Geloof me als ik zeg dat er zeker nog wel over gesproken is, in ieder geval sowieso door Ruben en mij de afgelopen week tot anderhalve week. Er zijn ook voorstellen gedaan om er een PSWorld site van te maken, waar we de PSP wilden combineren met o.a. de PS3 om zo een groter publiek te bereiken....maar het mocht helaas niet baten.
Het probleem zit um in het feit dat het geld kost om zo'n site te laten bestaan, wat natuurlijk niet erg is mits hij up-to-date is, over mensen beschikt die er meer tijd in kunnen steken dan nu het geval was, en wanneer hij over een grotere, vaste ledengroep zou beschikken. Het is een combinatie van verschillende oorzaken die tot de beslissing hebben geleid, het is dus niet zozeer te wijten aan een enkel ding. De communicatie binnen de crew had zeker beter gekund, dat heb ik ook mogen ondervinden in de korte tijd dat ik erbij zat....maar het was niet alleen dat.
Goed ik kan hier over door blijven gaan tot ik een ons weeg, maar het heeft geen nut meer. Het project PSPWorld is in de vrieskast gestopt, de content blijft wel bewaard omdat het zonde is om dit meteen weg te gooien....misschien dat het project in de toekomst nog een keer wordt hervat. Maar tot die tijd is dit blijkbaar de beste oplossing, dus we zullen ons erbij neer moeten leggen. Idd toch wel een beetje zonde van de tijd en moeite die er toch nog door verschillende mensen, inclusief mezelf, in is gestoken....maar het is niet anders. Ik heb het prima naar m'n zin gehad daar, en de reviews e.d. die ik gedaan heb deed ik met liefde en plezier. Bye bye PSPWorld
Klik om te vergroten...