PSP/XBOX360/ps3? welke kies je en waarom?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DVL91, 13 sep 2005.

1. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0

dan denk ik, wat doet dan iemand op een xbox forum...

2. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

aub sluit deze toppic hier komen alleen maar faboys dus soute!

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft toch nooit gezegd dat xbox slecht,...of weet ik veel wat is...

4. UnderCover

UnderCover Xbox Tuig

Leuk Bevonden:
    0
    300% xbox 360!!

omdat de xbox gewoon de beste blijft

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon voor allebij wel zo simpel

6. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360: Al gepre-orderd dus tja
    PS3: Games zoals MGS 4 en nieuwe GTA zullen me waarschijnlijk wel overhalen om dat ding te kopen (maar niet gelijk met launch)
    PsP: Never

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360

360% _O_

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een PSP, nu nog een X360 en een PS3 en dan heb ik ze dus alledrie :9:D

9. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    deze tread is eeb btj overbodig lijkt mij.
    denk dat hier dan idd ook wel een slotje op kan!

10. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 off course. Waarom? omdat er heel veel steun vanuit de ontwikkelaars is, het gewoon een compleet systeem is en microsoft erachter zit. niet dat ik altijd zo positief over hun ben maar met zo'n organisatie achter de console met zoveel cash worden ze gewoon de allerbeste. tis zeker niet zo dat ik iets tegen ps2 of ps3 heb, integendeel tis goed dat sony en nintendo er zijn alleen is de xbox de beste keus in alle opzichten.

11. Lightsaber

Lightsaber lightsaber

Leuk Bevonden:
    0
    De 360 al gepre-orderd dus die zeker omdat de xbox me zo goed bevalt.
    De PS3 weet ik nog niet zeker was niet echt fan van de PS2 heb hem wel maar de spellen op de xbox spreken me gewoon meer aan en de spellen op de PS2 die wel leuk waren waren er ook op de xbox dus kijk wel wat sony doet.
    De PSP heb ik al ( fantastisch ding _O_)
    En de Nintendo weet ik nog niet het lijkt me wel wt maar wacht nog ff af tot er wat meer over bekend is maar zit er zomaar in dat ik die er ook bij neem.

12. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    PSP heb ik al...mijn 360 is al ge-preordered en ga dit keer niet voor alle 3 de consoles.

Heb ik laatst wel gedaan en tot nu toe toch meestal gespeeld op mijn XBox.
    De PS2 word nog amper aangeraakt laat staan mijn Cube.

Daarnaast vind ik de 360 het beste van de 3 gezien de titels die erop gaan komen en daar Squaresoft nu ook voor MS leverd.

13. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles.. PSP heb ik al, X360 begin 2006 ( eerst nieuwe TV ) en de revo en PS3 bij de respectievelijke launches..

Ik had deze generatie alleen GC en PS2, wil de volgende generatie geen game meer missen.

14. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    xbox 360 begin 2006 heb net tv gehaald dus ben ff blut
    recolution komt er ook wel en psp komt er ook nog een keer kijken of ik van iemand kan overkopen :)

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Xbox 360, wegens de enigste Nieuwe Next-Gen Console.
    Verder heb ik echt vertrouwen in het Live netwerk van MS. Ook de Games van de Xbox trekken mij meer dan van de PS.
    Verder wil ik ook eerst meer van de PS 3 horen voordat ik daar een reactie over geef.

16. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    360 is ge-preorderd dus vanaf 2 december fun....

P3: als er meer bekend is én GT5 is een game is waar geen xbox-360 tegenhanger van is. Dan komt er een ps3

PSP: na de atari lynx ben ik afgeknapt op handhelds, en handheld gamen doe ik wel op mijn ipaq.

Revolution: Not my kind of machine. En erg weinig van bekend.

17. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga iig voor de 360 10000% zeker weten omdat het gewoon een super geile console is:p
    en hiernaast komt de revo ook nog wel omdat die controller me gewoon uberbruut lijkt
    en ik wil ook nog een psp maar die komt pas als laatste en als ik dan geld over heb:p

18. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit zo'n lompe stunt gezien als het presenteren van die nieuwe REVO controller. Het lijkt me haast onmogelijk om daar iets van een shooter of goede racegame mee te spelen. Maarja, t is slechts mijn mening.
    Xbox360 controller ziet er gewoon strak uit en de Ps3 controller werd veranderd, want die rare banaan sloeg niet aan :D

Ik vind de 360 maar vet, stoere games, LIVE!, en mooi ding. Van ps3 weet ik nog niet zoveel, jammer genoeg.

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    PSP valt zowiezo af. Ben nu al verveeld met dat ding en ik heb er zelfs geen.

PS3 lijkt me wel tof, maar ontbetaalbaar. Zal waarschijnlijk ook de beste graphx hebben, maar voor de prijs wat het gaat kosten mag dat van mij dan ook wel. Maar het is nog steeds maar een gameconsole.. mag me ook geen fortuin kosten.

X360 lijkt me het tofst van allen, vind het ding er het strakst uitzien. De games zien er redelijk goed uit, maar dat wordt vast nog beter naarmate de console ouder wordt.
    Daarnaast denk ik dat de X360 meer wordt zoals de Ps2 in deze gen. zullen veel games voor worden uitgebracht van vele verschillende genres, en zal goed verkocht worden door de redelijke prijs, vergeleken met de PS3 wat die ook zal worden. Niet goedkoop meende ik in ieder geval.

Niet dat ik direct een 360 zal kopen.. ik wacht nog ff, vindt €400 ook wel duur voor zo'n ding.

20. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    PSP - Deze heb ik reeds aangeschaft, ben ik zeer tevreden over

Xbox360 - Dit lijkt me de leukste console qua games/prijs, ik zal deze binnen een jaar na de release aanschaffen.

Ps3 - Te duur en niet mijn ding, maar misschien haal ik hem wel als hij er is voor een budget prijsje (veel exclusieve games).

Revo - Deze lijkt me wel intressant, afhankelijk van de spellen en verdere features komt ie naast mijn x360 te staan (of niet :p )

Deel Deze Pagina