1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSP of de Gameboy DS??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Super Mellie, 22 mei 2004.

  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik koop geen van beiden. Ik vind de PSP qua design en concept stukken functioneler dan de DS.

    De PSP is een gamesmachine, waar je muziek en films op kan draaien, met ijzerstreke specs. Gewoon makkelijk gamen op niveau. gewoon koppen dicht, pindakaas.

    De DS is een apparaat met redelijke specificaties, met veel mogelijkheden, die echter lang niet altijd benut zullen worden. Het gebruik van een touchscreen klinkt leuk maar uiteindelijk wordt het veel te omslachtig. Veel developers zullen er sumiere dingen mee doen. De DS is alleen interessant voor echt innovatieve ontwikkelaars, en die zijn er maar weinig.

    Ik denk dat je gewoon bij de basics van gaming moet blijven. Te veel innovatie en noviteit is te omslachtig voor de meeste gamers. Nintendo had juist altijd succes met de gameboy omdat het een betaalbaar apparaat was met simpele games. Nu ze met een vrij vaag apparaat aan komen zetten weet ik zeker dat Sony de vloer met ze aanveegt.
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De DS is grafisch ook niet bijzonder. Op dit moment is het wel een hele vooruitgang. Maar vergelijk het eens als volgt:

    Een N64 zonder filters en effecten VS een PS2

    Dan wordt het verschil heel pijnlijk duidelijk.
     
  3. SMoOthSEr

    SMoOthSEr Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar ten eerste wil ik nog maar zien dat de psp ook echt die beelden heeft en als het wel speelbaar is want tot nu toe heeft niemand er nog gebruik van kunnen maken, dan komt erbij dat de Ds als voordeel heeft dat je er ook Gameboy spellen op kan spelen, dus dat is een heleboel spellen die je er nog op kan blijven spelen, ten tweede voor de persoon die zei dat de DS 200 euro zou kosten waar heb je die info vandaan, want ik had ergens gelezen dat de verw8 prijs voor de DS ongeveer 125 a 150 dollar zou zijn?
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Is er al een (vermoedelijke) releasedatum vrijgegeven v/d Nintendo DS?
     
  5. Super Mellie

    Super Mellie DTM race 2 RULLLEESS

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    begin 2005 in europa net als de PSP!
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar heb je dat ergens vandaan dan?
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jep ze komen als het goed is precies op dezelfde dag uit. Ergens in april geloof ik. De 18de of de 17de. K weet niet precies. Maar ik had het ook gelezen, maar de site waar ik het vandaan had is nu off-line:mad: Dit is de site: www.m-gaming.nl En misschien komt er nog wel een vrolijke mod voorbij die niet wilt dat de link hier staat, maar dan stuur ik wel een pm.
     

Deel Deze Pagina