1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Psychonauts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shibby One, 25 jul 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het bizarre is dat alles er erg blij uit ziet, maar wanneer je de mental vaults openbreekt en ziet wat sommige personages hebben meegemaakt....mijn bek viel soms echt open van verbazing. Ietsje bruter. Maar djezus, wat een gewelidige game is dit zeg. Ik heb zelden zo'n originele game gespeelt, de laatste was...hmmmm.....Full Throttle ;)

2. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Psychonauts inmiddels een paar dagen in huis... Ik heb het spel nu een uurtje of 3 gespeeld... Aanvankelijk leek het een huis-tuin-en-keuken platformer te zijn, iets voor kids of zo... Maar niets is minder waar... Vanuit de gewone wereld betreed je inderdaad de wereld van de hersens/geest van andere personages... Het is een fantastisch spel, mits je het de tijd geeft om zich aan je te ontvouwen...

De besturing is uitstekend en de graphics ook... Meer dan uitstekend is het geluid en de voice-acting... Psychonauts is inderdaad een unieke game die je slechts in zeldzame gevallen tegenkomt in de gameswereld... Qua platformgedeelte/besturing biedt het niet echt veel nieuws, maar de waanzinnige spelomgevingen, het avontuur en de dialoog (met veel humor) zijn fantastisch in elkaar gezet... Je komt steeds opnieuw voor verrassingen te staan... En psychedelische situaties? Daar zit het spel vol mee... Hulde aan de makers er van... Normaliter ben ik niet zo'n platformheld, maar in deze game gedraag ik me echt als een Psychonaut... Echt lol, deze game...

Ik vermoed dat niet iedere gamer dit spel kan waarderen, maar dat is logisch... We kunnen eenmaal niet alles maar altijd even leuk vinden... Maar als je een apart en weirdo avontuur leuk vindt en gek bent op cartoonachtige spellen, dan is dit je game... :cool:

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm, ik ben een beetje op zoek naar een game die het echte platform gevoel geeft. Klinkt lekker vaag, maar als ik bijvoorbeeld weer Rayman 2; The Great Escape in mijn PC stop, komt dat gevoel weer boven. Het magische/sprookjesachtige levelontwerp, het vrolijke maar soms toch 'grimmig' sfeertje, de puzzeltjes, springen/rennen/rollen, maffe vijanden etc. Als dit zo'n spel is ga ik hem denk ik halen, lijkt mij erg vet!

4. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel sinds een week en ik moet echt zeggen dat ik dit het leukste spel vind die ik tot nu toe gespeeld hebt op de Xbox. De sfeer is zo apart en leuk, en elke missie is gewoon weer een aaneenschakeling van innovatieve elementen.
    Ik vind het nou echt zonde dat het spel in amerika slecht is verkocht, kans op een vervolg of een gelijkwaardig product zit er waarschijnlijk niet meer in. Helaas.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ah, jullie hebben hem eindelijk ook? Wacht maar, de levels worden alleen nog maar psychedelischer en vreemder en humoristischer :D. De milkman-level vond ik erg bizar, evenals het eindlevel, maar ik zal nog maar niks verklappen :)
    @Blanqua, koop dit spel, dit is geen tsandaard platformer, maar heeft wel heel veel platform elementen

6. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een weirde maar uberkeke game
    alles is perfect, de humor, de vreemde levels, het geluid, de interactie met de omgeving, er is zoveel te doen, ben nu al 12 uur bezig en volgens mij nog niet eens op de helft. Ben nu bezig met het Milk-man level, wat een vreemd level maar erg grappig. Gewoon kopen en genieten.

Deel Deze Pagina