1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSPworld.nl

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 8 feb 2005.

1. Darth Piwi

Darth Piwi Weebl *&* Bob

Leuk Bevonden:
    0
    ga toch lekker ff offtopic verder

*grijns (is er geen kontjes-thread ofzo?;) )

/Mod Zou je de volgende keer de EDIT knop willen gebruiken? Bedankt - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2005
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    PSPworld is toch Plas Sex Propaganda World? Iets anders kan ik er niet van maken en het past goed bij Kobold! :+

3. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg dat het gewoon een keiharde redirect naar xbw moet worden :)

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    whahahha ja dies goed :+

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hahah, sheez, jullie hebben 't niet hoog op met ons! Gaat over konten, poep en plassex, redirects en geld vangen! :+

6. Casperge

Casperge Guest

Gefiliciteerd XBW!

Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2005
  7. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    gwoon over PSP ofniej:p jah denk et niej omdat xbox tegen PSP is dusjah;)

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Xbox en PSP zijn verchillnede dingen hoor, geen concurenten of zo, Xbox en playstation wel weer :) persoonlijk denk ik dat de lui van nintendo, sony en MS 'sa vonds gewoon lekker chill in de kroeg zitten, lekker chillen :D
    en al die fanbois maar ruziën :+

9. Casperge

Casperge Guest

XBW wordt tochgesponsord door microsoft heb ik gehoord(waardoor de regel niet over gekraakte xboxen OOK komt ;) ).Maar hoe kunnen ze dan een dochter aanmaken met PSP?

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wij worden gesponsoord door alle uitgevers die hier adverteren, maar Microsoft is overduidelijk onze partner omdat wij hun product aanprijzen. De regel van gekraakte Xboxen komt niet van Micorosoft maar gewoon van ons. Wij willen dat je spellen koopt, zodat spellenmakers meer spellen kunnen maken voor Xbox. Als je af en toe een game download, moet jij weten en het is ieder zijn persoonlijke mening of het goed en slecht is, maar dit is niet het forum om dat op te bespreken. Dat 'moet' niet van Microsoft, maar is onze keuze. Daarom posten we ook geen op niks gebaseerde geruchten, etc.

PSP is geen directe concurrent voor Xbox, stel dat we zo'n site ooit beginnen, het kan vallen onder onze algemen onderneming, het zal niet 'XBW maakt PSPworld' zijn, maar onze groep van mensen, niet specifiek die werken aan XBW, zouden best zo'n site kunnen maken.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien heeft dit iets te maken met de upgrades van xbw 12 februari. Er staat in de aankondiging dat we in het begin nog geen verschil zullen zien. En er is een poll gaande over handhelds op dit moment...
    En Mirik is erg actief in deze thread, verdacht... :eek:

edit:
    en www.dsworld.nl ? Lijkt totaal niet op pspworld.nl, dus ik denk dat die van iemand anders is.

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop wel dat ze pspworld.nl gaan maken, hopelijk wordt het net zo'n goeie site als xboxworld.nl, want ik weet zeker dat heel wat van onze gamertjes erg geinterreseerd zijn in de psp.

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Alleen is het denk ik wel lastig om meewerking van Sony te krijgen. Er bestaan geen echte Playstation sites zoals wij XBW hebben. Microsoft ondersteunt de community veel meer dan Sony. Logisch ook, Sony verkoopt hun spulletjes toch wel met hun ophyping enzo. Playstation zou in het woordenboek kunnen gaan want het wordt overal gebruikt altijd en mensen denken vaak dat Playstation alles is en dat Xbox maar een nepper is zegmaar.

Misschien dat de PSP afdeling wat makkelijk is omdat ze nog niet zo'n basis hebben als met de Playstation.

14. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je mijn thread (Zo'n 6 maanden geleden) wel gesloten en verwijderd, en deze niet? :{.

Achja, ik weet waar je woont. :).

15. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
  16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Mocht ze.. willen ze.. heeft gewoon een blubber kont en wordt daarom zo aangestaard. :+ Als ik straks "You've been banned" op mijn scherm zie staan weet ik de dader te vinden! Pas maar op hoor ;)

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mja, dat kan iedereen gewoon zien :confused: :eek:

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik heb NU spijt. Fair enough?

Anyways, stel dat we iets dergelijks doen als een PSP site starten, wat zou jullie motivatie zijn daar op te gaan kijken?

19. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik fan ben van xbw en geen enkele site kent die speciaal op de PSP gericht is zal ik zeker daar gaan kijken

20. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat er een pspworld.nl komt want de psp gaat zwaar ownen!! :+ _O_ maar hij komt maar in april uit ofzo in europa :'-( |:-

Deel Deze Pagina