1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PSX Prijs!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door alibi, 8 okt 2003.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jongen, niet bij iedereen groeit het geld op z`n rug, 700 euro is een hoop geld, dat is gewoon 1500 gulden.
    ik zou gewoon 6 a 12 maanden wchten en dan eventueel kopen. Let wel op: japan is met dit soort dingen extreem duur...

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ach die prijs die zal wel zakken na verloop van tijd. Toen ik de PS2 voor het eerst in de Nederlandse winkel zag liggen, was nog voor de officiele launch, was ie geloof ik ook 1600 gulden. Was dus waarschijnlijk wel zo een import geval. En kijk wat ie nu kost...

3. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is dan wel ongeveer 5 jaar later ( geloof ik )

4. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    True maar na een jaar was ie volgens mij (weet niet zeker) ook al een aardig eind gezakt. Het is gewoon eerst de mensen die hem heeeeeel graag willen hebben eerst ff flink laten betalen.

5. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    MS moet de XBOX NEXT net zo mooi maken als deze, maar dan standaard!! :D dat zal wel verkopen denk ik!

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Sony has launched its first consumer electronics device in Japan that seriously tries to squeeze everything out from the fact that Sony's PS2 console is the world's most popular gaming device at the moment.

New device, dubbed as PSX, comes with a price tag of appx. $700 and will bundle within one device a PS2 unit, DVD recorder, satellite TV tuner and a HDD-based TV recorder (genre of HDD-based "VCR" devices is normally known as PVR). PSX comes in two varieties, only difference between two models is the size of the harddrive and obviously the price; cheaper option at appx. $720 has 160GB of HDD and the $880 unit has 250GB.

PSX has broadband connectivity, games (as well as the PVR options) can use the included harddrive, device has USB1.1 port, remote control and virtually all the goodies that regular PS2 users need to purchase separately to their units if they want to.

Recording to a DVD-R or DVD-RW is possible from unit's HDD and PSX also supports analog audio and video inputs, including s-video, which allows easy transfers from analog sources to DVD-R. Unfortunately device is only available in Japan and at least so far doesn't support digital TV or digital a/v sources.

vergeleken met dat NGAGE ding van NOKIA is dit niet zomaar een machientje.....oja,bron aangeboord op afterdown.com

Ik zou dus 100maal sneller voor dit kiezen dan een verkapte telefoon

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  7. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    De PSX is niet gericht op de gamer maar op de gewone consument. En als je weet dat een Phlips dvd recorder +/- 600 Euro kost. Dan is dit een koopje.

8. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Is misschien mooi apparaat om mee op te nemen, maar das ook al. Ps2 is finished. Komen bijna geen toppers meer voor uit.

Laatst bewerkt: 10 okt 2003
  9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    wat een negatief gedoe allemaal. Ik vraag me af of er ook zo gereageerd werd als dit een speciale Xbox zou zijn...

10. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Nou als ze de XBOX een nieuw uiterlijk zouden geven, met een paar extraatjes en ze gaan dit verkopen voor meer dan het driedubbele bedrag, dan zou men hier ook niet erg positief zijn denk ik zo.

11. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook niet op de gewone consument hoor, maar voor een ieder die toch een DVD recorder wil dit natuurlijk een hele mooie optie....(zou ik ook wel willen, maar 't geld groeit me niet op de rug...nog op andere plaatsen)

Deel Deze Pagina