PSPworld.nl

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 8 feb 2005.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    pspworld?
    De 2e stap richting een Nederlandse ign/planet multi-brand-gaming site? :D

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ben ik het niet mee eens. De xbox speeld hele normale dvd's af. De PSP UMD's zijn speciaal voor de PSP dus kun je bespreken welke films er op UMD zijn verschenen ;)

3. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    *Schrijft zich al in* :+
    Maareh, daarom die poll, ff kijken of heel veel mensen een PSP gaan kopen heh?

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Klein onderzoekje is nooit weg :) Interessant is dat de PSP de poll leidt (6% voor beide en 30% voor de PSP alleen). Toch best een redelijk aantal.

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou heel vet zijn als er een pspworld komt want er is geen leuke PSP site.. en Xboxworld vind ik het leukste forum hebben van het net en ik ga een PSP halen zou heel vet zijn als jullie dat gaan doen :+

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks voor de support allemaal! We zullen het serieus gaan overwegen en misschien hebben we binnenkort meer nieuws voor jullie.

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha

op een doodnormale dinsdagmiddag komt iemand er (weer) achter dat de naam pspworld.nl geregistreerd is en wel onder de naam van Mirik S.

er komt een discussie op gang en wat gebeurd er, er wordt nu serieus overwogen om een Pspworld te maken... terwijl de naam al 8 maanden geregistreerd is :D

best wel lachen eigenlijk, vandaag kan het beleid van deze hele site wel eens op zen kop zijn gegooid :+

Edit: met andere woorden dit is een historische dag in de XBW geschiedenis :+

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    denk je dat echt?

want dit plannen ze al langer dan 8 maanden.

9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik dacht het echt...

nu niet meer :confused:

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nou niet doen net alsof jij meer weet dan wij zelf, dat is bijzonder dom. Ten eerste zit je gewoon in het wilde weg te gokken, je redenen zijn mij onbekend. Net alsof 't iets uitmaakt hoe lang wij al iets plannen of niet. :{

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dan doen ze er wel verdomde lang over vind je niet? :+

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Whehe.
    Ik ben benieuwd hoe groot de site kan worden aangezien een handheld niet zoveel aandacht krijgt als een console.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tot nu toe. Met de komst van de next gen handhelds zou daar best wel is verandering in kunnen komen. Maar het blijft uiteraard een gok. :)

14. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien de PSP (bijna) even geil is als de xbox lijkt het me opzich geen slecht idee :)

Denk toch dat de PSP als meer dan alleen een handheld wordt gezien. Je kunt der namelijk veel en veel meer. Ok, de hoofd functie van dat apparaat is dan wel om games te spelen, maar de films,mp3 en draadloos netwerk/internet functie maken het wel een stuk interessanter..
    En dit is denk ik de rede waarom iedereen toch straks met een PSP in de trein zit :)

En wat misschien nog veel belangrijker is.. De PSP ziet er gewoon zo enorm GEIL uit :)

*edit* pfff.. alweer bijna 3 jaar member.. Waarom blijf ik hier toch maar terug komen |:- :+

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Moah, save games and demo filmpjes moeten geen probleem zijn, dan nog een nieuws en af en toe een review. ik importeer dat ding zodra ik weer wat geld heb, dat is zeker. En humor is ook een vereiste.

Op zich kan xbw front page worden gebruikt, alleen andere skin, dus daar zit ook weinig moeite in ( ja ok, database namen :p) en wat mij leuk lijkt dat de niet xbox related forums ook daar komen, en uit de zelfde database komen, dat ieman een topic opent op de greenmile dat dat ook te zien in op pspw forum.

16. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben het terug niet met jou eens.
    Het is toch niet dat UMD films exclusief voor PSP zijn, het formaat UMD zelf wel, maar de films zelf zijn toch net als de andere gewone dvd films
    Als je bijvoorbeeld the matrix op UMD hebt ga je die toch ook niet gaan bespreken ofwel?
    Je dacht toch niet dat sony exclusieve films krijgt die alleen maar op UMD uitkomen? _0/

17. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maareuh die save games en demo's daar twijfel ik nog een beetje aan of dit mogelijk zal zijn aangezien je niet echt kan surfen met de PSP, je kan wel online multiplayeren EN je kan wel demo's downloaden maar ik denk dat dit alleen maar via een speciale site/database van sony zelf zal kunnen gehaald worden hoor. Ik hoop natuurlijk dat het wel kan. (Met usb kabeltje mss)
    who knows, the future will tell :+

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat er al een exlusieve Final Fantasy film is uitgekomen. Zeker weten doe ik dat niet.

19. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope die komt op dvd EN umd uit :9
    bron : http://www.thefinalfantasy.com/games/ffac/

het kan natuurlijk wel zijn dat sommige films die gebaseert zijn op playstation games, eerts uitkomen op UMD en een beetje later pas op dvd. Maar UMD exclusive dat denk ik niet hoor

Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ah ok; my bad. :) Je kan echter wel reviews schrijven over de kwaliteit van zo'n "UMD film" afgespeelt op een PSP. Denk dat dat nog best een discussie punt zou kunnen zijn; maar echt veel zal je er idd niet over kwijt kunnen.

Deel Deze Pagina