1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSP 'Go"

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Erwin van.., 12 sep 2009.

  1. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

    Oke nice!:+
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, hoezo oude PSP bezitters naaien? Iedereen met een 'oude' PSP kan ook gewoon games downloaden.. Het enige verschil is dat je er waarschijnlijk een nieuw Memory Stickje voor je PSP moet kopen. Omdat de 8/16 GB stickjes nog aardig prijzig zijn verschijnen er nu nog games op UMD, maar zodra die dingen voor een appel en een ei te koop zijn (en dat gaat sneller dan je denkt). SD geheugen is inmiddels al redelijk goedkoop, 20 euro voor 8 gig vind je in iedere winkel. Memorysticks zijn als vanouds wat duurder.

    Ga er maar vanuit dat op den duur er geen enkele game meer op UMD zal verschijnen. Dat weet ik 99,99% zeker ;)
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal vast wel. Maar zou niet erg netjes zijn als Sony nu gelijk alles download only zouden maken. De PSP Go is gewoon een test om te zien of er markt voor is. En als blijkt dat mensen er geinteresseerd in zijn, zou het niet meer dan logisch zijn dat de UMD op den duur verdwijnt.

    Maar de UMD zal echt nog wel een tijd geproduceerd worden, het zal echt niet binnen een maand stoppen. Zal echt nog minstens een jaar duren. Waarschijnlijk een stuk langer. Zou ook niet echt slim zijn als ze dat snel zouden doen, dan vermoord je je eigen product. Want vergeet niet dat niet iedereen beschikt over snel internet. In Nederland hebben we snel internet, maar in de meeste landen niet. Die zullen een stuk minder snel geinteresseerd zijn in download only, plus het feit dat veel buitenlandse ISP's een bandwidth limiet hebben. Wat het voor mensen ook al een stuk minder interessant maakt.

    Dus ik zie het niet zo snel gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2009
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6

    Klopt alles moet worden gedownload ofzo denk ik
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de PSP Go gekocht. Ben er blij mee. Redelijk klein en ligt lekker in de hand.
    Enige minpunt tot nu toe is de plek van de jackplug. Als ik me headphones erin doe kan hij niet lekker in me zak. Maar daar is wel een oplossing voor.
     
  6. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke dan! netjes! hoe gaat het met de games downloaden? ff wat info graag\o/ van iemand die echt één heeft.
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er blij mee, past makkelijk in me zak. En het downloaden is ook simpel. Je kan het via wireless gelijk op je PSP downloaden. Of je kan hem op je pc aansluiten en dan via het programma Media Go het spel downloaden. Dit doe ik vooral met grotere spellen, aangezien me wired internet stuk sneller is.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    No offence hoor jongens, ook niet dat ik illegale games download, ook dat niet, maar gewoon een vraag: is ie al gehacked?
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

    [yt]wTDh3Kye5fY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  10. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    en heb je er al veel schik mee Nitram?
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, gebruik hem elke dag. Speel altijd Gran Turismo met een vriend op weg naar school. Erg leuk.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Te dure hardware, te dure software, geen concurrentie aanwezig, niet te ruilen, niet te verkopen, niet uit te lenen.....ik snap hem niet :+

    ow ja en te klein
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is precies waar ik naar op zoek was. Ik vind de oude PSP's veel te groot en log. Dit kan je makkelijker meenemen. De prijzen in PSN vallen wel mee, natuurlijk zal het in de winkel goedkoper zijn. Zo is bijvoorbeeld God of War 19 euro in de PSN, en de goedkoopste umd volgens budgetgaming is ook rond de 19. Dus dat valt wel mee. Maar natuurlijk zullen de winkels prijsdalingen veel sneller krijgen dan in de PSN. Maar ik koop niet veel games voor de PSP. Zal slechts een stuk of 5 in totaal zijn, vooral games die eeuwig leuk blijven(Fifa, Gran Turismo). Want ik zie het als een apparaat om even 10 minuten mee te spelen als ik in de trein zit, of als ik niets te doen heb. Niet om de hele dag mee te spelen, dan krijg je kramp in je handen. En daar heb ik me PS3 en Xbox al voor.

    Het is maar net waar je naar op zoek ben. Als de grootte me niet had uitgemaken was ik ook voor de oude gegaan. Maar die oude steek je niet zomaar in je broekzak. Gebruik hem trouwens ook als mp3 speler en om films mee te kijken tijdens college :+.

    Dus voor mij is hoe kleiner hoe beter. En ik vind hem ze geld tot nu toe meer dan waard.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009

Deel Deze Pagina