1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSPWorld

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkon 83, 24 mei 2006.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gast, vraag het even in Xbazar. Daar wordt genoeg aangeboden omtrent de PSP.

2. egt nie ik ben een van de enige die hier iets aan bied

3. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou zeg! Damn it! Anders wilde ik er wel voor schrijven. PSP is tof. Heb helaas weinig van die site meegekregen omdat ik mijn PSP nog niet zo lang heb.

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

Er zijn nog altijd trouwe leden op psp forum gedeelte zelf.

Misschien dat je wat nieuws e.d. op het forum zelf kunt posten. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het games gebeuren. (ik meende dat Darkon83 dit op zich zou nemen maar zie er niks van in het games gebeuren)
    Maar ja, aan de andere kant lijkt de site redelijk dood te bloeden. Ik denk dat er nu een 5-tal vaste members af en toe op de site kijkt.....

5. Pretender

Pretender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, vriendlief stond ingelogd |:-

Bovenstaande heb ik dus geschreven....

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  7. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje late reactie, vind het jammer dat PSPWorld gestopt is natuurlijk, maar aan de andere hand zijn er genoeg concurrent sites waar je terecht kan. Toch vind ik het een beetje eigenaardig dat je 'doorverwezen' wordt naar PSPParty. Xboxworld is altijd een site geweest met een hoge 'reputatie', goed ABN/woordgebruik in artikelen, eventuele bronvermelding altijd aanwezig als die er is, etc. ( ff doordenken met waar ik naar doel ) Maar, daar ga ik natuurlijk niet over.

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt er ooit nog eens iets als een PS3 world? Of is de concurrentie tussen xbox en playstation te groot om dat aan te gaan ? ;)

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat weet alleen Mirik.
    Want Mirik heeft de site al op 30-01-2005 geregisteerd.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik voel me persoonlijk verantwoordelijk. Sorry guys.

Deel Deze Pagina