruik hem trouwens ook als mp3 speler en om films mee te kijken tijdens college .
Dus voor mij is hoe kleiner hoe beter. En ik vind hem ze geld tot nu toe meer dan waard.
Laatst bewerkt: 8 okt 2009