Jongens jongens, wat een pittige beslissingen in dit spel en wat een politiek gekronkel in het verhaal. Het lijkt wel The Game of Thrones! De Wallister/ Gallistani oorlog is inmiddels beslecht en nu grijpen de Bakram hun kans door snel terrein te veroveren op de verzwakte Wallister & Gallistani troepen. Inmiddels vecht Denam's squad weer voor de Wallisters, maar dat ging niet zonder slag of stoot. Ik heb lang getwijfeld of ik Denam idealistisch moest laten of toch de realiteit onder ogen moest laten zien. Ik heb voor het laatste gekozen. Maar dat kwam niet zonder een prijs. Zijn zus is verdwenen nadat ze haar ontevredenheid uitte, we jagen nog steeds op Denam's voormalig beste vriend (nu een verrader met een bounty van 50000 goth op zijn hoofd) en de squad werkt weer samen met de groepering die een goed deel van het spel uit was op hun hoofd! Daarnaast is er twijfel en onvrede in Denam's party en staan twee squadmembers op het punt van vertrekken. Het gaat onze held absoluut niet gemakkelijk af. Gelukkig bewijzen de nieuwe swordmaster (samurai) en ninja goede diensten. De dief is wellicht de grootste verrassing (heerlijk die sneak attack, gecombineerd met de speedster ability), alhoewel ze redelijk squishy is. Verder heb ik een light en een dark dragon gerecruteerd, maar ik heb geen plaats om ze allebei te deployen tijdens een missie.
Choices, choices. En dan te bedenken dat het allemaal begon met een belangrijke keuze in Balmamusa. Een beslissing die grootschalige gevolgen zal hebben op de gebeurtenissen die nog moeten plaatsvinden en vrienden en vijanden zal herverdelen.
EDIT: spelling enzo.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2012