1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PSP/VITA] Tactics Ogre: Let Us Cling Together

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 13 feb 2011.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dan hoef ik jou niets meer te vertellen. :) Er zijn wel wat zaken toegevoegd en gewijzigd, zoals het chariot systeem (nieuw) en hoe het levelen van classes werkt (gewijzigd). Maar het meeste is denk ik alleen maar een positieve verandering t.o.v. het origineel.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had FFT ook kapot gespeeld en daarna de PSP ook weer :) Zal voor deze niet anders zijn als ik hem ga halen.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond het spel in het begin al verdomde lastig/moeilijk te begrijpen. Zal het nog eens een kans geven.

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Zoals ik al eerder heb aangegeven wordt het een stuk gemakkelijker wanneer je het nogmaals speelt en dan de kennis toepast die je eerder hebt opgedaan tijdens de eerste keer spelen. Het hielp heel erg in mijn geval. Tijdens mijn eerste playtrough voelde ik mij in eeste instantie een beetje verloren. Het ging wel, maar de game clickte niet lekker, waarschijnlijk ook omdat ik toen met teveel andere games bezig was. Paar maanden de game laten liggen en toen nogmaals geprobeerd. Tactics Ogre is gewoon te goed om ergens stof te laten happen op een gamestapel. Inmiddels heb ik het spel bijna uitgespeeld (ben nu in de 4e akte). Heb het spel overigens niet continue gespeeld, maar wel erg regelmatig (wat wel belangrijk is bij deze titel).

En sowieso moet je meer vragen stellen, Kevf. ;)

Nieuwe uitgebreidere OP gemaakt, inclusief trailer die een aantal nieuwe features highlight in de PSP/VITA versie.

Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is er ook een MP of co-op?

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet zoals in FFT?

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    FFT nooit online gespeeld. Ik speel dit soort spellen sowieso bijna nooit online.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    FFT had speciale co-op missies die je anders niet kon spelen. Daar kreeg je ook weer items die je anders niet kon krijgen of waar je er bv maar 1 van in de game kreeg.

Game iig besteld nu ff PSP in orde gaan maken ^^

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Had dat maar gezegd, dan had ik hem aan jou verkocht. Level 22 chars inmiddels. Onderhand met iedereen oorlog. Chapter 4 is redelijk groot.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    51,5 uur inmiddels op de klok. 294 Campaign dagen, op de derde dag van de maand Twinscale, arriveert onze held Denam (inmiddels level 22) bij The Pirate's Graveyard. Wat zal hem en zijn party daar wachten? Schatten van ontelbare waarde, of graaft hij zijn eigen rottend graf?

Denam daalt af in de catacomben...

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Denam's party heeft weinig meer dan stinkend zeewier gevonden. De monsters waren lastig, de experience was redelijk, de skillpoints evenals de loot beperkt. Tijd om Catiua te redden. Het was mij nog bijna niet gelukt in een dialoog, maar ik heb haar toch tot joinen kunnen overhalen. Vraag mij nu af wat beter was geweest: of Denam tot Lord class laten maken of Catiua als Princess class redden. Ze komt in ieder geval goed van pas in de komende Palace of the Dead dungeon als undead killer, maar dan moet ik haar class eerst nog fatsoenlijk trainen. Op naar de Wilds!

Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan hem nog cancellen. Ligt eraan hoe duur hij bij jou is.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Niet veel, maar ik weet niet hoe lang ik er nog mee bezig ben. Chapter 4 is behoorlijk groot en ik moet nog door allerlei random dungeons heen.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Tactics Ogre Let Us Cling Together Class & Narrative Walkthrough

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Zodadelijk ga ik de derde verdieping van The Palace of the Dead afronden. Het zijn een hondertal verdiepingen eigenlijk, maar dat werd me iets te gortig. :+

Daarna weer op naar de main storyline quest voor de laatste stretch.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Tijd om de Black Knights voor eens en voor altijd af te maken. Ze hebben zich terug getrokken in de Hanging Gardens en die moet ik nog verdieping voor verdieping (hoop het niet!) gaan veroveren. Oh, en ik hem tegenwoordig ook een fuselier in mijn party. Een soort gunman dus. Jammer alleen dat zijn level zo laag is vergeleken met de rest van mijn party leden.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    GForce, heb je mijn privé bericht nog gelezen?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Yup PM terug :)

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Heb je nog een PM gestuurd. :)

Deel Deze Pagina